... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
Fuxxo napísal:Trpiet som myslel pretoze su vacsie (20) a profil gumy bude tym padom mensi, takze budem viac citit kazdy hrbol. Ale kaslat nato asi, pojdem aj tak do tych OEM 795. Tie borbet su blato ako pozeram. Este som kukal nejakych taiwancov (BC Forged), tie maju 8kg oproti OEM 795 11kg za kus, ale nie su TUV certifikovane, takze ais pojdem do tych 20'' OEM ajk vravisskoda ze si neprebehol aj pribehyborbet by som chcel povodne kupit, ale neboli nikde skladom v ciernej tie rozmery co som chcel..
osobne podla mna ked riesis 19" tak BY su priliz male na to, tam by som volil iny dizajn, ked BY tak 20"
zasadna otazka je, mas adaptivny podvozok na tom aute alebo obyc mpaket? lebo R20 jedine s adaptivnym
a samozrejme jedine NON-runflaty gumy.
a nechapem preco budes s forged trpiet na cestach a odlievane maju lepsi komfort na ceste? :-O to si myslim ze mas absolutne presne naopakz vlastnej skusenosti teda, lebo kovane disky budu urcite lahsie, a cim mensia odpruzena hmotnost tym lepsie a "lahsie" sa to auto sprava. ja som nakoniec kupil 20" MSW (OZ) ktore boli jedine v ciernej a v relativne dobrych rozmeroch a cene dostupne na G20, plus dizajn bol vpodstate tiez replika 795M ktore su s prehladom najkrajsie oem disky na G20, a jedine negativum ktore maju je vaha.. kedze je to lacnejsia kategoria tak su tazsie, tym padom mas vyssiu spotrebu, je to malinko citit aj na sviznosti a akceleracii (nieze by som to nejak riesil s tym vykonom
) a plus tie nerovnosti to nefiltruje az tak jak napriklad lahsie 19" na zimnych
na druhej strane jazdi to porovnatelne s 19" oem ktore boli obute na RFT pirelli. tie boli tvrde jak kamen, a tazke jak svina (gumy), takze ked mas adaptivny podvozok, tak by som sa nebal, duplom na dialnici problem nebude ziadny.
a ked je budget, tak urcite OEM 795kyto su velke smakovice, a budu drzat hodnotu tiez