Pises, ze sa do toho pustas so svojim mechanikom. Tak bud to robis s mechanikom, ktory vie, co ma robit, alebo si to robis sam a preto zistujes, co treba? Alebo je mechanik nemehlo a musis si sam zistovat, co treba robit? Ved predsa mechanik je mechanikom od toho, aby vedel posudit stav a podla toho rozhodnut, co je potrebne urobit, nie?
Nikto ti nepovie, co je treba spravit na tvojom konkretnom motore a moju vestecku gulu lestit nebudem

Mozu ti akurat povedat, co bezne na tychto motoroch odchadza a bolo by dobre preventivne vymenit ale nikto do tvojho konkretneho motora nevidi - jedine tvoj mechanik - ak nie on, tak vymen mechanika a takychto ludi si k autu ani nepustaj. Stav motora sa posudzuje este pred jeho rozobratim, t.j. zmeraju sa kompresne tlaky (dry/wet test), podla vysledku blow-by test. Az potom sa motor rozobera. Gufera na ventiloch sa nemenia len tak, ale az po premerani vole ventilov vo voditkach. Gufero na volnom voditku ti tesnit bude mozno tak 200km. Je toho vela, preto existuju ludia, ktori sa venuju len cisto motorom. Pri GO motora je najdolezitejsie MERAT a este raz MERAT. Je plno "mechanikov", ktori naslepo motor "prekruzkuju" a vymenia simeringy ventilov a pritom ani nevedia, ake rozmery mali valce, aku ovalitu, volu piestu vo valci, axialnu volu kruzkov v drazkach, volu ventilov vo voditkach. Taketo "GO" potom koncia zvycajne s este horsimi problemami, nez boli pred GO...