... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

garrett turbo do M47N2?

Piatok, 3. Marca 2017, 10:57

Nazdar,

vcera sa mi vysralo turbo, nastastie 10 km jak som vysiel na dialnicu od domu... Ked budem mat kvalitnejsie pripojenie postnem video toho vysavaca.
K veci.... Mechanik mi spominal, ze do e46 montoval repasovane turbo od garrettu a nemal problem. Ako je to v pripade e91 z 2006? Mozem uvazovat o Garrette, alebo tam mam davat zas tu s prepacenim sracku od Mitsubishi? A ako je to v pripade s aktuatorom? Dodava sa s repasom, alebo si musim ponechat svoju elektroniku?

Na autotechniksom prave nasiel Garrett pre M47N2... Viem ze kazdy kto ma 200t+ km ma asi skusenosti s pokazenym turbom... Jak ste to robili dali opravit?

O co mi ide... Novy sranec od Mitshubishi nechcem, radsej repas od Mistubishi, alebo ak mi potvrdite Garrett, nie je o com... Co ale, ak nemozem vymenit aktuator a za 10t km odide? To tam supnem uz rovno nove...

Vdaka.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Piatok, 3. Marca 2017, 14:45

Tak u turbo-tec som objednal repas mitsushitu.... Hodnotenia z CR som moc nenasiel na turbo-tec, tak to tu nejdem mazat, ak by ste mal niekto skusenost, rad si ju precitam skor ako po to turbo pojdem.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
dibarbora
Príspevky: 158
Registrovaný: 22.1.2013
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Piatok, 3. Marca 2017, 18:25

Osobne by som preferoval repas svojho turba. Standart repas je novy uzol a v pripade potreby aj nova variabilna geometria - z povodneho turba ostava obal a aktuator. Aktuator by mal nastavit samotny turboservis, urcite by som nechcel repas bez nastaveneho aktuatora. Bez patricneho vybavenia to nastavit rozumne nejde. Co sa tyka Garretu, to namiesto mitsubishi asi nie. Garet bude urcite ovladany podtlakom - to do novsieho M47 s Mitsubishi je asi problem dostat.
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Piatok, 3. Marca 2017, 18:41

dibarbora napísal:
Aktuator by mal nastavit samotny turboservis, urcite by som nechcel repas bez nastaveneho aktuatora.

To je cenna rada vdaka! Za tie lóve a s tou recenziou ako takou co som nasiel to bude dufam vsetko v poriadku, ale skor ako vycalujem 500 ecka, tak sa na to nastavenie aktuatora opytam.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2321
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: garrett turbo do M47N2?

Piatok, 3. Marca 2017, 19:23

 
dibarbora
Príspevky: 158
Registrovaný: 22.1.2013
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Piatok, 3. Marca 2017, 19:36

500e za repas je celkom dost, ked v Nitre to vedia za 300 s nastavenim a protokolom.
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Piatok, 3. Marca 2017, 20:33

500e je celkom dost, ale firma vyzera dobre. Podla toho co citam protokol + nastavenie je samozrejmost + 24 mesacna zaruka... Navyse som bez auta ako bez noh, takze to potrebujem vybavit cim skor v ramci Brna kde momentalne zijem. V CR som pozeral asi 3 firmy, vsetko po 450 euro+. Povodne mi ponukali v servise repas za 18t Kc co je 670 euro od noname spolocnosti, proste repas. Takze toto od turbo-tecu beriem vsetkymi 10timi.
Chcem sa vas ale opytat... Budem tlacit do repasu vlastne turbo, no v pripade ze by clovek bral kus za kus, teda by nedal repasovat svoje, aky je postup montaze? Za predpokladu ze je turbo nastavene, treba nieco adaptovat (kodovat) v RJ, alebo je to proste plug'n'go - kus ako kus.
Vdaka.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
cuir
Príspevky: 139
Registrovaný: 9.10.2016
Auto: E91 320D
Kraj: Bratislavský

Re: garrett turbo do M47N2?

Nedeľa, 5. Marca 2017, 12:47

jeste jsem nepotkal spravne nastavene repasovane turbo s actuatorem. V rukach jsem konkretne tehle kusu mel asi 6. Dokonce velmi casto se firmy repasujici turba nezalamuji nastavenim ani bezneho turba a musis si to holt doladit primo na aute. Coz v pripade actuatoru je trochu oser. Ale da se to...
je treba mechanicky nastavit chod. (viz nize odkaz s videem). Kodovat neni potreba nic....jen kdyz to nebude dobre nastavene tak to pojede blbe...
Repas turba hodne casto houkaji a take maji jeste kratsi zivotnost nez original (3 z 6ti houkaly ikdyz nemely zadnou vuli na vrtulce).
Garrett tam samozrejme dat nejde, pokud nepremyslis zcela o nove konstrukci...coz asi ne :) Ani se nedela od garrettu zadna pasujici nahrada. Jedine tedy Mitschubishi.
na odkaze mas ceskeho prodejce, ktery to ma levnejsi nez vyse postnuty odkaz na slovensku.
https://auto.bazos.cz/inzerat/71551784/Nove-originalni-turbo-na-BMW-m47-20d-120kW.php

na odkazu nize z videa pochopis jak probiha to nastavovani a pak ses schopnej to udelat i na aute... jen je to, jak jsem psal..celkem drbacka. Kamarad to takto resil... a uspesne... ja jsem radeji koupil original turbo a mel jsem to bez srani ...

https://www.youtube.com/watch?v=SUJs-i3k1a0

nezapomen si koupit nova tesneni pod prirubu vyfuku a doporucuju vzit i nove srouby (jeden jsem dokonce ukroutil). Take nove medene podlozky na privod mazani turba a nove tesneni pod vyvod mazani truba. Plus jeste se hodi vymenit za nove klasicke ty sroubovaci hadicove svorky, ktere se demontuji. Stara vetsinou uz nejde tak dotahnout a pri dotahovani se akorat strhne a pak to netesni (voda, olej)
Srouby na vyfuku maji spesl hlavu. Stejna se pouziva na srouby na hlavach motoru. Tak to jen tak dopredu, ze s beznou gola sadou budes nahranej.
Nicmene v Brne je obchod kde neni problem tento orech koupit.
A pokud by jsi nevedel kde sehnat ty tesneni a srouby, tak ti dam kontakt na firmu (velkosklad s nahradnima dilama), kde pracuje kamarad jako vedouci skladu a uz mi jednou tyto komponenty zajistoval. Nemaji to, ale skladem. Musi to objednat...
Bydlim kousek od Znojma v brne se minimalne jednou tydne vyskytnu...kdyz by jsi neco potreboval, tak dej vedet pomoci PM.
 
dibarbora
Príspevky: 158
Registrovaný: 22.1.2013
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Nedeľa, 5. Marca 2017, 21:46

K tym tesneniam, oficialne by sa mala vymienat aj spona s tesnením turbo/dpf. Zohnatelne len ako origo bmw diel. Mne jednu demontaz a montaz vydrzala ale po druhej demontazi to uz tlacilo smrad do kabiny takze musela ist nova,
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: garrett turbo do M47N2?

Nedeľa, 5. Marca 2017, 21:49

Ja som mitsubischi turb zrepasovanych montoval okolo 50ks a vsetky makaju,dneska sa uz nerepasuje tak ako niekedy,ale cely stred sa dava novy za fabricky....nadstavenie regulacie je pri kazdom turbe samozrejmostou!!! Vsetko zalezi kto to robi...

Ak by bol nejaky fajnsmeker tak sa da auto prerobit na garrett ale nieje to lacne.....
Prílohy
IMG_5038.JPG
IMG_5037.JPG
IMG_3130.JPG
IMG_3129.JPG
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 6. Marca 2017, 09:16

Caute pani,
vdaka za odpovede. Nakoniec som nasiel v Brne firmu co ponuka repas za 300 euro. Bohuzial len s rocnou zarukou, ale hodnotenia ma fajn. Rozhodol som sa pre nich... Do buducna, ak by to tu niekto vykopal, podam report dufam uplnej spokojnosti a jedna sa o firmu FlexaMi auto v Brne.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
PetoK
Príspevky: 9939
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 6. Marca 2017, 11:42

Ak chces aby to chodilo riadne, bez problemov a dlhodobo ako ma treba turbo kupit nove !!! Vsak za nejaky cas mozno pochopis o com pisem...
 
Užívateľov profilový obrázok
g1de0n
Príspevky: 207
Registrovaný: 23.9.2011
Auto: E91 320D M47N2
Kraj: Bratislavský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 6. Marca 2017, 12:22

sipkam napísal:
Viem ze kazdy kto ma 200t+ km ma asi skusenosti s pokazenym turbom...
M47N2 120kW r2005, 280 000km a povodne turbo (klo klop) je to pre mna zahada kolko este vydrzi :twisted:
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
sipkam
Autor témy
Príspevky: 252
Registrovaný: 13.8.2016
Auto: BMW e91 320d 2006
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 6. Marca 2017, 14:22

g1de0n napísal:
M47N2 120kW r2005, 280 000km a povodne turbo (klo klop) je to pre mna zahada kolko este vydrzi :twisted:

Moje dalo 230 000 .. close enough :D

Celkom kovbojka, pred obchodom mi zas volal znamy ze FlexaMi nee. Montoval 2ks a vsetko za tyzden odislo a nehorazny problem s reklamaciou. Bral som teda povodny plan turbo-tec asi za 550 euro. 2 rocna zaruka a firma vyzerala fakt profi. Dufam ze to pojde... Ak to odide dam to na reklamaciu, ostatne vsetko mi momentalne menia podla toho jak sa ma. Komplet tesnenia, olej filtre + meraju tlak oleja v motore, takze ak to exne, uz sa na to vyserem a dam tam nove.
Hyundai i30 Fastback 2018, 1,4 T-GDi Style 103kW - dočasná stanica
ex BMW e91 320d 2006 120kW - navždy v <3
 
PetoK
Príspevky: 9939
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: garrett turbo do M47N2?

Pondelok, 6. Marca 2017, 15:04

Hm, urob ako chces, neviem ci ti nestaci vela skusenosti ludi, ktori dali turbo na repas a dopadlo to zle...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných