... všetko o BMW ...
TT-SIMIK napísal:Nie, nova komplet zabalena oznackovana, aj s tymi somarinkami na zavitoch ochrannymi.Dal si jazdenu???
Blooddog napísal:2AAF vyriesene vymenou LPFP, tlak na nizkotlakej strane je spravny cca. 5 bar. Kde je vsak este problem je vysokotlaka strana (tlak za studena skace cca. v rozsahu 10 - 20 bar - je mozne, ze je kvoli vadnemu vstreku v emergency mode?).Zdar, ako by sa správala RJ motora ak by dával senzor na nízkotlakej strane nesprávne hodnoty? Mohlo by sa stať, že auto nenaštartuje? Alebo by takýto prípad nastal iba v prípade vadného čerpadla?
Nejaké doplňujúce údaje. DME dlhšiu dobu vyhadzuje 2AAF (alebo ináč nízky tlak paliva na nízkotlakej strane), menil sa kvôli tomu snímač tlaku (neoriginál), chyba však zostala. Popri tom sa objavovali missfire (stabilné - vymenili sa cievky, problém sa na tých valcoch znova neobjavoval a nestabilné/náhodné - jeden krát jeden valec, druhý krát iný). Okrem toho sa vymenil Nox za Noxem (po výmene okrem stále prítomnej 2AAF iné chyby neboli, chod motora pravidelný). Na druhý deň ráno však po prvom štarte auto po chvíli začalo mať nepravidelný chod až nakoniec zhaslo a nešlo naštartovať znova. Po pripojení na diagnostiku bola okrem starej známej 2AAF zapísaná aj chyba 29F2. A teraz otázka. Je vadná LPFP? Vymenený senzor na nízkotlakej strane? Alebo HPFP (menené predchádzajúcim majiteľom, otázne je však čo to bolo za čerpadlo).
LPFP fail.jpg
HPFP fail.jpg
IMG_20230910_203946.jpg
IMG_20230910_204012.jpg
IMG_20230910_204046.jpg