Zdravím, mám problém s E90 318i, pri naštartovaní mi po určitom čase (za studena pár sekúnd niekedy hneď, za tepla po par minutach) začnú kolísať otáčky cca od 1000-2000 a celé auto sa trasie, trasenie celého auta robí aj pri jazde za studena na 3-4 rýchlost. stupni (samozrejme nevytáčam moc do otáčiek ked idem za studena), po kúpe auta som vymenil všetky sviečky, olej, filtre, skúšal som aj aditívum nepomohlo, na diagnostike mi vypisuje že vynecháva 4-tý valec, dával som auto mechanikovi ten skúšal aj vstrekovače prehodiť na iný valec ale vždy vypíše na 4-tom valci, vie mi niekto poradiť čo by to mohlo byť ? vopred dakujem za rady a ospravedlnujem sa ak už tu takáto téma je niečo som našiel vyskúšal ale stále si neviem rady
Nie som nejaký odborník, ale mal som podobný problém a v servise zistil mechanik, že to kolísanie spôsoboval chybný vanos. Po výmene resp. oprave kolísanie otáčok za studená prestalo, ale konštatujem, že oprava resp.. výmena nebola lacná záležitosť cca 747.- €
Tak po niekoľko mesačnej odmlke (už som myslel že to prestalo robiť) zase nastal ten istý problém tentokrát v horšom pri dlhšom státí (v noci) keď naštartujem ráno auto otáčky kolíšu do takej mierky že už mi to 2-krát samo skapalo, boli menené všetky sviečky, cievka na 4 valci (tam hádže stále chybu) momentálne skúšame zmerať tlaky vo valcoch, ďalej skúsime vanos a valvetronic ak by niekoho niečo napadlo kto mal podobný problém bol by som veľmi vďačný, priebežne vás budem informovať keď niečo zisitim diki zatiaľ
Co ma spolocne vanos so 4 valcom?Idete na to velmi zle.Kolisanie moze sposobit vynechavanie jedneho valca,ale nemusi.Najprv musis da t do poriadku ten 4 valec a ak stale kolisaju otacky tak kracat dalej.Na tom valci skontrolovat vstrekovac,sviecku,inducku a kompresiu.