... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
FENON
Autor témy
Príspevky: 330
Registrovaný: 19.7.2014
Auto: E46 320dT STAHLGRAU
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

E46 100KW odstranenie KAT-u?

Štvrtok, 10. Decembra 2015, 17:32

Zdravim
co to som tu pocital o odstraneni katalizatoru
tiez som cital ze verzia zo 100KW motorom nema za turbom uz ziadne lambdy (Chvala bohu)
mam teda par otazok ( nech som si isty ci do toho ist )
ad.
1. ak odstranim KAT na mojom aute(100kw) je mozne ze spotreba pojde hore? ci pravdepodobne pojde dole? skusenosti?
chcel by som ho nahradit rurou, vela ludi mi hovori ze isto pojde hore a tu casto krat citam ze dole, tak ma zaujimaju skusenosti ludi co to spravili na tomto konkretnom motore.
2. je sanca ze neprejdem Emisnou?
3. je sanca ze RJ motora vypise chybu? (pytam sa i ked viem ze tam lambdy nie su, pre istotu) :)
4. Tiez citam ze maju daktore auta 2 Katy, pri turbe a dade v strede potrubia. je to i moj pripad? ostranit oba?
smrad a iny zvuk mi neprekaza.


Dakuejm za odozvy :)


hlavne ma zaujal prispevok:

alfi666 napísal:
chlapci chlapci.. miesate tu hrusky s jablkami ;) ... 320d 100kW lambda sondu nema a SIMIK ma opravi ak to tak nieje - ale myslim, ze ani 110kW Euro3 nema lambda sondu ;).... cize za turbom uz ziadny senzor neni - takze nic nato nepovie elektronika....
Spotrebu to nema ako ovplyvnit - akurat moze klesnut, lebo ak je kat zapchaty, tak sa motor musi oto viac namahat, aby cez neho plyny pretlacil....

No a velkost vyfukoveho potrubia je dolezita pri atmosferickych benzinoch (nie jeho odpor, ale celkovy tvar, aby vznikala spravna rezonancia plynov), mozno potrubie nieco ovplyvni aj pri atmosferickom diesli, ale pri turbo motoroch (benzin aj diesel) je absolutne nepodstatna, lebo ku ziadnym rezonanciam vo vyfuku nemoze prichadzat - totizto v ceste stoji turbo ;)

Cize v pripade bezlambdoveho turbo motora moze vynechanie katu len pomoct ;)
///
 
Užívateľov profilový obrázok
Mishroom
Príspevky: 1293
Registrovaný: 27.9.2010
Auto: e39 ze Stupavy
Kraj: Banskobystrický

Re: E46 100KW odstranenie KAT-u?

Štvrtok, 10. Decembra 2015, 20:36

Znamy ma na 320d e46 100kw odrezany kat:
- vykon isiel hore
- spotreba dolu
- check control motora mu nevyhadzuje
- emisnou neprejde, kym si nevybavi (neviem ci je to len katom lebo to auto je vazne hnoj)
- smrad a dymivost neviem
Cafte
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E46 100KW odstranenie KAT-u?

Piatok, 11. Decembra 2015, 00:00

No ak ten primarny kat hned za turbom fungoval zmena v smrade bude celkom vyrazna zo znesitelneho kyslasteho smradu na hnus. :D A cez EK to prejde normalne, cez STK pokial tam nevovaris nieco co vzhladom ten kat dobre imituje tak nikoliv. Nejaky slaby protitlak to generuje aj v neupchatom stave, takze spotreba dole, vykon hore..
 
Užívateľov profilový obrázok
FENON
Autor témy
Príspevky: 330
Registrovaný: 19.7.2014
Auto: E46 320dT STAHLGRAU
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: E46 100KW odstranenie KAT-u?

Piatok, 11. Decembra 2015, 07:01

starynovy napísal:
No ak ten primarny kat hned za turbom fungoval zmena v smrade bude celkom vyrazna zo znesitelneho kyslasteho smradu na hnus. :D A cez EK to prejde normalne, cez STK pokial tam nevovaris nieco co vzhladom ten kat dobre imituje tak nikoliv. Nejaky slaby protitlak to generuje aj v neupchatom stave, takze spotreba dole, vykon hore..



Cize je to i moj pripad?
mam 2 katy?
odstranit teda oba?
///
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E46 100KW odstranenie KAT-u?

Piatok, 11. Decembra 2015, 21:43

Co ja viem? Otvorim kapotu, lahnem si a vidim.. to su zase dilemy. :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
6kamil6
Príspevky: 472
Registrovaný: 24.11.2013
Auto: G01 20d
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: momentalne v Rakusku

Re: E46 100KW odstranenie KAT-u?

Sobota, 19. Decembra 2015, 08:32

Mishroom napísal:
Znamy ma na 320d e46 100kw odrezany kat:
- vykon isiel hore
- spotreba dolu
- check control motora mu nevyhadzuje
- emisnou neprejde, kym si nevybavi (neviem ci je to len katom lebo to auto je vazne hnoj)
- smrad a dymivost neviem



suhlas s uzivatelom Mishroom, spotreba sa ti isto nezvysi, smrad ti stupne no dymivost nejak nie. Za turbom je velky kat, ten som odstranil kdez pri fl modeloch 110kw mas dost rezervu pri emisiach tak ani po jeho odstraneni by nemal byt problem na EK. neviem ci to plati pri kazdej rade a modele tejto znacky. Druhy ,,maly´´ kat ti netreba davat prec ak nechces extrem lebo uz po tomto nazvem to zakroku ti auto ozije. Studuj este klubakov, su tu i taki co maju len hore rury
BMW G01


ex: BMW f31 110kw
BMW e87 89kw
BMW e46 110kw
 
Užívateľov profilový obrázok
rosta636
Príspevky: 187
Registrovaný: 15.1.2013
Auto: E46 330d Touring
Kraj: Zahraničie

Re: E46 100KW odstranenie KAT-u?

Štvrtok, 24. Decembra 2015, 21:32

Nechápu proč to kucháte?Výkonu to přidá prd ,prd nic.Ale na smradu neskutečně!
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E46 100KW odstranenie KAT-u?

Piatok, 25. Decembra 2015, 20:28

Neviem ako oni, ale ja to odtial potom vybijem, podrvim a snupem.. to je silny matros, zvlast ak to slo na repkovy olej.
 
Užívateľov profilový obrázok
jurkyLE
Príspevky: 3091
Registrovaný: 17.7.2009
Auto: Volvo XC90 + BMW X5
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Levice

Re: E46 100KW odstranenie KAT-u?

Piatok, 25. Decembra 2015, 20:30

rosta636 napísal:
Nechápu proč to kucháte?Výkonu to přidá prd ,prd nic.Ale na smradu neskutečně!

presne tak, akurat sa zmeni zvuk a to klamlivo dava pocit vyssieho vykonu :roll:
Ex Mercedes CL500
Daily Fabia RS
Mercedes SLK 320

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných