pri F a Gckovych modeloch plati, ze cim novsi tym lepsi, takze urcite standardna rada -> cim mladsie tym lepsie, idealne aj co najmenej km.. co sa tyka aut ako takych, rozdiel v tom ako to chodi bude dost minimalny, ale 140i uz ma B58, najnovsiu aktualnu generaciu motorov, ktora zatial vyzera ze je celkom podarena. hlavne ale sa podla mna oplati priplatit za lci model uz len kvoli: led svetlam, ovela krajsiemu predku, krajsiemu zadku, novemu idrivu, novemu volantu (dost vela 135i ma este stary nepekny volant)..
existuju aj M135i LCi verzie, tam by to tiez bolo vpohode, ale je ich dost malo. ale ideal je trafit sa do M140i, a do takeho rocnika aby si nemal gpf, ktory statocne spolahlivo zabija zvuk toho auta..
inak kamos si kupoval pred dvoma mesiacmi asi zanovnu M140i, a to auto je strasidelna strela fakt, este to poladil ked dobre viem uz to ma cez 400 koni, tak som zvedavy ked si to vyskusam po novom..
