... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, b0ris, barabas, alfi666

filtreaoleje.sk
 
Maxi
Príspevky: 75
Registrovaný: 5.8.2015
Auto: BMW 320d xDrive
Kraj: Bratislavský

Re: F30 - medzinapravovy diferencial VTG - xDrive

Piatok, 8. Novembra 2019, 14:29

A tlaky v pneu máš správne? U mňa cítim keď mi v pneuservise natlakujú všetky 4 rovnako.... Väčšinou idem hneď na pumpu a nastavím presne podľa popisu a je to ok.
 
jefrey
Príspevky: 68
Registrovaný: 4.7.2012
Auto: F34 320d xDrive
Kraj: Bratislavský

Re: F30 - medzinapravovy diferencial VTG - xDrive

Pondelok, 2. Decembra 2019, 15:53

Tlak som teraz skorigoval podla stitku, dopredu 2.3 a dozadu 2.8. Uz som trhanie nezaznamenal. Inak mi pri vymene pneu na zimne nafukali vsetky 4 na 2.5. Nechce sa mi verit, ze by tlak mal takyto vplyv na rozvodovku
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwf30
Príspevky: 63
Registrovaný: 15.10.2019
Auto: BMW F30
Kraj: Zahraničie

Re: F30 - medzinapravovy diferencial VTG - xDrive

Utorok, 3. Decembra 2019, 20:26

no taky by mě to zajímalo, spíš jak tlak, rovnoměrné opotřebení, dobrá geometrie
 
Maxi
Príspevky: 75
Registrovaný: 5.8.2015
Auto: BMW 320d xDrive
Kraj: Bratislavský

Re: F30 - medzinapravovy diferencial VTG - xDrive

Streda, 4. Decembra 2019, 09:49

Menší tlak vzadu, menší obvod, zadok sa nesmie točiť rýchlejšie ako predok. Ja to po prezutí do nastavenia cítim, ani sa nesnažím dovtedy prudko rozbiehať aby xdrive nezaberal na 100%.
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwf30
Príspevky: 63
Registrovaný: 15.10.2019
Auto: BMW F30
Kraj: Zahraničie

Re: F30 - medzinapravovy diferencial VTG - xDrive

Streda, 4. Decembra 2019, 16:44

vždycky je na zadku větší tlak, př předek 2.0 a zadek 2.2 u r17 např. Ale úvaha dobrá, nicméně vždy při přezutí dofukuji kola hned.
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwf30
Príspevky: 63
Registrovaný: 15.10.2019
Auto: BMW F30
Kraj: Zahraničie

Re: F30 - medzinapravovy diferencial VTG - xDrive

Utorok, 7. Januára 2020, 21:15

Jinak ještě platí, lepší vzorek na zadek u xdrive určitě, pokud tam bude víc sjetá zadní náprava jak ta přední (pokud někdo přehazuje předek za zadek, tak chyba), bude to dělat bordel.. Přední jsou vždy sjetější a asi tady ani nepomůže nějaké to sezonní prohazování při přezouvání za účelem stejnoměrného opotřebení pneumatik, prostě jezdit soustavně předky na předku a zadky na zadku + ty tlaky, správně. Nebo je na to nějakej jinej fígl? Vyjma častěji a zbytečně nových gum ?
 
Užívateľov profilový obrázok
mitocross
Príspevky: 673
Registrovaný: 10.2.2011
Auto: X5 40d 2013 MCB
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: doma

Re: F30 - medzinapravovy diferencial VTG - xDrive

Utorok, 7. Januára 2020, 22:47

Okrem rovnakeho vzorku, sa mi velmi osvedcilo dosledne dodrziavanie tlakov napisanych na stitku pre ten ktory konkretny rozmer. Kazdy pneuservis je plny mudrlantov, ktori "zasadne 2,5 alebo 2,8 vsade"... Treba ich nechat nech maju radost a doma spustit ako je pisane.
... too old to be alternative, too alternative to be old ...
PRINCÍP FUNGOVANIA DPF (pozri si to!) : https://youtu.be/DMA3MsgjRy4
PREČO SÚ V SANÍ KLAPKY A PREČO SÚ DÔLEŽITÉ (čítať celé):
https://www.auto.cz/klapky-v-sani-proc- ... otor-96035
 
Užívateľov profilový obrázok
bmwf30
Príspevky: 63
Registrovaný: 15.10.2019
Auto: BMW F30
Kraj: Zahraničie

Re: F30 - medzinapravovy diferencial VTG - xDrive

Streda, 8. Januára 2020, 08:32

OK

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných