Nazdar pani, tak sa pridam aj ja, robim ako predajca nahradnych dielov na kamiony a osobaky, na auto som si trochu nasporil v Anglicku, kde som makal ako fredka asi 2 roky. Co to pomohly este stary rodicia a bolo bawo na svete.
E39 528iCosmoschwarz metalic - ex E36 325iBrokatrot Metallic - ex E36 318iDiamantschwarz Metallic - ex
no ja mam 19 rokov takže ešte študujem a ešte dlho študent budem ,vždy sami pačilo bmw e34,tak som siho kupil.som brigadnik od 13tich rokoch ale semtam si zarobim ešte niečo bokom...ale to čo robim nepoviem ,lebo sa zato hambim ,ked zmaturujem a vyjdem aj dalšiu školu tak mojim snom je vlastnit bmw e38 750i takže tak.
BMW 540iA E34 BMW 525tds E34 ex mazda 323 BG 1.7D ex audi 80 1.8 ex BMW 520i E34 ex škoda forman ex
Tak ja som ten co vam vozi zimu. /nanuky/ Robim uz od 16, vymenil som 120 za peugeota 205 a po zbohatnuti som vymenil za BMW. Vsetkym odporucam robit 12-16 hod. denne a afticko je tu.
Projektový manažér a subdodávateľ pre najväčšiu IT firmu na svete, preklady z a do všetkých svetových jazykov. Ako občasný bonus pre kolegov a známych, autodiely za zaujímave ceny.
Cawes, ja som tiez zelena gebuľa v armade, a keby sa nepritrafila misia na Cypre tak by som jazdil este stale na starej e36ke 325td. Teraz pre zmenu jazdim na starej e39ne facelift, ale spokojnost velka.
Po trojrocnom vylete a prace na velitelstve nato v NL, teraz zas opravujem helikoptery, byt leteckos mechanikos fur slowakische "armed forces", ale furt sem chcel byt velitelom ponorky, dufam ze v blizkej dobe sa to splni, uz natom pracujem.
Ja robím v nemenovanej, dvoj-písmenkovej IT firme čo je oproti avionu, momentálne som pravá ruka team quality lead a ašpirujem na to miestečko pomaly ale isto. No a na auto som si šetril pol roka a zvyšok rieši malý úver (jednoducho som sa nemohol dočkať)