Štvrtok, 5. Novembra 2015, 19:48
Ak myslíš aj na potenciálne vyššiu hodnotu auta v budúcnosti a neriešiš spotrebu, tak choď do najvyššej motorizácie teda 325i. To že sú zodraté nie je argument, pretože každý motor je zodratý viac menej..všetko si dokážeš porobiť, naviac u E30 sú niektoré ND fakt lacné, niečo zase zoženieš veľmi ťažko. M10 sú skoro nesmrtelné motory ak tam leješ pravidelne olej, koncepčné ale staré ako sviňa..M40 je náchylný na zodratie vačky..má to blbú spršku..niektoré motory klepocú až je to nechutné
dobrý kúsok zoženieš od 5-6 vyššie...za 3 to bude slušné ale rátaj s investíciami..záleží dosť od teba v akom stave budeš s tým autom spokojný...sú kúsky aj za 500 € čo jazdia na východe autokros :)
osobne by som išiel do kupéčka, 325i, so šíbrom, m technik II kou a pod..vyšperkovať to stieračmi na predné svetlá, anatomy, nejaké pekné origo pavučiny, spetné s lampičkami, roletka a podobné chuťovky :)
Ak ale prahneš po originál stave tak na slovensku sa z toho poserieš a v CZ ani nehovorím..tam je to samá prerábka z 318i a pod, doklady v neporiadku..v nemecku tiež slabota, buď samé 316i alebo potom pekné 2.5ky ale okolo 7 tisíc + prihlásenie a Robko výpalné a je to nereal...momentálne je u nás jediné naj to iso zo Skalice, ale zase chlapec si zapýtal
Agelias© by migo
///MARKETING