Sobota, 2. Decembra 2017, 13:52
S tými Lambda sondami robíš chybu. Ak je jedná zlá ( a to je ešte otázne ako, či je mŕtva alebo zamrznutá ) bude celý systém riadenia zapaľovania rozhádzaný. Oni totiž majú obmedzenú životnosť a po cca 150 -160 000 km by sa mali vymeniť za nové. Pointa je v tom, že keď k starej dáš novú tak tá stará aj tak nebude stíhať. Je síce pravda, že do prvej minúty sa sondy aj tak iba zahrievajú ale vieš ty čo dávajú do RJ aký signál ? Normálne sonda v kľudovom stave dáva 0,45 V a až začne pracovať po zahriatí tak to napätie lieta medzi 0,1 až 0,9. Pokiaľ je jedna z nich mrtva alebo zamrznutá tak od štartu ti hádže napr. 0,2 V a podľa toho ktorá to je tak RJ sa snaží dať buď bohatú alebo chudobnú zmes. A bude ti vypisovť obskurnosti o váhe vzduchu a pomalej reakcií klapky. RJ nevie zdiagnostikovať Lambdu, pokiaľ je napätie kdekoľvek medzi 0,1 až 0,9 tak ju berie ako funčnú. Taktiež nemeria jej reakčný čas čo by malo byť 0,125 sec. Takže jedná hlási RJ daj zmes na chudobnú ( príp. bohatú ) no a druhá na to prdí a hlási že je ešte málo chudobná ( príp. bohatá ).Rj pokiaľ nevie vyhodnotiť čo tam má namiešať tak šupne pomer 1:14,7 a auto sa nahreje a potom mu to už stačí. Už som to písal na fóre, že na základnú diagnostiku stačí ELM 327 za pár šupov. A jednoducho aj tak tie Lambdy budeš musieť vymeniť, lebo je to spotrebná súčiastka. Takže aký máš kilometrový nábeh na nich ( Lambdách) ???