tds su zvlastne motory
na normalne vozenie su neni rozhodne slabe, ale drifty alebo sprinty stym asi robit moc nemusis
ci je motor dobry sa da len polemizovat, ked bolo auto za studena vytacane, moc km ti hlava neznese(popripadne tesnenie pod hlavou) ale ked ten motor raz rozoberies tak uz nejake velke 10tisice km nenatocis, su tam slabe zavity a pri povoleni a nasledovnom zatiahnuti(samozrejme podla momentoveho kluca) sa zavit oslaby, tento motor je lepsie nerozrabat(hlavu od bloku, ostatne no problemo)
potom cerpadla zvyknu odchadzat, ale to ze auto zle startuje neznamena len ze uz je len zle cerpadlo, staci jeho polohu na samotnych prsiach, ale kazia sa aj samotne cerpadla, tesnenie cerpadiel a tak, a ked chces vymenit tesnenie na cerpadle uz musi ist na stolicu
aj trisky zviknu odchadzat ale nie tak ze sa pokazia ale riadiaca triska ma zle vymysleny samotny kabel a zvikne sa lamat, vtedy prestava triska ist, a zlomenie kabla sa da opravit, ale neviem kto sa stym bude babrat, pretoze to je len docasne riesenie, radsej kupit inu, popripade novu
odchadza este aj vaha vzduchu, ale to neni pravidlo, ale stava sa to, vtedy sa motor sprava ako hladky diesel, ale po odpojeni ide normalne, akurat medzi 1500az 2000 nema taky tah ako keby mal vahu vporiadku
a este ktomu startovaniu, stava sa ze spada nafta, potom si clovek mysli ze ma zle cerpadlo ale neni to tak, staci to pretesnit
osobne mam na tds dobry nazor, pokial je oto starane, neni ten motor za studena vytacany(ked sa ohreje mozes mu nalozit do haleluja) tak ide ako hodinky, sice mam vnom uz druhy motor ale to preto, lebo prvy mal taliansky obivatel a mal uz +- 400 000km
takze pokial mas knemu servisnu hystoriu, vies kto to mal tak neni problem stym autom
trosku kratsie no
