... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 6. Marca 2017, 15:47

PetoK napísal:
Hm, urob ako chces, neviem ci ti nestaci vela skusenosti ludi, ktori dali turbo na repas a dopadlo to zle...

Tak zas je "repas" a repas... Neviem, nie som odbornik, nejdem sa hadat. Niekto pise ze sa mu to rozsypalo, iny ze to slape jak hodinky... Ale 400-500 euro je pekny balik na to, aby som nedal sancu (dufam) kvalitne zrepasovanemu turbu so zarukou. Uvidime, ostatne bud budem nadseny, alebo si budem klepat hlavu o stenu, kazdopadne turbo uz je v servise.

Viete mi prosim vas ale niekto poradit, kde najdem tesnenia I a J z tohoto linku? http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E9 ... #2362145_2

Podla vsetkeho by to malo byt toto a toto trafil som sa?
Teda cena pekna za kusok gumy :lol: .


Vdaka.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
PetoK
Príspevky: 9939
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 6. Marca 2017, 16:03

Tie diely su v ETK pri iných obrazkoch sania atd., a kupuj ich orig BMW, nie predrazene nahrady z netu...
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 13. Marca 2017, 15:19

Tak trbo mam nahodene, nastavenie je super a auto taha ako o dusu, zdravo si svisti a nepiska... Ale celkom nasrany predavac sa ma spytal, ci som vymenil aj odvetravanie klukovej skine a ze musim dat vycistit DPF aj ked podla servisu zaneseny nie je (vypocitana diagnostika) + nepritomnost sadzi v potrubi - podla servisu je to OK. Mam z toho hlavu v smutku, ci sa neohradia pri pripadnej reklamacii tym, ze som nedal cistit filter. Odvetravanie a odlucovac vymenit dodatocne dam tento tyzden, ber to cert ale na DPF zrovna 2x chut nemam...
Inak stare turbo malo velku volu. Podla slov technika z turbo-tecu je to sposobne v drvivej vacsine DPF filtrom, ale na vine mozu byt aj vstreky. DPF chapem ale vstreky? Dafuq?
Kazdopadne viem, ze u baworov turba odchadzaju rad radom okolo 200t km. Je to ozaj tym DPF kur*itkom alebo niecim inym? Nejak mi to hlava neberie ze to odchadza rad radom len tak, bez priciny.

Tak problem no.1 po riadnej jazde mi do auta prenika splodinovy dym z vyfuku.. ergo netesnost. Pokial viem v servise vyberali turbo aj DPF, takze bud medzi turbom a dpf alebo za dpf... Neviete prosim neikto, aky je pristup ku tej spone medzi turbom a DPFkom? a ku tej spone za DPFkom? Vidim vsetkych svatych, ze sa to bude musiet zas cele rozoberat ak bude treba utiahnut sponu, ktora sa ako sa domnievam "usadila" po zahriati.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
cuir
Príspevky: 139
Registrovaný: 9.10.2016
Auto: E91 320D
Kraj: Bratislavský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 13. Marca 2017, 22:10

ta spona mezi turbem a DPF je pristupna i zvrchu... jen to tam musis trochu nahmatat. Samozrejme shodit plast na motoru. Ale pokud to delali zespodu, tak se ti asi z vrchu nepodari dostat na imbus te spony.
Je ponekud narocnejsi tu sponu spravne nasadit. Je velika pravdepodobnost, ze ji nasadili spatne a tak ti to tama podkuruje. No uprimne... neni to nic s cim bych jezdil... jakmile ti to zacne regenerovat, tak je to tak na zapaleni auta...
Taky tou montazi muzes mit jen prasklej vlnovec, cehoz by si v servisu meli vsimnout, ze jiz neni pripadne v dobre kondici a navrhnout vymenu. Obzvlast kdyz to meli rozebrane.
spona za DPF a vlnovcem snad ani spatne nasadit nejde... to by to byly solidni jelita :D
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 13. Marca 2017, 22:17

cuir napísal:
spona za DPF a vlnovcem snad ani spatne nasadit nejde... to by to byly solidni jelita :D

No totiz, ona bola original tak zdevastovana, hrdzava a neviem aka, ze ju rozpilili a dali tam nejaku, mne bolo povedane, univerzalnu. Ze to vydrzi na 10-15t km urcite a ked dojdem nabuduce vymenit olej prehodia ju. Tym padom mam pocit ze to robili zospodu. Ech uz ked som si povedal ze je po vsetkom.
Co sa tyka tej regen, tak auto regenerovalo pred 44 km, mam pocit, ze ta regeneracia dorazila to stare turbo.... Planoval som ist do Prahy ale rozhodne s tym autom pojdem maximalne do servisu (znova ](*,) ). Myslim, ze som si to este relativne dobre odsledoval a moc s tou netesnostou nejazdil. Rano volam, hadam ma zas neporazi...
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
cuir
Príspevky: 139
Registrovaný: 9.10.2016
Auto: E91 320D
Kraj: Bratislavský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 13. Marca 2017, 22:28

takto vypada original spona..ja tam mam dany imbusovy sroub.
https://pubimg.4mycar.ru/images/full/00 ... bb39f.jpeg

stava se ze ta spona pri nesetrnem zachazeni praskne v tom spoji co je naproti sroubu. Sam vidis ze je to pomerne specificka spona, ktera se da nahradit nejakou "druhovyrobou" , ale i ta druhovyroba nebo nejaka univerzalnejsi spona by musela byt stejne konstrukce a pak neni duvod aby to nevydrzelo ne jen 10-15t. km ,ale klidne dalsich 100 - 200 tisic. Cili tam asi udelali hodne solidni bastl (provizorku) jen aby to dali do kupy, protoze tu sponu proste nemeli.

Jen pro zajimavost..na kolik te vyslo prehozeni toho turba? (jen prace plus jestli vis aji ten dalsi material - tesneni a tak...)
diky...
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 13. Marca 2017, 22:38

Myslel som ale tu sponu za DPF nie medzi turbom a DPF.
http://prebmw.sk/18-30-8-506-992/p1002597
Medzi turbom a DPF je original z montovacej sady objednanej ako komplet. Za DPF je univerzal momentalne...

Mozem ti to napisat uplne presne:
Montaz/demontaz turba + vymena oleja, olejoveho filtra, vzduchoveho filtra + meranie tlaku oleja v motore = 3800 + material okolo 3300 = 7100 s tym, ze som si turbo doniesol vlastne. Zijem v Brne, takze ratam v CZK :D
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
cuir
Príspevky: 139
Registrovaný: 9.10.2016
Auto: E91 320D
Kraj: Bratislavský

Re: garrett turbo do M47N2?

Utorok, 14. Marca 2017, 19:01

sipkam napísal:
Myslel som ale tu sponu za DPF nie medzi turbom a DPF.
http://prebmw.sk/18-30-8-506-992/p1002597
Medzi turbom a DPF je original z montovacej sady objednanej ako komplet. Za DPF je univerzal momentalne...

Mozem ti to napisat uplne presne:
Montaz/demontaz turba + vymena oleja, olejoveho filtra, vzduchoveho filtra + meranie tlaku oleja v motore = 3800 + material okolo 3300 = 7100 s tym, ze som si turbo doniesol vlastne. Zijem v Brne, takze ratam v CZK :D

no tak dost pochybuju, ze bude problem se sponou za DPF... spis bude spatne nasazena spona mezi turbem a DPF... ta za DPf tam staci dat cokoli a to proste vydrzi..to je jen takova objimka...
jinak diky za propocet..me to v CZK vyhovuje vic :)
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: garrett turbo do M47N2?

Utorok, 14. Marca 2017, 23:00

len pre info, teraz som kupoval nove turbo pre f25 n47d20c od bmw, pultova cena je cca 620eur. ..... Treba potom zvazit tie repasy, lebo aj ja som dal na repas a ovela drahsie ako 300eur do nemecka... a vydrzalo 25.000km a je KO. Myslim ze 620eur je naozaj primerana cena...... Lebo pred rokom a nieco stalo okolo 1500eur ale tak nejako....
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Streda, 15. Marca 2017, 13:36

620 ecok :shock: ? To je dost dobra cena... Pravdu povediac, som u BMW ani nepozeral co by stalo - chyba. Bral som automaticky, ze to bude palka najvacsia.. Rozhodol som sa pre drahsi repas, pretoze origo nove mi ponukali v servise za cca rovnu tisicku euro a to nie je o com v tom pripade... Je mi jasne ze ani drahsi repas nevydrzi to co nove, no ak da 100 000 aspon tak som spokojny. Uvidime casom, uz je asi neskoro pozerat po inom ked ho mam nahodene. Len tak pre zaujimavost asi v ramci tyzdna brnknem do Renocaru v Brne, co pytaju za nove turbo, aspon budem nabuduce pripraveny...
Kazdopadne teraz ma strasi ten DPF filter, ci ma/nema vplyv na turbo ako take. V pondelok menim na odporucanie turbo-tecu este odvetravanie klukovej skrine spolu so separatorom.
Ono horsie jak tie love su uz len nervy a cas tomu obetovany ...
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných