... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
azmodan napísal:k teme som sa vyjadril..jednoznacne xd... s tym ze nemozem porovnavat touareg mate pravdu ja som to len pouzil ako priklad na spotrebu... nic viac nic menej..alebo bmw 3.0d zere o moc menej ako 2.5tdi od VW?
array napísal:sa mi pacila poznamka ze si chlap lesti bambus.
jasne ze sa neda porovnavat uplne ina kategoria aut s xi xd. to je zbytocne, ale ohladom super spickoveho motra ktory sa daval do touarega - to je motor o pici, viezol som sa na tom a to auto nejde. maly vykon maly motor, nevyvazeny R5. a ohladom pohonu je touareg takisto ako aj cely VW koncern nie bohvieco. pokial tam nemas offroad paket, tak mas v podstate suzuki ignis 4x4 vo vacsom prevedeni.
Giorgio G napísal:....keby ste vedeli zohnať lacnejšie naftu (a vôbec nie odpornú červenku), tak neviem, či by niektorí z Vás boli až takými ortodoxnými zástancami 330xi.
Giorgio G napísal:Preto sa mi zdá aj bezpečnejšou alternatívou, lebo po 40 tis. kilometroch na predokolke zrazu presedlať na omnoho silnejšiu zadokolku by mohlo byť rodeo...![]()
Takže sústreďujem sa na 330xd, 150kW, ročník 2003 - 2005...
azmodan napísal::lol:![]()
vidim ze sa vyznas
![]()
![]()
ale k teme 3.0d je super motor velmi dobry zatah krasny zvuk ale ked sa ti nieco posere budes plakat ze si nezobral benzin...
xd je dobra volba ... a ked sa naucis jazdit s turbo dieselom tak ti urcit bude aj ten dobre sluzit, myslim ze si sa rozhodol dobre ... treba ho nechat zahriat dovtedy nevytacat, brat kvalitnu naftu a vzdy po jazde nechat turbo vychladnut na volnobeh.. potom sa ti nemoze nic stat
array napísal:lebo uz to ide do tej roviny, ze ked sa prebehnem po kilometrovej ulici pekne rychlo a potrebujem hned vyskocit z auta do stanku a kupit si cigarety aby som sa prestal triast, tak musim odolavat v aute abstaku a cakat kym vychladne turbo. to sa mi nepaci.
azmodan napísal:s porovnanim xi vs xd s tebou suhlasim...
a co sa tyka "picoviny" s chladenim turba tak si myslim ze nikoho nezabije ked si najprv povybera veci z auta a az potom ho vypne ako ho najskor vypne a potom vybera veci..pricom ten motor si mohol v pohode vydychnut bez toho aby to nejako majitela obmedzilo... turbo si ziada svoju starostlivost a kto to nie je ochotny akceptovat nech si to nekupuje... keby to vsetci vedeli a vsetci robili tak nemame pokazene turba... a nemusis ho chladit po tom ako prejdes 1km z obchodu domov ale ked ides po dialnici,zastanes na odpocivadle a ihned ho vypnes(pricom ten motor tocil hodinu vkuse 3000otacok a turbo je zerave) tak to je skor ci neskor ista smrt pre ten agregat... a potom sa niekto stazuje ze mu po 15 000km odislo turbo.. no preco?? lebo je debil a nezaujima sa o techniku co pouziva.. prirovnal by som to k 20 rocnej blondine ktora ma k autu vztah ako k fenu
Duffy napísal:tam kde je ta fotka videm z mojou rachotinou aj ja :))))