Kludne to daj aj na prepazku,okolo pedalov,stredoveho tunela,za palubovku...skratka,kde sa da.Treba si uvedomit ze je to 324D a uz co to pamata,aj ked ho porobi,nikdy si z neho ten zvuk neuzije tak,ako pri benzinovom sestvalci.Tak preco nemat pohodlie vo vnutry.
Dudko,ber to bez urazky...Uprimne povedane:...po dlhsej dobe som zavital na klub a pozeram,ejha,pribeh o e30,hovorim si to bude super citanie.Po zhliadnuti prvych foto stavu kasne a precitani tvojich planov som si povedal:,, Tak tomuto chlapcovi to nacisto jebe a treba mu pomoct, lebo je vazne psychicky chory''....Stav karoserie,vyber modelu,motor,vybava....to vsetko tomu nasvedcovalo.....ALE..kedze aj ja som na tom tak isto a choroba menom E30 sa stala u mna chronickou,tak absolutne chapem toje pociny,plany,radost ked ti sa veci posuvaju dopredu a ten povodne srot,sa meni na krasne auto,nervy ked sa to sere(a rataj s tym,ze sa to srat bude)...to vsetko za to stoji.
Osobne mna klampiarina este len caka,ale ak by moje ixo bolo v takom stave ako tve 30cka..asi by som to drbol do jarku a podpalil.A to je na tom to krasne,ze ta to bavi,robis to poctivo,podla seba a hlavne pre seba,tak nech sa vsetci poj..bu,lebo oni na tom jazdit nebudu.Tak si dopraj dostatok casu,rob to poctivo,tak ako doteraz a aj ked nebudu financie,nevadi,mas cas a ked to dokoncis...ten pocit,ked to prvy krat nastartujes,prva jazda,tie pohlady otacajucich sa ludi,ked pojdes cez mesto....to je nieco,co ta urobi stastnym.A zrestaurovana 30ka bude mat hodnotu vzdy!
U mna mas za to velky respekt a prajem ti,aby sa ti darilo aj nadalej a vsetko islo dobre az ko konca!

A nezabudni updatovat pribeh, nech sa mame na co tesit
