... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
popo
Príspevky: 436
Registrovaný: 24.12.2007
Auto: šíp s krídlom
Kraj: Trnavský

Utorok, 4. Novembra 2008, 14:12

azmodan napísal:
k teme som sa vyjadril..jednoznacne xd... s tym ze nemozem porovnavat touareg mate pravdu ja som to len pouzil ako priklad na spotrebu... nic viac nic menej..alebo bmw 3.0d zere o moc menej ako 2.5tdi od VW?


Najprv si porzi do papierov kolko váži Tuareg,pozri sa aké má kolesa-rozmery a potom niečo rieš.Tuareg je o dosť tažší ako E-46 a tým pádom žerie viac ako 3,0 D od BMW.Toto porovnávanie bolo trošku od veci z tvojej strany. ](*,)
 
array
Príspevky: 227
Registrovaný: 12.4.2008
Kraj: Banskobystrický

Streda, 5. Novembra 2008, 15:28

sa mi pacila poznamka ze si chlap lesti bambus. :D
jasne ze sa neda porovnavat uplne ina kategoria aut s xi xd. to je zbytocne, ale ohladom super spickoveho motra ktory sa daval do touarega - to je motor o pici, viezol som sa na tom a to auto nejde. maly vykon maly motor, nevyvazeny R5. a ohladom pohonu je touareg takisto ako aj cely VW koncern nie bohvieco. pokial tam nemas offroad paket, tak mas v podstate suzuki ignis 4x4 vo vacsom prevedeni.

mna vlastne ani nezaujimaju jazdne vlastnosti, rozdieli v rwd a awd, mna skor zaujimala ta spotreba. udaje v emste do 8 litrov u diesla sa mi celkom pacia, len pocul som aj ze to moze byt 9 -10, co sa mi zda moc, lebo to radsej budem jazdit na xi o dva litre viac
 
Užívateľov profilový obrázok
Giorgio G
Autor témy
Príspevky: 153
Registrovaný: 24.10.2008
Auto: E60 530xd M-Packet
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice - okolie

Štvrtok, 6. Novembra 2008, 16:58

Proste ide mi o to chlapi, že keby ste vedeli zohnať lacnejšie naftu (a vôbec nie odpornú červenku), tak neviem, či by niektorí z Vás boli až takými ortodoxnými zástancami 330xi. Tak ja preto ja presadzujem skôr 330xd, s tým riskom, že môže niečo sakra drahé odísť. Po presedlaní z trápnej 1.6-tky VW Golfa pochybujem, že budem cítiť nejaký výkonový alebo iný nedostatok... A to sa mi páči, keď píšete, že X-ko sedí za každých okolností na ceste jak prilepené. Preto sa mi zdá aj bezpečnejšou alternatívou, lebo po 40 tis. kilometroch na predokolke zrazu presedlať na omnoho silnejšiu zadokolku by mohlo byť rodeo... :D
Takže sústreďujem sa na 330xd, 150kW, ročník 2003 - 2005... :?
 
azmodan
Príspevky: 107
Registrovaný: 6.8.2008
Bydlisko: dolny klcov

e

Štvrtok, 6. Novembra 2008, 17:19

array napísal:
sa mi pacila poznamka ze si chlap lesti bambus. :D
jasne ze sa neda porovnavat uplne ina kategoria aut s xi xd. to je zbytocne, ale ohladom super spickoveho motra ktory sa daval do touarega - to je motor o pici, viezol som sa na tom a to auto nejde. maly vykon maly motor, nevyvazeny R5. a ohladom pohonu je touareg takisto ako aj cely VW koncern nie bohvieco. pokial tam nemas offroad paket, tak mas v podstate suzuki ignis 4x4 vo vacsom prevedeni.



:lol: :lol: :lol: vidim ze sa vyznas :lol: :lol:

ale k teme 3.0d je super motor velmi dobry zatah krasny zvuk ale ked sa ti nieco posere budes plakat ze si nezobral benzin...

xd je dobra volba ... a ked sa naucis jazdit s turbo dieselom tak ti urcit bude aj ten dobre sluzit, myslim ze si sa rozhodol dobre ... treba ho nechat zahriat dovtedy nevytacat, brat kvalitnu naftu a vzdy po jazde nechat turbo vychladnut na volnobeh.. potom sa ti nemoze nic stat
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Štvrtok, 6. Novembra 2008, 19:33

Giorgio G napísal:
....keby ste vedeli zohnať lacnejšie naftu (a vôbec nie odpornú červenku), tak neviem, či by niektorí z Vás boli až takými ortodoxnými zástancami 330xi.



tak tak 8) .. jedina vyhoda chrochtaveho vozitka... to ze spotrebuje o 2 litre menej je pekne, ale ked ju musis tankovat na pumpe, tak to nieje velka vyhra ;).. preto si treba diesel zobrat len ked je zdroj na naftu "spod ruky" ... ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Štvrtok, 6. Novembra 2008, 19:42

Giorgio G napísal:
Preto sa mi zdá aj bezpečnejšou alternatívou, lebo po 40 tis. kilometroch na predokolke zrazu presedlať na omnoho silnejšiu zadokolku by mohlo byť rodeo... :D
Takže sústreďujem sa na 330xd, 150kW, ročník 2003 - 2005... :?


Moje prve vlastne auto bola zadnokola so 160PS, a rodeo sa zatial nekonalo;)
 
array
Príspevky: 227
Registrovaný: 12.4.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: e

Piatok, 7. Novembra 2008, 12:24

azmodan napísal:
:lol: :lol: :lol: vidim ze sa vyznas :lol: :lol:

ale k teme 3.0d je super motor velmi dobry zatah krasny zvuk ale ked sa ti nieco posere budes plakat ze si nezobral benzin...

xd je dobra volba ... a ked sa naucis jazdit s turbo dieselom tak ti urcit bude aj ten dobre sluzit, myslim ze si sa rozhodol dobre ... treba ho nechat zahriat dovtedy nevytacat, brat kvalitnu naftu a vzdy po jazde nechat turbo vychladnut na volnobeh.. potom sa ti nemoze nic stat


jasne vyznam, aspon co sa 4x4 tyka, tak mam nieco odjazdene, aj nejaky teren aj dost aut. ale zrovna som sa v bb rozpraval s predajcom na tuto temu 330xi 330xd. povedal mi ze tak ako jazdim ja nech sikupim 320 d. tak som mu povedal ze spekulovat nebudem, ze podmienka je aby to bol 3,0 l. benzin robi v prevedeni X o cca 2 litre na 100km viac. to sa mi oplati viacej beznin tym padom. lebo beznin ocakavam do 11l, a ak ma diesel behat na 8,5 - 9 tak to nie je velky rozdiel v uspore. jedine ak sa da s xD jazdit kombinovane, s automatom najviac, hovorim najviac do 8l, tak by som volil diesel.
a cosa tyka tych picovin ze vyhcladit turbo. pre mne to predstavuje obmedzenie v uzivani. neviem kolki z vas to robia, ja to nerobim (na druhom aute), aspon nie, ked bezne jazdim. lebo uz to ide do tej roviny, ze ked sa prebehnem po kilometrovej ulici pekne rychlo a potrebujem hned vyskocit z auta do stanku a kupit si cigarety aby som sa prestal triast, tak musim odolavat v aute abstaku a cakat kym vychladne turbo. to sa mi nepaci.
 
Užívateľov profilový obrázok
popo
Príspevky: 436
Registrovaný: 24.12.2007
Auto: šíp s krídlom
Kraj: Trnavský

Re: e

Piatok, 7. Novembra 2008, 12:42

array napísal:
lebo uz to ide do tej roviny, ze ked sa prebehnem po kilometrovej ulici pekne rychlo a potrebujem hned vyskocit z auta do stanku a kupit si cigarety aby som sa prestal triast, tak musim odolavat v aute abstaku a cakat kym vychladne turbo. to sa mi nepaci.


Tak kôli tomuto už chcem radšej benzín.Nebaví ma čakať :(
 
azmodan
Príspevky: 107
Registrovaný: 6.8.2008
Bydlisko: dolny klcov

Piatok, 7. Novembra 2008, 12:45

s porovnanim xi vs xd s tebou suhlasim...

a co sa tyka "picoviny" s chladenim turba tak si myslim ze nikoho nezabije ked si najprv povybera veci z auta a az potom ho vypne ako ho najskor vypne a potom vybera veci..pricom ten motor si mohol v pohode vydychnut bez toho aby to nejako majitela obmedzilo... turbo si ziada svoju starostlivost a kto to nie je ochotny akceptovat nech si to nekupuje... keby to vsetci vedeli a vsetci robili tak nemame pokazene turba... a nemusis ho chladit po tom ako prejdes 1km z obchodu domov ale ked ides po dialnici,zastanes na odpocivadle a ihned ho vypnes(pricom ten motor tocil hodinu vkuse 3000otacok a turbo je zerave) tak to je skor ci neskor ista smrt pre ten agregat... a potom sa niekto stazuje ze mu po 15 000km odislo turbo.. no preco?? lebo je debil a nezaujima sa o techniku co pouziva.. prirovnal by som to k 20 rocnej blondine ktora ma k autu vztah ako k fenu
This is my rifle. There are many like it , but this one is mine.My rifle is my best friend. Without me, my rifle is useless.Without my rifle, i am useless
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Piatok, 7. Novembra 2008, 13:34

azmodan napísal:
s porovnanim xi vs xd s tebou suhlasim...

a co sa tyka "picoviny" s chladenim turba tak si myslim ze nikoho nezabije ked si najprv povybera veci z auta a az potom ho vypne ako ho najskor vypne a potom vybera veci..pricom ten motor si mohol v pohode vydychnut bez toho aby to nejako majitela obmedzilo... turbo si ziada svoju starostlivost a kto to nie je ochotny akceptovat nech si to nekupuje... keby to vsetci vedeli a vsetci robili tak nemame pokazene turba... a nemusis ho chladit po tom ako prejdes 1km z obchodu domov ale ked ides po dialnici,zastanes na odpocivadle a ihned ho vypnes(pricom ten motor tocil hodinu vkuse 3000otacok a turbo je zerave) tak to je skor ci neskor ista smrt pre ten agregat... a potom sa niekto stazuje ze mu po 15 000km odislo turbo.. no preco?? lebo je debil a nezaujima sa o techniku co pouziva.. prirovnal by som to k 20 rocnej blondine ktora ma k autu vztah ako k fenu


VELKY SUHLAS!!! rovnako zle robi turbu aj vytacanie studeneho motora. Co sa tyka toho obmedzovania, nikto ti nekaze aby si to robil/nerobil ale potom nesies nasledky sam za seba....
 
Užívateľov profilový obrázok
jaro
Príspevky: 808
Registrovaný: 26.10.2007
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Trstená

Nedeľa, 23. Novembra 2008, 17:12

nes nam nasnežilo asi 20 čisiel ,cesty plne snehu a XD vyšlo všade :wink:
BMW F700 GS 2014
BMW 5 (F07) GT 530d xDrive 2010
E46 touring 330xd 150kw 12/2003
E46 touring 320d 110kw 12/2001
E36 touring 316i 75kw 7/1997
E30 sedan 316i 73kw 8/1989
 
Ivanko
Príspevky: 73
Registrovaný: 10.1.2008
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Partizánske

Nedeľa, 23. Novembra 2008, 17:52

Chlapci,krásna téma. Je to tak ako je.Každý si musí uvážiť na čo to auto potrebuje a aký stýl jazdy uprednostňuje. Ja som si kúpil 320D a bol som za snehu na nej v Tatrách a v pohode.Zimne gumy stačili.Niekde ma trochu šmyklo,ale dorovnal som.Lenže teraz sa mi zdá motor slabý,či že pojdem do 3litra. Myslím si že nikto pokial neskúsi BMW, či je to už xko alebo iba zadokolka, nevie aké je preňho.TReba skúsiť a neskor si každý to svoje najde!! :wink: Čo myslíte? :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
Skypco
Príspevky: 885
Registrovaný: 9.5.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 23. Novembra 2008, 22:50

Myslim ze vdaka xDrive si BMW kupia aj ti ktori by k tomu inak ani
nepricuchli, takze BMW ma lepsi predaj a my viac klubakov a v tomto
pripade aj viac "klubaciek"... :lol:
 
bavorka
Príspevky: 4
Registrovaný: 29.10.2008
Auto: X5 2014
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Pondelok, 24. Novembra 2008, 15:59

Duffy napísal:
tam kde je ta fotka videm z mojou rachotinou aj ja :))))


Vyjdes potial, ale iba s retazami, lebo ta tam bez nich ani nepustia s tvojou citujem "rachotinou" :)))) Chapavejsi pochopili ze moja fotka je len ilustracna. Nemam zatial taku, kde by som cisto pre Teba ukazovala ako sa to vie sikovne vysplhat po snehu a lade hore. Na to si pozri nejaky trailer od BMW.
 
Užívateľov profilový obrázok
sesto
Príspevky: 291
Registrovaný: 25.11.2008
Auto: BMW 530i E39
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 25. Novembra 2008, 13:48

Zdravim
Takze ak som to dobre pochopil nahon prednych kolies sa neda vypnut a je pernamentny?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní