... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k



januar napísal:na ebay sa dalo kupit tesnenie na vakuovu pumpu co mne tato sada aj pomohla a prestalo tiect tadial ale ci je to este v predaji tam neviem stalo to cca 20€. Lepsie ako nova pumpa.
 to su take hluposti az sa musim smiat
 to su take hluposti az sa musim smiat  ) jedine na co ma vakuovka vplyv je vakum
 ) jedine na co ma vakuovka vplyv je vakum  cize ak by ti nesla tak mas najpravdepodobnejsie slaby posilovaci ucinok brzd... alebo ziadny.. ale chyba byva v 98% inde a nie vo vakuovke...
 cize ak by ti nesla tak mas najpravdepodobnejsie slaby posilovaci ucinok brzd... alebo ziadny.. ale chyba byva v 98% inde a nie vo vakuovke...   
  
   
  ....pretesnenie vaukovky vydržalo ani nie mesiac, takže sa kupovala nova, viem že novy diel v bmw stal neviem teraz presne ale asi okolo 260 EUR....ja som hodil tu na klub požiadavku na použitu vakuovku, a dostal som ponuku od klubáka "jara"
 ....pretesnenie vaukovky vydržalo ani nie mesiac, takže sa kupovala nova, viem že novy diel v bmw stal neviem teraz presne ale asi okolo 260 EUR....ja som hodil tu na klub požiadavku na použitu vakuovku, a dostal som ponuku od klubáka "jara" nové nechceš za dobrú cenu ? http://autodielyds.sk/code/ENGITECH|ENT ... .0-2639583 viem ti tam ešte urobit cenu 105€ , ak bude zaujem tak mi to napíš do SS
 
											 (http://www.topky.sk/cl/13/1541649/Spasa ... -suciastka) som sa chcel spýtať či už niekto riešil výmenu dvojhomotového zotrvačníka... mali ho tuším len N42B20 ciže 2litre
   (http://www.topky.sk/cl/13/1541649/Spasa ... -suciastka) som sa chcel spýtať či už niekto riešil výmenu dvojhomotového zotrvačníka... mali ho tuším len N42B20 ciže 2litrefishbone napísal:vidím že tu by mala naozaj vzniknúť špecialna sekcia pre majiteľov N42jek :-)
V zásade súhlasím s MrStanom. Tiež som mal problem s vakuovkov. Kvapal olej na výfuk a potom bola fajn aróma v kabíne...
naštastie mne pomohlo pretesnenie.
Čo sa týka tých emulzii, počul som Tolko názorov, že už sám neviem čo je pravda, ale niečo na tom bude že krátke jazdy najme v chladnejšom obdobi môžu spôsobiť emulziu na viečku. Keď som mal ale emulziu na tyčke (kontolke) bol som nervozny. Menil som olejový separátor a mechanik vravel ze jeden z vývodov je vyústený práve nad tú tyčku. Od kedy sa ale separator vymenil emulzia zmizla.
ešte by som odporúčal majiteľom N42 vymeniť napinák rozvodovej reťaze , pamätám si že pôvodný bol nejaký problemový a vymenili potom súčiastku a tá by mala byť v poriadku.
A po prečitaní článku na zaručnom spravodajskom serveri(http://www.topky.sk/cl/13/1541649/Spasa ... -suciastka) som sa chcel spýtať či už niekto riešil výmenu dvojhomotového zotrvačníka... mali ho tuším len N42B20 ciže 2litre
 
   