... všetko o BMW ...
ALAS napísal:By si sa čudovalEbola:
No netusim, v ETK pre m52b28 pise 92°C a pri m52b28TU uz tento udaj nieje.
Osobne by som sa vsak drzal tych 92-94°C.
Ale ked su nahrady iba s 97°C tak si asi moc nevyberies.
Milosss:
Dialkove by k tomu malo byt ak je to auto s nezavislym kurenim.
Bolo by to dost odvecy, keby tam nebolo ked vezmeme v uvahu ake priplatky za to chcu, a taktiez by to bolo podla mna neprakticke keby si to mal nastavovat iba s timerom.
ALAS napísal:Cerpadlo je prichytene priamo na telese webasta.
Ono vec sa ma tak ze do isteho roku (neviem presne) na webaste cerpadlo nebolo, bola iba pridavna pumpa na vodnych ventiloch, to boli webasta ktore boli od serie ako nezavisle kurenie na TDS (M51) motorizaciach.
Celkom prve M57 to mali rovnako ako M51 a potom bolo pridane druhe cerpadlo aj na webasto, takze ak malo auto nezavisle kurenie tak malo dva cerpadla.
Ak malo iba prihrev tak bolo cerpadlo iba na ventiloch.
V neskorsich verziach ak bolo webasto iba prihrev tak malo vlastne cerpadlo, a na ventiloch uz cerpadlo nebolo.
V pripade s nezavislym kurenim boli dva cerpadla, na webaste a na ventiloch.
No malo to nieje ale tie cerpadla celkovo niesu lacne nove stoji okolo 200 €
Neviem ci ma diag, to sa budes musiet informovat, ja som mu len napisal ze potrebujem cerpadlo a to mi aj poslal, rozsiahlejsiu komunikaciu som s nim nemal.
A pre nezavisle kurenie je este aj cerpadlo na ventiloch ako som pisal vyssie a este aj jeden spetny ventil.
Ja som to vsak nedorabal a nastavil som si to ako nezavisle kurenie, ked su vonku mrezy a pridem rano k autu tak je vnutri trocha teplo, namraza na sklach je roztopena a je aj trocha ohriaty motor a to mi staci.
Ak to chces mat poriadne tak treba dorobit ten spetny ventil a druhu pumpu.