No pani to je tema

Ja sa len vyjadrim zbuchat sa to da do 1000euro cele, ja som si to vsetko robil sam a setky diely som mal za facku
ale to nieje vsetko na to aby sa to spravilo staci aj sikovnesi mechanik napr ako si ty,
Lenze tu sa to aj konci pretoze pokial nemas za sebou niekolko knih bosch fuel injection a zakladne principy horenia zmesí vo valcoch ako ma zmes vplyv na tlak a teplotu a ako ma na nu vplyv predstih , ako ladit predstih podla teploty vyfukovych plynov a tak, nehovorim ze sa seriovych riadiackach sa to neda,,,
Ja mam asi skalu motor celosvetovu znamu m10 aj to co vsetko vydrzi,
Mal som 0.6 baru dobru zmes, auto malo 100 pod 6 sekund bez problemov, este na trojke to hrabalo v pohode
lenze co s toho ked mi seriova cievka ńestihala pri takom tlaku pod 30stupnov BTDC pritom potrebnych 25, vysledok same detonacia, + na 3 tom valci chudobna zmes sa rovna k.o.,moj motor to vydrzal lebo ma od vyroby kovane veci, a piesty take hrube ze sa ani prestrelit nedaju, no dostal na hubu preto ho rozoberam teda uz je skoro hotovy,
mam kompresiu 9 a aj to uz je vela na turbo, neviem co chces ty riesit s kompresiou 10.5 ale ti poviem ze s tou seriovou rj ktora nema ani paru o tlaku turba pretoze cim vacsi tlak turba tym hori zmes rychlejsie preto mensi predstih
Tvoj motor nasaje pod tlakom asi tak 2 krat viac vzduchu nez normalne ,da mu tam zmes kolko bude moct lenze akurat tak chudobnu + velky atmosfericky predstih sa rovna take detonacie jak slak ze aj pri 0,4 baru ti pri prvych 6000 rozjebe motor
Ked chces riesit turbo najprv zozen aj vhodny zaklad, alebo aspon zniz kompresiu na 8.5 potom az ries turbo
a v prvom radee studuuuuuuj ja nehovorim ze sa to neda ale ja ssom precital vela knih a neskutocne mnozstvo clankov a literatury o tychto veciach a stale to neni ono ucim sa stale ale je to omnoho lepsie, bez toho by som bol v riti.
ja vacsinou setko po anglicky lebo ine k dispozici neni nic len malo bohuzial. setko su americke a ine fora cele
len tolko inak ti drzim palce