Ahojte, som tu registrovany uz pomaly sedem rokov a dokopy som sem vlastne ani nicim neprispel, ked som potreboval radu, vzdy som nasiel temu, ktora mi pomohla a nemusel som zbytocne zakladat novu. Takze je mozno cas to zmenit a trochu zacat aj prispievat
Pred e46kou ktoru budem vlastnit coskoro 4 roky, som vlastnil Golf 4, diesel 85kw, 6 kvalt, recaro sedacky, v podstate obycajny golf, aj ked bol vo velmi dobrom stave, prikladam foto :

Stelovak golf uz mal a coskoro sa mali nahadzovat rial daytona race v 18x8,5 all,

Ale v jedno pekne rano sa pozrem cez okno na parkovisko (ako kazde rano), ale golf som tam nevidel, niekomu sa proste zapacil tak si ho proste "zobral", takze tak sa moj pribeh s golfom aj skoncil, aspon ze tie rialy mi vtedy zostali

Nakolko som auto potreboval na cestovanie do prace, tak som hned premyslal co kupit. Pozeral som zase aj vw group, ale uz predtym ako som kupoval golf som chcel vzdy bmw, aj som mal moznost kupit e46 320d tour, ale bola to uplna socka, nehovorim ze to co mam teraz je nejaka vyhra, ale tak aspon to je 3.0d

Takze som hladal a hladal, mal som obmedzeny rozpocet, kedze z predosleho auta mi ostali akurat tak tie rialy. Chcel som jedine aby to bola e46 330d, nakoniec sa jedna nasla v ZV, black sapphire metallic, facelift touring, 3.0d, 135kw manual, uz ani neviem presne kolko km vtedy svietilo na budikoch, ale tusim okolo 260 000, auto vyzeralo zvonku celkom zachovalo, mensia hrdza sa kde-tam nasla, ale nic hrozne, interier vyzeral fakt slusne. Vtedy tam bolo treba vymenit akurat tak pakne rucnej brzdy, ale casom sa samozrejme menilo vsetko mozne, ved postupne budem pridavat co sa porobilo a pripadne upravilo

Info o aute :
e46 touring 330d,
135kw, manual, momentalne nabehane cca. 320 xxx a stale ide jak lusk.
Bixenony, stresne okno, vyhrievane polokozenne sport sedacky, 16:9 navi, menic, m-multifunkcny volant a to je asi tak aj vsetko

Na povodnych 17kach.

Po nejakom case som zacal zhanat nejake pekne disky a ktomu samozrejme stelovak. Na golfe som mal dobre zname TAcko

, tam to ako tak "fungovalo" , tak som si povedal ze ho vyskusam aj na e46ke. Potom som zohnal disky, boli to BBS RC 302, vsetky 18x8,5 et15 alebo 13, neviem uz. Nakolko to ET bolo dost nizke tak som riesil nastavitelne horne ulozenia.
Tie disky boli asi zatial najlepsie ake som kedy mal, vaha jedneho bola okolo 8,5kg,
Takto vyzerali ked som ich kupil.

Bol to este povodny nastrek a chcel som to dat znovu tak isto aj nastriekat, ale stalo by to nehorazne peniaze, tak som sa rozhodol pre praskovu farbu.

Plus par foto na bbs.



TAcko ma casom omrzelo, dopomohlo k tomu aj neustale vrzgajuce horne nastavitelne ulozenie, tak potom sa nahodil m-packet podvozok Sachs spolu s H&R pruzinami -35/20 a disky BBS isli prec. Po nejakej dobe som sa ich aj snazil odkupit naspat, ale majitel ich uz nechcel predat
