Tak co sa pytas, ked sam vies? Si ju zozen, potom daj fotku ako vyzera ta neexistujuca volnobezka. Nikdy v zivote v ziadnom vozidle na motoroch M57D30/25, M57TUD30 a ani na M57TU2D30 a 30OL nebola volnobezka. Drzim palce.
Este raz. Definitivne sa potvrdilo, ze tam je pevna remenica. Sorry staronovy. Mal si pravdu. Uz neviem co dalej. Vymenili sme remenicu na klukovke a zacal nam padat ten dlhy remen. Radili, ze to moze robit volnobezka. Ale kedze tam nie je, neviete kde moze byt problem ? Co by som mal este skusit ? Ta nova remenica je presne taka ista, ako povodna a je spravne nasadena. Tie styri skrutky na nej su dotiahnute momentovym klucom. Ide pekne rovno. Ziadne vibracie. Skuste mi pomoct. Dakujem.
Tak sam najlepsie vidis, co tam je na krivo a odkial ten remen padne. Nieje to nic bezne, takze neviem. Kladka napinaku je na relativne tenkej gulatine, moze to byt ohnute a na krivo. Opat, mas oci. Pozerat, pozerat, pozerať. Samozrejme je preskusat vsetko na tom remeni, ci sa toci hladko, ak sa tam nieco zadiera moze to zhadzovat.
Ano remen je novy, presne tym som si presiel ked mi pisklal po vymene hlavnej remenice. Koly tomu som vymenil loziska na alternatore, volnobezku na klimakompresore a furt piskal, az som nakoniec vymenil "novy remen" zase za novy, a piskanie bolo prec, cize odporucam zacat od najlacnejsich a najjednoduchsich moznosti. To bolo na Honde btw. ta ziadne napinaky nema.
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI