allegropl.sk vyzera ze funguje den aj s cestou, system objednavania okopcene autofra, mate milion chyb na strankach, umelo nahnane views stranky cez websurf.cz atd...
doteraz som vzdy a rad objednaval cez
http://www.autofra.sk respektive
http://www.tovarzpolska.sk lebo sa mi tam pacila ta komplexnost, vyberiem si tovar na allegro.pl poslem to v objednavke s otazkou na tovar, dojde odpoved, ak je to to co chcem tak to objednali, zaplatim tovar prepravu proviziu a som spokojny... ferovy pristup v objednavani, ferove riesenie reklamacii, vsetko sa dialo v ramci provizie
lenze odkedy zmenili stranku zmenili aj sluzby zakaznikom, uz nechcu riesit otazky pred kupou, smutne je ze odpinknu zakaznika aby si precital
FAQ bod 6 a ze uz ponukaju len preklad SK-PL za poplatok kde tento preklad mam ja poslat poliakovi na mail ktory vidim v objednavke... co mne ako cloveku nehovoriacom polskym jazykom dost vadi
upozornujem na to ze funguju ako PO BOX s tym ze oni objednaju tovar z odkazu ktory som im poslal, tovar im pride na medzisklad odkial ho preposlu na adresu kam chcem, ci naozaj prislo to co malo zakaznik zisti az doma
ak je vsetko OK je to parada, problem pride ked je treba riesit reklamaciu po prebrati zasielky (co bol aj moj pripad), ci uz z dovodu ze je nieco nekompletne, zatajene poskodenie, doslo nieco uplne ine... tu treba cez ich stranky naklikat reklamaciu kde ma clovek automaticky na vyber par prekladov do polstiny, uz v tomto momente som zdeseny ze ja musim znova komunikovat po polsky s predajcom, ak by som to chcel riesit cez autofra tak jedine co maju na strankach (po naklikani reklamacie z konkretnej objednavky) je kontaktny formular ale je tam vyslovene napisane ze neodpovedaju na otazky ale len na plateny preklad textu SK-PL, tu je vidiet ten krasny rozdiel voci minulosti
clovek si povie fajn napisem predajcovi ale v mojom pripade to bol debil ajked mal skvele hodnotenie, po vyskladani nejakeho lamaneho polskeho textu nechcel vziat tovar naspat a zacal sa zatajovat... v tomto bode som chcel skontaktovat spolocnost autofra s prosbou o pomoc, telefonicky kontakt neexistuje, na mail odpisoval robot, cez reklamacny formular bol preklad tak som im napisal cez
hodnotenie sluzieb autofra svoj nazor (mozno koment poskoci na dalsie strany, uzivatel ibecko), dostal som celu sadu o tom ze nemam dovod sa na nich obracat, nech si precitam znova FAQ body 3, 16... clovek potrebuje pomoct a je problem ale aspon ich to podnietilo ze cez spravy somnou zacali debatovat co sa deje ako sa deje (mimochodom som im nemal pisat hodnotenie ale radsej som im mal napisat cez formular prekladu textu v reklamacii, to kde podla napisov neodpovedaju na otazky), vysvetlil som vsetko co je vo veci, dodal fotky, podrobnosti tak potom sa dotoho zaangazovali ako kedysi... uznavam ze sa v autofra snazili reklamaciu vyriesit vymenou tovaru za iny alebo sa snazili dohodnut aby mali u poliaka kredit ktory si neskor vyberu v inom tovare aj to ze poliakovi volali viac krat ale proste toto by mali podla mna robit automaticky
aby som to objasnil tu nepisem o tom ze im davam za vinu moju reklamaciu a sprosteho poliaka, tu riesim pristup k zakaznikovi ktory (budem sa znova opakovat) uz nieje taky aky bol kedysi, ked som sa registroval na ich portal stacilo napisat do objednavacieho okienka "prosim preverte mi ci dana vec je taka a taka ci ma na sebe to a to" zistili odpisali alebo zavolali, vsetko super, dnes dostanem ponuku prekladu do polstiny ktoru mam poslat predajcovi mailom... kedysi ak bol problem stacilo zavolat, napisat mailom alebo cez otazku na ich stranke po slovensky co je vo veci dosla odpoved da sa neda sa bez starosti som vedel co a ako, nemusel som sa dotahovat po polsky a za to som si rad zaplatil proviziu respektive stale si za to rad zaplatim ak znova budu riesit kompletnu agendu
co sme si po dlhom telefonate vydebatovali tak z toho vyplynulo ze
som nemal objednavat priamo cez autofra ale cez ich VIP+ zakaznikov, tam by mi vedeli pomoct zo vsetkym co ja nechcem riesit, cize ak niekto nieco od nich chcete a nemate chut lamat polsky VIP+ je ta spravna cesta kedze nie kazdy nahana najlepsiu cenu ale skor konkretny tovar
dalej (kedze moj tovar objednali mimo portalu allegro.pl za co som sa rozculoval) ma vyviedli z omylu (ajked sa mi to zda uplne divne), myslel som si ze allegro.pl ma ochranu kupujuceho (ako maju ine svetove portaly), zevraj nema, preto im nevadi ze nakupuju mimo tohto portalu a dohodnu si z poliakom napriamo lepsie platobne podmienky... OK, ale co v takom pripade ako mam ja? ako mozem dat predajcovi zle hodnotenie? takto bude mat predajca stale dobre hodnotenie a nemusi sa dalej somnou s blbnym slovakom bavit a ajstak si od neho od "tip top doverihodneho" budu objednavat nadalej... dalej to ze ked ma predajca na allegre napisane "je mozne tovar vratit do 14dni" ze to neplati... je to smutne
kto chce nech si z mojich slov zoberie ponaucenie, kto nie nemusi, kazdopadne by som mal rad niekoho komu znova poviem chcem objednat toto ale len ak je to naozaj take a take, objedna doruci (kludne aj cez spolocnost autofra) ja to zaplatim ak by bolo nieco zle (co sa u poliakov stava casto) nech vybavi RMA s poliakom a budeme spokojni