... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

bmwtt.sk
 
BMWprd
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 12.3.2009
Auto: škoda 120
Kraj: Bratislavský

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Piatok, 13. Marca 2009, 23:45

nuz ale kde je anpisane ze mam 316, to bol len napad ako to najlacnejsie zrealzovat, bez veodmosti toho co budem vsetko msuet vymienat, cakal som odpoved, do zaidneho z modelov nenapchas pokial to nieje M3....nuz, tak diky, srat na Trojku, kupim sedmu a mozem to srat, cele jak to je, chcel som sa zabavit, ale tu je takych sialencov asi malo
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Piatok, 13. Marca 2009, 23:48

ja ta chapem, ale chapes ty, ze ti budu chybat veci ktore v 316i a ani v anglickej M3 nebudu a ty ich budes potrebovat na to aby to chodilo?

uz tu bolo vela ludi co chcelo prehadzovat riadenie len ono to nie je o len o tom na ktorej strane mas volant
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Piatok, 13. Marca 2009, 23:52

inak pisal som ti PM / SS
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------
 
BMWprd
Autor témy
Príspevky: 14
Registrovaný: 12.3.2009
Auto: škoda 120
Kraj: Bratislavský

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Piatok, 13. Marca 2009, 23:55

nuz aj som bol za trosku radikalnejsie upravy, bolo by mi jedno ci su tam alebo niesu uchyty, uchyty sa spravia, neni miesto, srpavi sa, v tomto zase nek nikto nehovori ze sa to neda len tak, miesto a nove navarky-uchyty je minimalna zalezitost, skor som chcel vediet, co konkretne by som musel premontovat(rozrezat, rozneviem co...) aby som to mohol mat, ja nepotrebujem aby to preslo technickou a podobne, jak su tie pedale jak to treba prehodit, jak to treba spravit, ZAMYSLIET sa nad tym ako by to slo, do tej anglickej M3ky s tym riadenim som to celkom nepochopil, to som chcel trochu objasnit
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Sobota, 14. Marca 2009, 00:09

co neobsahuje 316 a ani M3 anglicka
palubovka, kablovacka (kedze mas budiky a rozne riadiace cleny na opacnych stranach) rucna brzda (cize stredovy tunel) cize toto vsetko musis zohnat z M3 europskej verzie. Je tam kopu dalsich veci, len je 12 hodin v noci. Ked chces vedet presne, chod na www.bmwfans.info, otvor si v jednom okne anglicku M3ku, v druhom 316 a doradu porovnavaj. a za tyzden sem mozes hodit zoznam, co vsetko este potrebujes
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Sobota, 14. Marca 2009, 00:51

BMino napísal:
ja ta chapem, ale chapes ty, ze ti budu chybat veci ktore v 316i a ani v anglickej M3 nebudu a ty ich budes potrebovat na to aby to chodilo?
uz tu bolo vela ludi co chcelo prehadzovat riadenie len ono to nie je o len o tom na ktorej strane mas volant


no skus konkretne ze co ti bude chybat, co nemas v 316i ani v anglickej M3 nebude a budes potrebovat aby to chodilo..

alebo skusim formou hadanky: Ziadna E36 to nema. A potrebujes to aby E36 chodila. Co je to ?

Jannci napísal:
co neobsahuje 316 a ani M3 anglicka
palubovka, kablovacka (kedze mas budiky a rozne riadiace cleny na opacnych stranach) rucna brzda (cize stredovy tunel) cize toto vsetko musis zohnat z M3 europskej verzie. Je tam kopu dalsich veci, len je 12 hodin v noci. Ked chces vedet presne, chod na http://www.bmwfans.info, otvor si v jednom okne anglicku M3ku, v druhom 316 a doradu porovnavaj. a za tyzden sem mozes hodit zoznam, co vsetko este potrebujes


tak to teda ziram, same novinky: 316i nema palubovku, nema stredovy tunel, ani rucnu brzdu nema..
a anglicka m3 ma ocividne privarene kable ked sa nedaju vymotat / otocit / posunut / predlzit..

tak este raz a pomaly. Su dve moznosti:
a) na lavostrannu kasnu nahodim vsetko z pravostranneho auta, okrem riadenia, volantovej tyci a par veci z interieru (rucna, palubovka, ovladacie prvky). Kabelaz pojde z anglickej, pricom sa otoci, pripadne upravi (predlzia sa kable ku niektorym konektorom)
b) na pravostrannu kasnu navarim prednu stenu z lavostrannej, pouzijem lavostranne riadenie a prvky interieru, upravim kabelaz

Ak to ma byt auto na blbnutie bez papierov co budes vozit na privese, tak preco nie..
ale inak moznost a) je poistny podvod a moznost b) neprihlasis na slovenske tabule ak bolo auto vyrobene ako pravostranne, uz sa to tu riesilo..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
MEJOGSI
Príspevky: 770
Registrovaný: 16.3.2008
Kraj: Zahraničie

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Sobota, 14. Marca 2009, 08:46

ako nehnevaj sa na mna ,ale ak to chces robit sam (prekladku) a nevies ani kde co je a ako vyzera ,tak to nevidim ruzovo s tvojej strany.nemysli si ,ze ti tu niekto rozpise kompletny proces co kde a ako spravit ,chlape internet je toho plnaaaa rit ,takze pohni aj zadkom a nebud lenivy hladat.

zopar info co musis vymenit ,je to po polsky ,no ja ti to prekladat nebudem(mas google translate):

z czesci jaki bedziesz potrzebowac :

maglownice
mechanizmy wycieraczek
plastik na podszybie od strony wycieraczek
deske rodzielcza + zegary
panel srodkowy + tunel srodkowy
wykladzina na podloge
przelozyc sterowanie lusterek na lewe drzwi
lusterka boczne EU ( od biedy prawe moze zostac )
zamek i linka otwierania maski
przewody wodne do zbiorniczka ktory bedzie po prawej stronie ,
przewody wodne do elektrozaworow od nawiewu
linka gazu
przeorbka przednich swiatel ( przekrecenie soczewek )

zadnej wiazki przedluzac nie trzeba. wszystkie przewody maja wystarczajaca dlugosc.

jak sobie cos przypomne to dopisze.
generalnie ja oddalem auto do godnego polecenia czlowieczka. sluze kontaktem.

koszt przekladki to 2200pln + koszt czesci ( ok 1800 ) razem 4000 pln
czas ok 8-10 dni w przypadku M3.

to na foto je RHD prerabane na LHD

sa cudujem sam sebe ,ze to tu este davam.......
Prílohy
009.jpg
010.jpg
011.jpg
012.jpg
vsdv.jpg
///e34
 
Užívateľov profilový obrázok
BMino
Príspevky: 6540
Registrovaný: 28.12.2006
Auto: modre
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Kysucké Nové Mesto

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Sobota, 14. Marca 2009, 08:49

BlackMW napísal:

no skus konkretne ze co ti bude chybat, co nemas v 316i ani v anglickej M3 nebude a budes potrebovat aby to chodilo..

alebo skusim formou hadanky: Ziadna E36 to nema. A potrebujes to aby E36 chodila. Co je to ?



tak to teda ziram, same novinky: 316i nema palubovku, nema stredovy tunel, ani rucnu brzdu nema..
a anglicka m3 ma ocividne privarene kable ked sa nedaju vymotat / otocit / posunut / predlzit..

tak este raz a pomaly. Su dve moznosti:
a) na lavostrannu kasnu nahodim vsetko z pravostranneho auta, okrem riadenia, volantovej tyci a par veci z interieru (rucna, palubovka, ovladacie prvky). Kabelaz pojde z anglickej, pricom sa otoci, pripadne upravi (predlzia sa kable ku niektorym konektorom)
b) na pravostrannu kasnu navarim prednu stenu z lavostrannej, pouzijem lavostranne riadenie a prvky interieru, upravim kabelaz

Ak to ma byt auto na blbnutie bez papierov co budes vozit na privese, tak preco nie..
ale inak moznost a) je poistny podvod a moznost b) neprihlasis na slovenske tabule ak bolo auto vyrobene ako pravostranne, uz sa to tu riesilo..


myslim ze keby to bolo take jednoduche ako pises, tych prekopanych aut by tu jazdilo dost
e91 330d
e90 320d - ex
Land Cruiser 90 3,0 td
2000 CA - ex
Pajero 2,8 td intercooler FL - ex
e46 330d touring M-paket II - ex
e36 320i limousine M-paket - ex
e36 M3 coupe SMG - ex
e30 320i coupe M-Technic - ex
---------------------------------
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Sobota, 14. Marca 2009, 14:12

BlackMW napísal:

no skus konkretne ze co ti bude chybat, co nemas v 316i ani v anglickej M3 nebude a budes potrebovat aby to chodilo..

alebo skusim formou hadanky: Ziadna E36 to nema. A potrebujes to aby E36 chodila. Co je to ?



tak to teda ziram, same novinky: 316i nema palubovku, nema stredovy tunel, ani rucnu brzdu nema..
a anglicka m3 ma ocividne privarene kable ked sa nedaju vymotat / otocit / posunut / predlzit..

tak este raz a pomaly. Su dve moznosti:
a) na lavostrannu kasnu nahodim vsetko z pravostranneho auta, okrem riadenia, volantovej tyci a par veci z interieru (rucna, palubovka, ovladacie prvky). Kabelaz pojde z anglickej, pricom sa otoci, pripadne upravi (predlzia sa kable ku niektorym konektorom)
b) na pravostrannu kasnu navarim prednu stenu z lavostrannej, pouzijem lavostranne riadenie a prvky interieru, upravim kabelaz

Ak to ma byt auto na blbnutie bez papierov co budes vozit na privese, tak preco nie..
ale inak moznost a) je poistny podvod a moznost b) neprihlasis na slovenske tabule ak bolo auto vyrobene ako pravostranne, uz sa to tu riesilo..












zaujimava tama.... :roll:
ked som to cele pekne poporadi precital, nie som si isty ci este chcem polozit tu otazku ;)
no, nic skusim:

BlackMW, ty wyzeras ako clowek, ktori wie co howori ;) a howori co vie(?) :mrgreen: ...

takze vazne: svoje dovody nebudem siahodlho rozvadzat, ale ako ty osobne vidis
kompatibilitu nasledovnych: EU323ti´98 + RHD(UK) M3roadster´98(plne funkcny)?
riadenie, motor, prevodovka, napravy, brzdy, kardan, diff, bla-bla.... mne su tieto veci
(davno&hodne) jasne! ;)
skor ma zaujima ci mas predstavu/skusenost co obsahuje ta elektrika + kabelaz, SW,
myslim ako narocnost + ev. (drobne) uskalia? a teda aj do akej miery by bolo treba
to EU auto povyzliekat & na co sa pripravit (howorme o serioznej robote, ziadne
garazove pokusy (biigSRRY2allSeriousGarageOwners!) )? (Z3M je darca, na stratach nezalezi :lol: )
Dakujem za serioznu odpoved!

(dlho som rozmyslal, ci nedat toto do pm, dufam ze som neurobil xybu, ale sak
je to FORUM, tak nex z toho ludia daco maju, no nie?!....)
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
pexo
Príspevky: 138
Registrovaný: 23.5.2008
Auto: E39 530i BlackBeauty
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Sobota, 14. Marca 2009, 15:39

presne tak. suhlasim s Peppom. taketo prerabky sa ti absolutne neoplatia. lebo ak to chces mat na 100 percent a tip top tak za peniaze do toho vlozene mozes mat v dnesnej dobe nejaku 318 v dobrom stave. ja som mal tiez take zmyslanie ale uz ma to preslo ako psa auto. ja mam moju 318i a uplne mi staci. nevravim ze by som nechcel nieco silnejsie, ale casom bude aj to. a okrem toho BMW nieje len o vykone. takze moja rada je. nauc sa poriadne jazdit na tom co mas a potom ak budu love prejdi na silnejsie \:D/
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Sobota, 14. Marca 2009, 15:56

pexo napísal:
presne tak. suhlasim s Peppom. taketo prerabky sa ti absolutne neoplatia. lebo ak to chces mat na 100 percent a tip top tak za peniaze do toho vlozene mozes mat v dnesnej dobe nejaku 318 v dobrom stave. ja som mal tiez take zmyslanie ale uz ma to preslo ako psa auto. ja mam moju 318i a uplne mi staci. nevravim ze by som nechcel nieco silnejsie, ale casom bude aj to. a okrem toho BMW nieje len o vykone. takze moja rada je. nauc sa poriadne jazdit na tom co mas a potom ak budu love prejdi na silnejsie \:D/




pexo, ja ti neprotirecim. ale nie vzdy je to o peniazoch. mam aj ine, aj novsie, a aj tak E36 nedam!
niekedy xce mat clovek nieco wynimocne.... len tak. Pre radost! (ale to nie je do tohto prispevku.....) ):
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Nedeľa, 15. Marca 2009, 00:39

BMino napísal:
myslim ze keby to bolo take jednoduche ako pises, tych prekopanych aut by tu jazdilo dost


podla mna to co som napisal nie je jednoduche, skor je to dobra je*acka..

podstatnejsi dovod je ze je to neekonomicke:
EU M3 hodnota 8.000 EUR, ak zvolis moznost b) hodnota klesne na polovicu.
ak zvolis moznost a), hodnota klesne o povedzme 3.000 Eur. ale musis kupovat EU E36 (1000 Eur sedan, coupe x2).
Odpocitajme hodnotu prestavby, tak ci tak to musis cele odstrojit, robotu odhadujem na 2000 Eur..
cize ostalo 2000 eur, za to musis doviezt z anglicka M3 v rozumnom stave, o com silno pochybujem..
mno a som na nule a nic som neusetril.
ak chcem aby sa mi to oplatilo, musim si to cele preskladat sam a usetrit aspon tych 2000 eur..
takto to vidim ja.. preto ich tu nejazdi tolko..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Nedeľa, 15. Marca 2009, 01:16

GtheRacer napísal:
BlackMW, ty wyzeras ako clowek, ktori wie co howori ;) a howori co vie(?) :mrgreen: ...

teoria je nutna ale nie postacujuca, skusenosti su nenahraditelne, co pisem je zalozene na skutocnych udalostiach :wink:

GtheRacer napísal:
takze vazne: svoje dovody nebudem siahodlho rozvadzat, ale ako ty osobne vidis
kompatibilitu nasledovnych: EU323ti´98 + RHD(UK) M3roadster´98(plne funkcny)?
riadenie, motor, prevodovka, napravy, brzdy, kardan, diff, bla-bla.... mne su tieto veci
(davno&hodne) jasne! ;)
skor ma zaujima ci mas predstavu/skusenost co obsahuje ta elektrika + kabelaz, SW,
myslim ako narocnost + ev. (drobne) uskalia? a teda aj do akej miery by bolo treba
to EU auto povyzliekat & na co sa pripravit (howorme o serioznej robote, ziadne
garazove pokusy (biigSRRY2allSeriousGarageOwners!) )? (Z3M je darca, na stratach nezalezi :lol: )
Dakujem za serioznu odpoved!


skusil by som to ozivit s povodnou elektrikou TIcka, lebo menit kabelaz je iebacka, cely intos musi von..
cize zapojit motorovu kabelaz na konektor kabelaze karoserie, prehodit EWS modul a krabicku pri cievke
a jedine co by trebalo dorobit je napojit kabel na snimanie teploty oleja na eMkovych budikoch..
motorova kabelaz a kabelaz karoserie su vcelku oddelene, spajaju sa v jednom hlavnom konektore kde je asi 20 kablov,
na nastartovanie ti stacia 2 z nich, ostatne su detaily ako spinanie palivoveho cerpadla,
snimanie hladiny vody v chladici, teploty motora, otacok, komunikacne linky diag., atd.
tie by mali sediet a keby aj nie tak sa par kablov poprehadzuje, elektriku ti viem spravit v garazi bez pokusov hh
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Nedeľa, 15. Marca 2009, 16:48

BlackMW napísal:
teoria je nutna ale nie postacujuca, skusenosti su nenahraditelne, co pisem je zalozene na skutocnych udalostiach :wink:



skusil by som to ozivit s povodnou elektrikou TIcka, lebo menit kabelaz je iebacka, cely intos musi von..
cize zapojit motorovu kabelaz na konektor kabelaze karoserie, prehodit EWS modul a krabicku pri cievke
a jedine co by trebalo dorobit je napojit kabel na snimanie teploty oleja na eMkovych budikoch..
motorova kabelaz a kabelaz karoserie su vcelku oddelene, spajaju sa v jednom hlavnom konektore kde je asi 20 kablov,
na nastartovanie ti stacia 2 z nich, ostatne su detaily ako spinanie palivoveho cerpadla,
snimanie hladiny vody v chladici, teploty motora, otacok, komunikacne linky diag., atd.
tie by mali sediet a keby aj nie tak sa par kablov poprehadzuje, elektriku ti viem spravit v garazi bez pokusov hh




:D
cize rekapitulacia:
1. machanika pasuje, to vieme
2. prehodit motor + ews + grundmodul + tacho, pridat snimac teploty oleja
3. vysledok E36 M Compact :mrgreen: :mrgreen:

spravne som ta rozumel?
toto vieme, nie su to dohady, ale zaklada sa to na skusenosti! kuul :D
zeby som mal nowu zabawku?! (potom mozno aj ty.... hi-hi ;) )
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
alpina b3
Príspevky: 296
Registrovaný: 16.5.2008
Kraj: Prešovský

Re: E36/316i - Motor z 320i z Anglicka

Nedeľa, 15. Marca 2009, 17:25

...hadam si nemyslite, ze si kupite M3 e36 v Anglicku za 2000 libier [-X :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných