Štvrtok, 16. Februára 2017, 18:01
No, je to dost vrazda a nie z titulu, ze pri 200kmh sa citis ako na e60 pri 140 alebo ze je to drahe na pokuty. Alebo ze jazdis v inom vesmire ako zbytok sveta.
Servisna vrazda no.1 a zaroven vec, co robi to auto dokonalym je ABC podvozok. Jeden tlmic 1,2k...bez dépéhá. Proti vzduchu nebe a dudy, sportove a zaroven komfortne. ABC pumpa (podobne ako na BMW dynamic drive) tiez nic lacne, ventilbloky a zasobniky tlaku sa tiez rataju v stovkach.
Potom prevodovka, 7G tronic kym je v comfort mode tak ani nevies, ze tam nejaka prevodovka vobec je - prepnes do manualu (tlacitka na volante) a trhne ti krkom vzdy, ked stlacis tlacitko...
Vsetko fajn kym to funguje...ISM modul (taha za teba tiahlo na prevodovke-PRND)...autorizak 1,5k...podarilo sa mi to cez znameho sestry macky bratranca bez FA za 0,9... auto nastartuje a je nepojazdne, ziadne emergency tiahlo - kolesa zablokovane v Parku :) mnam
Dalsia vec praskajuci rozvod elektriky na mechatroniku - litrik len taky fukot. Mimo autorizak to kvoli SCN kodovaniu nespravis.
Motor - 500vka je ufoporno, pri tom vykone a vahe dat PHA-BA za 9l benalu s lahkou nohou je mokry sen. Na volnobeh nevies ci mas nastartovane, ked stlacis plyn tak ta pritlaci aj pri 190... rozbeh z miesta ako ked sa rozbieha metro, akurat ze neprestava tlacit. Zobudenie su rozvody (tak 1,5k) a nasata klapka sania (predosly majitel zaplakal 7k v MB). Jo a ide do toho 10l oleja ale to je to najmenej :)
Odchadza aj elektrika, taky HDD v navi, dynamicke dofuky sedaciek, budiky, vyhrev prdele, rozne snimace a ine smakociny.
Profesionalny repas startera mi vydrzal 3mes... cca 20k km. Potom v chorvatsku umrel. O 3kila drahsia dovolenka - siel tam novy. O zabave nehovorim :)
Predne spodne ramena ma v prdeli kazda druha, prvy rocnik vyroby nezozenies nahradu - v MB zapytali 370 za kus. Zohnal som za 300, najdrahsie ramena ever. (som sa s nimi aj odfotit musel)
Baterie su dve. Ked mi skapala prva, rano som prisiel k autu a nic, nepredchadzali tomu ziadne varovania. Prva vymena komfortnej baterie asi 1h pred barakom na parkovisku, je umiestnena medzi zadnymi sedackami a kufrom, paradny pristup.
Druha bateria ma nechala v PO na pumpe. Znovu auto na nic neupozornovalo len posledne 3 starty boli velmi vahave. 25.12. o 22hod som zhanal malu startovaciu baterku a kable :)
Inak som bol milo prekvapeny, ze take loziska alebo brzdy su v druhovyrobe lacnejsie ako na 5er, aj ked su vacsie.
Toto auto nebolo robene robustne, W221 a W164 (v ktorej vozba je utrpenie) je v tychto rokoch jedno z najviac odtahovanych aut (podla slov odtahovkarov).
Love&Hate relationship
Aj tak je to asi najlepsie bezne auto, co som doposial jazdil.
-
Prílohy
-
