... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
speedfred napísal:Od 5.6 ideme na pár dní smer Nordschleife. Nechystá sa aj niekto odtiaľto?
pistacik11 napísal:Chalani objednali kamion na odvoz áut a ja idem s autom na plaťáku. Možno zoberiem aj moto bo je tam pekná príroda na kochačku.Rád by som, ale s aktuálnym výfukom radšej neriskujem, aby som tam prišiel o papiere. Plus aktuálne čakám na servo, keďže ide na repas
spekillant napísal:pice daj sem nieco veselsie takto na rano, hentie pochmurne dementie hlavy mi len dojebu den.
mimo temu k vyfuckom - som uz asi stary boomer pojebaty, ale som uplne rad, ze EU tlaci na utlmene vyfuky a bmw nerobi pops&bangs. Sobotu bol v TT na lokalnom parkovisku zas nejaky brutal tuning zraz, tak sa tam zhlukli vsetky hrdzave hondy kivik z okolia. Vecer idem so psom, na predmesti mame dlhu rovinku, tak nejaky mily sused na celkom novej benzinovej X5 nejakej vyssej motorizacie samozrejme plny kotel na koniec ulice, otocit sa a naspat zas plny jebot. Mu ukazujem ci je v poriadku, ocividne aj muzi v rokoch a s postavenim maju svoje dni. Ale o zvuku som chcel, znelo to hnusne, ale aspon to pri preradeni len prdlo jak golf gticko s dvojspojkou, nez aby to strielalo jak kedysi, which is nice. Odkedy mi jebnuty ///mpowerov zbohatlicky kamarat vyplasil psa na mustangu lebo sa jebo musel ukazovat vedla lesika ako tomu vie ujebat nemam zlutovanie
Nemam co ine povedat k tomuto iba - suhlasim
Dendooo napísal:čim by to mohlo byť starobou z tým neurobíš nič ,netreba z toho robiť problém . Poviem ti na rovinu mám M62TU 100 000 km za 2.5 roka jediný krát som dal impulz štartéru a točil 7 sekúnd a nič . Na druhý pokus všetko v poriadku nikdy nič sa už podobné nestalo . tažko povedať či sviečka nedostala iskru alebo palivo nemalo pracovný tlak . Chystám sa meniť palivový filter pretože motory z vanosom M62TU majú na palivovom filtri regulátor tlaku paliva . Ale nevravím že má z tým spojitosť .Nazdar, dnes mi prvý raz po 50 tis. km zaštrajkoval motor - E38 740i M62B44TU. Pri rannom štartovaní štartér točil a motor sa aj snažil naskočiť (cyklicky - pár krát odpálilo a potom zas motorom točil len štartér a stále dokola každú 1 sekundu) no neúspešne. Pri ďalšom štarte (po vypnutí/zapnutí spínačky) motor nabehol úplne bez problémov ako vždy - a celú cestu dlhú 150 km išiel vporiadku. Čím to mohlo byť ?
Ako píšem motor toto za čas čo ho mám nikdy nespravil.
Romane60 napísal:Máš originál senzory?Chlapci neviete o nejakom borcovi na severe Slovenska ?nejaky kontakt Ide o pdc senzori neviem si snimi pomoct už dlhodobo mi nejdu som zúfalý vadny senzor zevraj nieje a riadiacu jednotku som toez vymenil a nič .. ide o bmw e60