... všetko o BMW ...
 
											 a preco praskol druhy to neviem, narazalo to do vsetkych, niekde viac a niekde trochu menej, no a jeden musel zomret ako prvy. Plus nemam uplne na 100% zladene karburatory, mozno tam inak spalovalo, ina zmes/teplota atd atd...
 a preco praskol druhy to neviem, narazalo to do vsetkych, niekde viac a niekde trochu menej, no a jeden musel zomret ako prvy. Plus nemam uplne na 100% zladene karburatory, mozno tam inak spalovalo, ina zmes/teplota atd atd... 
											
 
											 
											
 
											 
											 Zo zaciatku sa ten motor so mnou trosku hadal a nedrzal otacky. Dostal som radu od jedneho stareho veteranistu ze to mam naladit najlepsie jak viem a jazdit, kludne po okreskach a nenahanat ho. Mam najazdene 500km a ono si to cele fakt zacalo sadat a cely chod motora sa vyrazne upokojil. Samozrejme to este bude vela nastavovania a vychytavania much, ale konecne jazdim - a je to parada
 Zo zaciatku sa ten motor so mnou trosku hadal a nedrzal otacky. Dostal som radu od jedneho stareho veteranistu ze to mam naladit najlepsie jak viem a jazdit, kludne po okreskach a nenahanat ho. Mam najazdene 500km a ono si to cele fakt zacalo sadat a cely chod motora sa vyrazne upokojil. Samozrejme to este bude vela nastavovania a vychytavania much, ale konecne jazdim - a je to parada 