... všetko o BMW ...
handsome napísal:Tak uz mi to pride ako zacarovany kolotocna 318i vsetci hovoria ze zo zerie ako 320i, na 320i vsetci hovoria ze to zerie ako 325i a na 325i sa zrejme hovori ze zerie ako 330i. Takze z toho mi vychadza ze ked benzinove bmw tak jedine 330i lebo zerie ako 318i ale na rozdiel od neho aj potiahne
jurkyLE napísal:no joo a 540i zere o liter viac ako 530i, to uz sa tu popisalo rozpravok, to si nevsimaj
handsome napísal:ale ty mas dvoj rozmer nie? 8" predok a 8.5" zadok
handsome napísal:Tak uz mi to pride ako zacarovany kolotocna 318i vsetci hovoria ze zo zerie ako 320i, na 320i vsetci hovoria ze to zerie ako 325i a na 325i sa zrejme hovori ze zerie ako 330i. Takze z toho mi vychadza ze ked benzinove bmw tak jedine 330i lebo zerie ako 318i ale na rozdiel od neho aj potiahne
handsome napísal:Mal som 2.0 benzín a jazdil som za 7.5-8 a ak s 3.0 budem jazdiť za 10-11, tak budem pri mojom nájazde dávať na benzín ročne o cca 1200€ viac a to už je dosť. Ak si to prepočítam v pomere s naftou, kde sa vozím v primere za 5.5L na aktuálnom 318D tak v porovnaní s 330i je to ročne viac ako 2000€ ušetrených na palive. Ak by som aj do servisu dízla dal ročne 1000€ tak stále ušetrím 1000€ v môj prospech. Nepoviem keby jazdím 10 000 - 15 000 ročne (vtedy sú to kvázi polovičné sumy, takže 600€ v prípade 2.0 vs 3.0i a 1000€ v prípade 2.0d a 3.0i) ale ja najazdím 30 000km. Netvrdím že 3x v ruke otočím každé € ale som rád, keď sa mi podarí uštetriť.