Pokračovanie:
Cez appku xhp som si nastavil zobrazovanie zaradenej rýchlosti. Dal som to na actual gear, čo je pičovina lebo target gear je lepšie podľa mňa 😀 Rozdiel je v tom že v target gear to zmení číslo na PC pol sekundy pred radením, takže viem že teraz to ide meniť stupeň. Na actual gear to zmení až po zaradení.
V poslednom update pribudla funkcia samomolného nepreradenia v M móde. Popiči vec, tak to mám byť. Aj som to odskúšal, čítaj ďalej.
Vypal som kickdown vo všetkých režimoch. Pri plnom plyne to čúl podradí iba o jeden stupeň a auto využíva krútiaci moment motora. Zvýšil som shift speed v M režime o 15% (20 je max), už je to o dosť lepšie, musím priznať že po nastavení to prvých pár krát radilo dosť tvrdo pri plnej akcelerácií, ale zadaptovalo sa to. Takže tomu ujebem na max 20% 😀 Ten LC zatiaľ neriešim.
Teraz mini - príbeh. Mal som taký horší deň, naštastie som bol na dielni touto šopou. Vždy mi pomôže k lepšej nálade sa na tom odviezť (hlavne tomu dobre naložiť). Prichádzam na T križovatku, reku jebnem tomu z miesta. Vypnem dsc, mal som tam manuál, lebo akurát som skúšal tú rýchlosť radenia. Zastavím, kuk doprava, kuk doľava. WOT! Rovnám volant, nestihnem ani žmurknúť očami, hneď je tam 5000. Jebnem po tej páke že mi skoro v ruke zostala, oči hore na cestu. Žmurk, kuk dole, kurva zas 5000, ťahám páku za tri. Rapel chytá už aj druhé koleso, auto začína brať do járku, tak si hovorím stačí radím za štyri uberiem z plynu. Tacho ukazuje cez 130, to už nebrzdím vidím tabuľu konca dzedziny. Pohľad so zrakadla, fajného dymu cez pol obce, čiara na zemi dobrých 50 metrov skoro rovnako dlhá ako šírka môjho úsmevu. Toto ma celkom baví, no neviem či sa z toho tak tešia aj tie skf poloosy.
Z prava 535d, 530d, 535i
