... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Ako nakupovat cez allegro?

Pondelok, 21. Júla 2014, 14:15

Autofra odporucam. Bral som naraznik aj shadowline .. vsetko prislo v celku rychlo a komplet podla popisu.
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: Ako nakupovat cez allegro?

Pondelok, 21. Júla 2014, 14:35

tiez spokojnost snimi, cenaj e trocha ina lebo nevedia presnu vahu zasielky. zatial z cca 8 objednavok vsetko prislo tak ako napisal predajca :)
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh
 
AllegroPL.sk
Príspevky: 1
Registrovaný: 13.2.2015
Kraj: Žilinský

Re: Ako nakupovat cez allegro?

Piatok, 13. Februára 2015, 17:09

Tovar z allegra alebo z celého Poľska ? My vám ho dovezieme. Objednávajte cez www.allegropl.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ice.blade
Príspevky: 6521
Registrovaný: 14.7.2008
Kraj: Bratislavský

Re: Ako nakupovat cez allegro?

Piatok, 13. Februára 2015, 18:48

allegropl.sk vyzera ze funguje den aj s cestou, system objednavania okopcene autofra, mate milion chyb na strankach, umelo nahnane views stranky cez websurf.cz atd...

doteraz som vzdy a rad objednaval cez http://www.autofra.sk respektive http://www.tovarzpolska.sk lebo sa mi tam pacila ta komplexnost, vyberiem si tovar na allegro.pl poslem to v objednavke s otazkou na tovar, dojde odpoved, ak je to to co chcem tak to objednali, zaplatim tovar prepravu proviziu a som spokojny... ferovy pristup v objednavani, ferove riesenie reklamacii, vsetko sa dialo v ramci provizie

lenze odkedy zmenili stranku zmenili aj sluzby zakaznikom, uz nechcu riesit otazky pred kupou, smutne je ze odpinknu zakaznika aby si precital FAQ bod 6 a ze uz ponukaju len preklad SK-PL za poplatok kde tento preklad mam ja poslat poliakovi na mail ktory vidim v objednavke... co mne ako cloveku nehovoriacom polskym jazykom dost vadi

upozornujem na to ze funguju ako PO BOX s tym ze oni objednaju tovar z odkazu ktory som im poslal, tovar im pride na medzisklad odkial ho preposlu na adresu kam chcem, ci naozaj prislo to co malo zakaznik zisti az doma

ak je vsetko OK je to parada, problem pride ked je treba riesit reklamaciu po prebrati zasielky (co bol aj moj pripad), ci uz z dovodu ze je nieco nekompletne, zatajene poskodenie, doslo nieco uplne ine... tu treba cez ich stranky naklikat reklamaciu kde ma clovek automaticky na vyber par prekladov do polstiny, uz v tomto momente som zdeseny ze ja musim znova komunikovat po polsky s predajcom, ak by som to chcel riesit cez autofra tak jedine co maju na strankach (po naklikani reklamacie z konkretnej objednavky) je kontaktny formular ale je tam vyslovene napisane ze neodpovedaju na otazky ale len na plateny preklad textu SK-PL, tu je vidiet ten krasny rozdiel voci minulosti

clovek si povie fajn napisem predajcovi ale v mojom pripade to bol debil ajked mal skvele hodnotenie, po vyskladani nejakeho lamaneho polskeho textu nechcel vziat tovar naspat a zacal sa zatajovat... v tomto bode som chcel skontaktovat spolocnost autofra s prosbou o pomoc, telefonicky kontakt neexistuje, na mail odpisoval robot, cez reklamacny formular bol preklad tak som im napisal cez hodnotenie sluzieb autofra svoj nazor (mozno koment poskoci na dalsie strany, uzivatel ibecko), dostal som celu sadu o tom ze nemam dovod sa na nich obracat, nech si precitam znova FAQ body 3, 16... clovek potrebuje pomoct a je problem ale aspon ich to podnietilo ze cez spravy somnou zacali debatovat co sa deje ako sa deje (mimochodom som im nemal pisat hodnotenie ale radsej som im mal napisat cez formular prekladu textu v reklamacii, to kde podla napisov neodpovedaju na otazky), vysvetlil som vsetko co je vo veci, dodal fotky, podrobnosti tak potom sa dotoho zaangazovali ako kedysi... uznavam ze sa v autofra snazili reklamaciu vyriesit vymenou tovaru za iny alebo sa snazili dohodnut aby mali u poliaka kredit ktory si neskor vyberu v inom tovare aj to ze poliakovi volali viac krat ale proste toto by mali podla mna robit automaticky

aby som to objasnil tu nepisem o tom ze im davam za vinu moju reklamaciu a sprosteho poliaka, tu riesim pristup k zakaznikovi ktory (budem sa znova opakovat) uz nieje taky aky bol kedysi, ked som sa registroval na ich portal stacilo napisat do objednavacieho okienka "prosim preverte mi ci dana vec je taka a taka ci ma na sebe to a to" zistili odpisali alebo zavolali, vsetko super, dnes dostanem ponuku prekladu do polstiny ktoru mam poslat predajcovi mailom... kedysi ak bol problem stacilo zavolat, napisat mailom alebo cez otazku na ich stranke po slovensky co je vo veci dosla odpoved da sa neda sa bez starosti som vedel co a ako, nemusel som sa dotahovat po polsky a za to som si rad zaplatil proviziu respektive stale si za to rad zaplatim ak znova budu riesit kompletnu agendu

co sme si po dlhom telefonate vydebatovali tak z toho vyplynulo ze som nemal objednavat priamo cez autofra ale cez ich VIP+ zakaznikov, tam by mi vedeli pomoct zo vsetkym co ja nechcem riesit, cize ak niekto nieco od nich chcete a nemate chut lamat polsky VIP+ je ta spravna cesta kedze nie kazdy nahana najlepsiu cenu ale skor konkretny tovar

dalej (kedze moj tovar objednali mimo portalu allegro.pl za co som sa rozculoval) ma vyviedli z omylu (ajked sa mi to zda uplne divne), myslel som si ze allegro.pl ma ochranu kupujuceho (ako maju ine svetove portaly), zevraj nema, preto im nevadi ze nakupuju mimo tohto portalu a dohodnu si z poliakom napriamo lepsie platobne podmienky... OK, ale co v takom pripade ako mam ja? ako mozem dat predajcovi zle hodnotenie? takto bude mat predajca stale dobre hodnotenie a nemusi sa dalej somnou s blbnym slovakom bavit a ajstak si od neho od "tip top doverihodneho" budu objednavat nadalej... dalej to ze ked ma predajca na allegre napisane "je mozne tovar vratit do 14dni" ze to neplati... je to smutne

kto chce nech si z mojich slov zoberie ponaucenie, kto nie nemusi, kazdopadne by som mal rad niekoho komu znova poviem chcem objednat toto ale len ak je to naozaj take a take, objedna doruci (kludne aj cez spolocnost autofra) ja to zaplatim ak by bolo nieco zle (co sa u poliakov stava casto) nech vybavi RMA s poliakom a budeme spokojni
Naposledy upravil/-a ice.blade v Piatok, 2. Októbra 2015, 09:58, upravené celkom 1 krát.
 
Autofra
Príspevky: 8
Registrovaný: 28.9.2015
Kraj: Žilinský

Re: Ako nakupovat cez allegro?

Pondelok, 28. Septembra 2015, 22:41

Všetko je OK, Autofra Vám polovicu za ten nešťastný elektrón vráti. Problém bol ten, že zákazník chcel originál elektrón a prišiel neoriginálny a došlo k hádke medzi predajcom a zákazníkom. Pane naozaj neklamem keď Vám poviem, že denne máme priemer vyše 100 zásielok a naozaj si každý svoj problém vyrieši sám, no niekedy sa nedá. Ako som Vám už uviedol v prípade problémov Vám Allegro naozaj nepomôže zabudnite na to! To kupovanie mimo portál Allegro má obrovské výhody. Príklad: Zákazník si sám vyberie tovar, vyplní objednávku za 1000zl a automaticky si to aj sám objedná (mimo portál Allegro). Provízia je v tomto prípade 10 €. A tu je tá výhoda, predajca spustí napríklad 100zl čo je 25 €, čiže Slovenský zákazník má lepšiu cenu ako ten Poľský a to vďaka nákupom od predajcov mimo Allegro. Máme v databáze cca 30 000 predajcov, každý dáva zľavu a tieto my dávame VIP+ zákazníkom. Tu si môžete pozrieť zľavy. Pre VIP+ sa zľava neuvádza tam je výsledná cena už po zľave. https://tovarzpolska.sk/zakoncene-aukcie/
 
Lipi
Príspevky: 301
Registrovaný: 25.2.2010
Auto: BMW 530d Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Ako nakupovat cez allegro?

Piatok, 16. Októbra 2015, 17:39

to Autofra... nečudoval by som sa keby vas nahanali zo SOI-ky alebo z danoveho... stačí mi prečítať si tuto tvoju poslednu odpoveď a mám už o tebe obraz vybaveny...
Nech sa ti darí v podnikani ešte viac ako teraz... a len dalej s takýmto pristupom... :wink: :thumbup:

BTW: a to tu boli na klube už väčší biznismeni ako ty... a časom skončili ako skončili..
"Audi si kupujú preto ako vyzerá, BMW preto ako jazdi.."

BMW 530d Touring /// 2001 - M5 -styl. 82 (e39)
Volvo V70 II 2.0T /// 2001 - M5
 
Užívateľov profilový obrázok
DonKorleon
Príspevky: 688
Registrovaný: 2.9.2012
Kraj: Bratislavský

Re: Ako nakupovat cez allegro?

Štvrtok, 11. Februára 2016, 08:35

čaute chcel by som si vymeniť nárazník na e39, lebo je dost dogabany, ale je dosť tažké zohnať nejaký aj obyčajný, preto som sa rozhodol že by som si kúpil tento:
http://allegro.pl/bmw-e39-95-03-przedni ... 34388.html
myslíte si že sa to oplatí? alebo mám račej kúpiť nejaký origo? ako to je z dovozom na slovenko? bola tam cena 25 alebo 35zl ale neviem či to je iba po polsku alebo posielajú aj sem.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných