... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12301
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: N53 tlak paliva

Pondelok, 12. Marca 2018, 18:12

Dal si jazdenu???
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
er2171
Príspevky: 83
Registrovaný: 6.9.2017
Auto: bmw1
Kraj: Prešovský

Re: N53 tlak paliva

Pondelok, 12. Marca 2018, 18:18

TT-SIMIK napísal:
Dal si jazdenu???
Nie, nova komplet zabalena oznackovana, aj s tymi somarinkami na zavitoch ochrannymi.
BMW e87 (118d) ex
BMW e60 (530xi A)
BMW f36 (428xi)
 
Užívateľov profilový obrázok
Lipo69
Príspevky: 1278
Registrovaný: 30.9.2011
Kraj: Žilinský

Re: N53 tlak paliva

Pondelok, 12. Marca 2018, 19:44

mne doma sedi jedna jazdena hpfp z N53 keby nieco
F11 530 dx
Ex E60 530 xi fl
Ex E46 320 d fl

I call my car the pussy wagon, because it's where I go to cry
 
er2171
Príspevky: 83
Registrovaný: 6.9.2017
Auto: bmw1
Kraj: Prešovský

Re: N53 tlak paliva

Utorok, 20. Marca 2018, 12:30

Problem solved .
Dalsi oem hpfp a uz to ide, + novy noxem 129, adaptacie a auto ide ako ma, na diag uz len AUC senzor ako chyba, ten je na ceste
Dik petersamer, za ochotu a cas riesit to bez cakania .
BMW e87 (118d) ex
BMW e60 (530xi A)
BMW f36 (428xi)
 
Užívateľov profilový obrázok
petersamer
Príspevky: 397
Registrovaný: 2.6.2016
Auto: BMW E65 730D
Kraj: Prešovský

Re: N53 tlak paliva

Streda, 21. Marca 2018, 20:04

Nato som tu :) aby som pomohol ::) nech autíčko slúži :) tak ako ma
 
Sup161
Príspevky: 5
Registrovaný: 26.2.2019
Auto: E65
Kraj: Bratislavský

Re: N53 tlak paliva

Utorok, 26. Februára 2019, 18:30

Ahoj prosim ta mam taki problem na e65730d za studena vsetko ok v poriadku ak mile sa zohreje auto po 60 tich km auto pri rozbehu trha bucha uz tak jazdim rok a pol vymenil som uz 3 prevodovki dal som tam novy motor nasiel fakt novy ale dal som tam stare veci nanho mam najazdeno 1300000 tis cele auto dalnicne km
 
Sup161
Príspevky: 5
Registrovaný: 26.2.2019
Auto: E65
Kraj: Bratislavský

Re: N53 tlak paliva

Utorok, 26. Februára 2019, 18:30

Ak sa da tak by som aj zavolal alebo dojdem niekde sa poradit som BA
 
Sup161
Príspevky: 5
Registrovaný: 26.2.2019
Auto: E65
Kraj: Bratislavský

Re: N53 tlak paliva

Utorok, 26. Februára 2019, 18:31

Je to 2007 r.v
 
Andrej118d
Príspevky: 2
Registrovaný: 11.4.2015
Auto: 118d
Kraj: Banskobystrický

Re: N53 tlak paliva

Nedeľa, 25. Septembra 2022, 17:30

Caute. Po dlhom hladany na forach a podla chybovych kodov a spravania auta som usudil ze problem bude v HTPF, LPFT alebo senzor HPFP. Chyby kt ukazala delphi akuzala aj elm obd2 scanner, ja viem ze to treba dat riadne na istu, pracuje sa na tom ale zatial mam len tieto data. Auto nastartuje, motor bezi normalne ale cca 5km a potom uz citit ze zacne s autom triast a strati vykon max 100km. Ked zastanem kolisu otacky a trasie. Ked vypnem motor a zapnem tak zase nabehne normalne. Zatial su vymenene nove sviecky, vymenena chybna cievka. Vzhladom na to ze som v zahranici chcem najst konkretnu chybu odstranit ju aby bolo auto pojazdne a na SK pojde do kvalitneho servisu. Viete mi poradit ako teda co najefektivnejsie postupovat? pridavam aj foto z diag kod chyby a tlak paliva. ono tie hodnoty tam nejak velmi vyskocili bud ta appka nie je 100% alebo problem HPFP? lebo ten tlak tam nejak extremne vyskoci. Hypoteticky ventil na reguláciu tlaku na HPFP ak je uz KO tak preto ukaze take hodnoty...Samozrejme pridam potom aj foto z diag ked napojim na ISTU a poslem to tiez sem. Poradte mi na co sa zamerat ktore udaje mam sem poslat aby sme vedeli co najlepsie diagnostikovat chybu. CHYBOVE KODY: 29DC, 29F3. Tlak paliva behom 15 min ukazoval priblizne 20 000kpa a za ten cas vyskocil 10x aj na 130 000 kpa to sa mi nejak nezda ci je to vobec mozne....Diky pekne.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12301
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: N53 tlak paliva

Nedeľa, 25. Septembra 2022, 18:38

Zacni senzorom tlaku,ak to nebude tak cerpadlo….

Pracovny rozsah je 50-200bar cerpadla
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Blooddog
Príspevky: 143
Registrovaný: 29.12.2014
Kraj: Banskobystrický

Re: N53 tlak paliva

Nedeľa, 10. Septembra 2023, 09:58

Zdar, ako by sa správala RJ motora ak by dával senzor na nízkotlakej strane nesprávne hodnoty? Mohlo by sa stať, že auto nenaštartuje? Alebo by takýto prípad nastal iba v prípade vadného čerpadla?

Nejaké doplňujúce údaje. DME dlhšiu dobu vyhadzuje 2AAF (alebo ináč nízky tlak paliva na nízkotlakej strane), menil sa kvôli tomu snímač tlaku (neoriginál), chyba však zostala. Popri tom sa objavovali missfire (stabilné - vymenili sa cievky, problém sa na tých valcoch znova neobjavoval a nestabilné/náhodné - jeden krát jeden valec, druhý krát iný). Okrem toho sa vymenil Nox za Noxem (po výmene okrem stále prítomnej 2AAF iné chyby neboli, chod motora pravidelný). Na druhý deň ráno však po prvom štarte auto po chvíli začalo mať nepravidelný chod až nakoniec zhaslo a nešlo naštartovať znova. Po pripojení na diagnostiku bola okrem starej známej 2AAF zapísaná aj chyba 29F2. A teraz otázka. Je vadná LPFP? Vymenený senzor na nízkotlakej strane? Alebo HPFP (menené predchádzajúcim majiteľom, otázne je však čo to bolo za čerpadlo).
LPFP fail.jpg

HPFP fail.jpg

IMG_20230910_203946.jpg

IMG_20230910_204012.jpg

IMG_20230910_204046.jpg
Tvoje auto sa nikdy ráno nezobudí a nepovie, že už ťa nemiluje a odchádza. Preto doňho môžeš nasypať toľko peňazí, koľko chceš.
 
Užívateľov profilový obrázok
Blooddog
Príspevky: 143
Registrovaný: 29.12.2014
Kraj: Banskobystrický

Re: N53 tlak paliva

Sobota, 16. Septembra 2023, 09:44

Blooddog napísal:
Zdar, ako by sa správala RJ motora ak by dával senzor na nízkotlakej strane nesprávne hodnoty? Mohlo by sa stať, že auto nenaštartuje? Alebo by takýto prípad nastal iba v prípade vadného čerpadla?

Nejaké doplňujúce údaje. DME dlhšiu dobu vyhadzuje 2AAF (alebo ináč nízky tlak paliva na nízkotlakej strane), menil sa kvôli tomu snímač tlaku (neoriginál), chyba však zostala. Popri tom sa objavovali missfire (stabilné - vymenili sa cievky, problém sa na tých valcoch znova neobjavoval a nestabilné/náhodné - jeden krát jeden valec, druhý krát iný). Okrem toho sa vymenil Nox za Noxem (po výmene okrem stále prítomnej 2AAF iné chyby neboli, chod motora pravidelný). Na druhý deň ráno však po prvom štarte auto po chvíli začalo mať nepravidelný chod až nakoniec zhaslo a nešlo naštartovať znova. Po pripojení na diagnostiku bola okrem starej známej 2AAF zapísaná aj chyba 29F2. A teraz otázka. Je vadná LPFP? Vymenený senzor na nízkotlakej strane? Alebo HPFP (menené predchádzajúcim majiteľom, otázne je však čo to bolo za čerpadlo).
LPFP fail.jpg
HPFP fail.jpg
IMG_20230910_203946.jpg
IMG_20230910_204012.jpg
IMG_20230910_204046.jpg
2AAF vyriesene vymenou LPFP, tlak na nizkotlakej strane je spravny cca. 5 bar. Kde je vsak este problem je vysokotlaka strana (tlak za studena skace cca. v rozsahu 10 - 20 bar - je mozne, ze je kvoli vadnemu vstreku v emergency mode?).
Tvoje auto sa nikdy ráno nezobudí a nepovie, že už ťa nemiluje a odchádza. Preto doňho môžeš nasypať toľko peňazí, koľko chceš.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7562
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: N53 tlak paliva

Sobota, 16. Septembra 2023, 14:31

co mas zle ti cez forum nikto nepovie, treba spustat testy a pozerat live data, pripadne otestovat vstreky
 
Užívateľov profilový obrázok
Blooddog
Príspevky: 143
Registrovaný: 29.12.2014
Kraj: Banskobystrický

Re: N53 tlak paliva

Sobota, 16. Septembra 2023, 15:19

Však chalaniskovi som nechal diagnostiku, aj inštrukcie, nech okrem iného skontroluje čo robia vstreky, ale otázka znela ináč. Pýtal som sa, či je možné, že pri vadnom vstreku bude HPFP tlačiť (aj keď tlačiť je v tomto prípade silné slovo) skoro nič?
Tvoje auto sa nikdy ráno nezobudí a nepovie, že už ťa nemiluje a odchádza. Preto doňho môžeš nasypať toľko peňazí, koľko chceš.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7562
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: N53 tlak paliva

Pondelok, 18. Septembra 2023, 13:22

to by muselo potokom curat do valca

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Stanley530xd a 6 neregistrovaných