Opat zas po dlhsej dobe :)
Tento rok sa niesol v znameni brzd. Zacal som vymenou kotucov a oblozeni. Vsetko samozrejme ATE, oblozenie keramicke.

Po 5 mesiacoch to hodnotim ako spravnu volbu. Po vymene som urval mechanizmus rucnej brzdy. Nove brzdy dole, a repasovala sa rucna. Islo nove oblozenie, opravna sada (tzn. pruzinky, capy, pakne, prasiatka), dokonca aj krycie plechy zadnych kotucov.


Kedze brzdove trubky boli v zalostnom stave tak prisiel rad aj na nich. Zadne su nove od rozdelovaca ABS az po prasiatka (samozrejme aj s hadickami). Predne trubky ostali povodne kedze neboli na nich ziadne znamky korozie ani mechanickeho poskodenia. Nezabudol som ani na snimace opotrebenia brzd (P,Z) a odisiel mi snimac otacok kolesa. Vymenil som tiez oba, oba samozrejme ATE.

Dufam ze mi to vydrzi minimalne tych 90 tisic ako predchadzajuce brzdy :)
Okrem toho som sa pustil aj do interieru. Vymeneny jezko kurenia. Interierove listy som vymenil za strieborne (priblizne vo farbe auta) originaly. Je to sice drobnost ale auto omladlo. Momentalne mam v hladaciku kozene doplnky (hlavica riadiacej paky, manzeta rucnej brzdy a madlo rucnej brzdy). A celkom realne zvazujem toto:
