... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
kompre
Príspevky: 899
Registrovaný: 29.10.2012
Auto: ex E90 325i
Kraj: Žilinský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Streda, 19. Augusta 2015, 19:07

No akurat idem objednavat olej a objednam zase aj tu sadu. Nemyslim si ze je to vseliek a zazrak, ale myslim ze ako prevencia to moze niecomu pomoct a stoji to menej ako 40eciek. Ten preplach funguje, videl som kopec merani kompresie valcov pred aj po pouziti a vzdy to dopadlo zazracne dobre. 44k funguje tiez a su na to dobre ohlasy. MOA je mozno zbytocna ak clovek meni olej do 12-15000km, ale to uz je taka polozka ze to neriesim :). Ak to oddiali KO vstrekovacov, precisti palivovu sustavu, znizi mieru karbonizacie sania (to je otazne pri priamom vstreku ze akym sposobom, kedze ventily zmes neoplachuje) a vnutorneho priestoru motora, tak si myslim ze by to za to pouzivanie stalo. Bude to chciet po nejakom najazde dat dole sanie a skontrolovat ventily ci to ma nejaky vplyv aj na toto. Mozno veko ventilov dole ako to tam vypada a potom uz nebudem pochybovat vobec :).
Naposledy upravil/-a kompre v Štvrtok, 20. Augusta 2015, 09:11, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
jkk
Príspevky: 2867
Registrovaný: 4.8.2012
Auto: E91 330xd
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Štvrtok, 20. Augusta 2015, 06:15

ako to je zo strasiakom, ze sa moze uvolnit nejaky vacsi karbon a spravit riadnu sarapatu? ze ci sa to napr. neodporuca ak ma auto nad 200.000km a nebolo to robene alebo je to len vymysel?
EX: E91 330xd `08
EX: E46 330i `00
EX: E46 323i `99

Winston Wolfe: Že tě někdo vychoval ještě neznamená, že jsi vychovaná.
 
Užívateľov profilový obrázok
kompre
Príspevky: 899
Registrovaný: 29.10.2012
Auto: ex E90 325i
Kraj: Žilinský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Štvrtok, 20. Augusta 2015, 08:58

Co sledujem fan page dekarbo.sk uz nejake tie 2 roky na facebooku, riesili tam mnozstvo aut s najazdom 100 200 300 tisic aj preplach, negatívny ohlas nenapísal nik, odozvy su vacsinou dobre. Nepropagujem, sam som niekedy skepticky voci tymto veciam, len cerpam odtial nejake tie info. Nie som mechanik ani chemik, takze presne neviem ci a aku paseku to moze narobit. Marketingove videa BG zmysel uvadzat nema.
 
Užívateľov profilový obrázok
Lipo69
Príspevky: 1255
Registrovaný: 30.9.2011
Kraj: Žilinský

Re: [E92 335xi] Merania str. 36 foto str. 38, 40, 41

Štvrtok, 20. Augusta 2015, 09:29

Miloš_330i napísal:
Doložené fotky len potvrdzujú, že čistenie bolo naozaj nutné. Dekarbo.sk môžem doporučiť každému, kto si auto cení a chce len tú najlepšiu starostlivosť.



Ahoj take prinosne osetrenie potesi :thumbup:

Chcem sa spytat su dake indicie ze by auto potrebovalo taku ocistu ? Alebo da sa to brat ako pravidlo, ze auta s vacsim najazdom su uz zanesene (moj pripad 250k km)
F11 530 dx
Ex E60 530 xi fl
Ex E46 320 d fl

I call my car the pussy wagon, because it's where I go to cry
 
Užívateľov profilový obrázok
kompre
Príspevky: 899
Registrovaný: 29.10.2012
Auto: ex E90 325i
Kraj: Žilinský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Štvrtok, 20. Augusta 2015, 09:43

Tak pokial sa jedna o priamy vstrek, tak urcite to treba riesit preventivne. Sanie sa na N54ke zasere podla stylu jazdy kludne aj po 50000km, u n53ojky to nie je az take markantne kedze nema turbo a olej do sania sa v takej miere nedostava a nevznika tam taky kolomaz karbon/olej/bordel na tych ventiloch a v komore sania.

Ale uz aj automobilky sa chytaju vid spodok clanku http://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-p ... isti-88481. Keby to mali vyriesene ako lexus s kombinaciou priameho a nepriameho vstrekovania, bolo by po probleme so zanasanim sania, ale naklady nepustia.


Priznaky su nizsi pocitovy vykon, nepravidelny volnobeh a chod motora, pri velkom zaneseni kludne aj padanie do nudzoveho rezimu, zle emsie, dolezite je obcas vyhnat pavuciny :) a vytocit motor.
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Štvrtok, 20. Augusta 2015, 13:05

Tak ako pise Kompre. V podstate ocistenim by sa nemalo nic pokazit ale motoru len prilepsit. Pri 250 tis by som urcite isiel na dekarbo alebo to aspon pozrel, v akom je to stave.

Moze ti autom obcas zatriast na neutrale. Otacky mozu jemne kolisat. Znizeny vykon ( aj ked to asi tazko postrehnut, ked sa vykon postupne znizuje ).

Inak otvorili pobocku aj v Piestanoch, ked som sa bavil s chalanom ale zbieraju este len skusenosti, tak som to neriskoval a isiel do LM, kde uz dve N54/N55 robili ( 335i a 640i ).

Ja som prave nalial druhu plechovku do nadrze, takze sme vo faze testovania.
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
Lipo69
Príspevky: 1255
Registrovaný: 30.9.2011
Kraj: Žilinský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Štvrtok, 20. Augusta 2015, 14:36

Diky chalani
EK som bol pred nedavnom hodnoty mam lepsi priemer, ziadne kolisanie, volnobeh je solid a pokles vykonu sa neda postrehnut z dlhodobeho hladiska.
Ale do 300 k tam pojdem, dik.
F11 530 dx
Ex E60 530 xi fl
Ex E46 320 d fl

I call my car the pussy wagon, because it's where I go to cry
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Pondelok, 24. Augusta 2015, 12:55

Lipo69 urcite s tym nic nepokazis :thumbup:

Cez víkend sa pojazdilo na Šturci. Nádherný kopec :thumbup:
Prílohy
11895162_10205271778774989_207316914820892536_o.jpg
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
Kissiakos/Dekarbo.sk
Príspevky: 27
Registrovaný: 3.11.2012
Auto: Seat leon 1M
Kraj: Prešovský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Streda, 26. Augusta 2015, 08:06

Pozdravujem Milos a cakam na vysledky po vycisteni (ci uz dobre alebo nie dobre - kazda skusenost nas posuva dalej :-) )

Skusim ako zastupca f. DEKARBO snad poradit ako si udrziavat priamovstrekovy benzin bez usadenin.

Prave vplyvom priameho vstreku do valca, co nam je vsetkym zname, dochadza k zanasaniu sacich ventilov cez usadeniny na sedlach ventilov z dovodu vplyvu na spalovanie. Predstavme si ze motor sa toci pri beznch otackach 3000ot/min, co predstavuje (:60) 50x otvorenie a zatvorenie ventilu pocas doby jednej sekundy, cize kazda mikro usadeniny ma vplyv na dokonale uzatvorenie spalovacej komory a tym na dokonale spalovanie, na ktore bol ten motor povodne navrhnuty. Vplyvom nedokonaleho spalovania dochadza z vyssim emisiam z nespaleneho paliva a teda aj zanasanie spalovacej komory, co ma vplyv na znizenie kompresie (usadeniny na prvom piestnom kruzku, kto je doslova zalepeny o piest a netesni = kompresia sa dostava do olejoveho systemu). Zvyseny tlak v oblasti odvetrania motora (kluky + vaciek) ma za nasledok, ze sa vacsie mnozstvo olejovych vypar dostava do priestoru sacieho systemu prave cez PCV ventil/ ventil na odvetranie klukovej skrine.. Kym je tento olej v plynnom skupenstve je vsetko OK, lebo motor ho nasaje a spali, ale ako nahle sa olejo vypary dostanu do sacieho potrubia, ktore je podostatne chladnejsie, skvapalneju a spolu s plynmi z EGR systemu (recyklacia vyfukovych plynov - koli plneniu emisnych noriem) sa vytvoria usadeniny, ktore su na vyssie zobrazenych obrazkoch, tvrde, huzevnate a maju vplyv na tok a plnenie valcov cerstvym vzduchom a tak dalej stale dookola sa kruh uzatvara..

BG pre priamovstrekove motory GDI (Gasoline Direct Injection) vyvinulo trojicu pripravkov, ktore vedia aktivne zabezpecit pouzivanim od noveho motora stav, kedy sa motor nezanasa, aj ked saci ventil nieje oplachovany benzinom, prave skrz pripravky na precistenie spalovacej komory BG 44K do paliva, ktora dokaze vycistit aj prvy piestny kruzok a tym zabezpecit aby kompresia vo valci bola rovnaka pocas celej doby prevadzky, dalej BG 109 EPR do stareho oleja, ktore aktivne cisti a uvolnuje piestne kruzky (zvysne 3) v olejovom priestore, tym zabranuje aby sa kompresia dostala do olejoveho priestoru, BG 110 MOA, zabezpecuje oxidacnu a tepelnu stabilitu novej olejovej naplne pocas celej doby servisneho intervalu t.z. ziadne usadeniny v olejovom systeme, ochrana gumovych casti ako semeringy na ventiloch, kluke, ochrana kovovych casti, radikalnym znizenim trenia v motore.. nove oleje niesu ani z daleka tak dobre, ako si vsetci myslime, setri sa na vsetkom a oleje splnaju uplne minimum toho aby si mohli priradit nejaku normu napr. BMW LL-04 5W-30 , preto servisny interval 30tis.km je zabijak pre motory, aj interval 15tis. je uz na hranici zivotnosti oleja, nato tam je prave ta MOA, aby ten olej vylepsila na uplne inu uroven. Je to multispektralne aditivum do oleja, ktore neobsahuje nic ine nevayse ako obsahuje samotny olej, len v daleko vyssej miere ako je to v oleji..

Dufam ze to vobec niekoho bavilo citat :-D (mna by asi nebavilo)

Spominany link ak mozem :https://www.youtube.com/watch?v=8cTOBsbMaJA

S pozdravom Aďo - DEKARBO
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Piatok, 28. Augusta 2015, 12:21

Ja som si to prečítal, neboj nič :)

Inak dnes som sa bavkal s výbavou a doplnil si, čo mi chýba do úplnej fullky :)

Vyhrievaný volant ( ten bol až LCI podľa mojich info )
Elektrická opierka chrbta ( tú nemám ako dorobiť :( )
Adaptívny tempomat ( riešiť nebudem, pretože ak sa pokazí radar, nefunguje tempomat vôbec... fail :D )
DKG prevodovka ( tá sa nedala kombinovať s xDrive systémom )
Štart stop systém ( som rád, že bol až LCI )

Takže mi zostáva TV Tuner a potreboval by som zrkadlo s kompasom a tlačidlami na otváranie gar. brány aby som mal komplet. Ak máte zrkadlo alebo TV modul pre E9x, tak sem s tým :thumbup:

Ak by Vás napadlo, čo mi ešte chýba tak napíšte, samého ma to zaujíma.

S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory
S481A Sportsitz Sports seat
S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S522A Xenon-Licht Xenon Light
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S851A Sprachversion deutsch Language version German
S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles
S1CBA CO2 Umfang CO2 package
S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration
S203A Allradantrieb 4-wheel drive
S205A Automatikgetriebe Automatic transmission
S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel
S2MFA BMW LM Rad M Sternspeiche 193 BMW alloy wheel, M spider spoke 193
S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S322A Komfortzugang Comfort access
P337A M Sportpaket M Sports package
S358A Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen
S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical
S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear
S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S441A Raucherpaket Smoker package
S464A Skisack Ski bag
S493A Ablagenpaket Storage compartment package
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable
S4ASA Edelholzausführung Pappelmaser grau Fine-wood trim poplar grain grey
S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A Regensensor Rain sensor
S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function
S563A Lichtpaket Light package
S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant
S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S612A BMW Assist BMW Assist
S616A BMW Online BMW Online
S620A Spracheingabe Voice control
S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business
S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices
S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices
S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface
S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package
S752A Individual Audiosystem Individual audio system
S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line
S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing
S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite
P7R7A Innovationspaket Innovation package
P7RSA Paket Comfort Package Comfort
S7SPA Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth
S7XAA M Lederlenkrad+Schaltwippe+Multifunktion M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc.
L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.
S8SPA Steuerung COP Control unit COP
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Piatok, 28. Augusta 2015, 13:53

Miloš ked si chceš vylepšovať výbavu tak ser na nejaké tlačítka na otváranie brány... na tvojom mieste by som jednoznačne šiel do prestavby CCC za CIC s HDD je medzi tym dost veľký rozdiel. Nič ďalšie tvoje auto podľa mna uz nepotrebuje. Inak na CCC ma USB audio zbernicu? Ja som bol v tom ze CCC USB nepoznajú a využíval v E60 AUX :mrgreen: to vidím prvý krát

btw. olej v prevodovke si uz menil?
 
Užívateľov profilový obrázok
Miloš_330i
Autor témy
Príspevky: 1140
Registrovaný: 2.7.2011
Auto: 335xi
Kraj: Trenčiansky

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Piatok, 28. Augusta 2015, 14:51

Ano CCC má a podporuje USB ale mám aj AUX.

nad CIC už rozmýšlam dlho, len kvôli grafike a HDD sa mi zdá 1000 Eur a viac celkom vyhodený peniaz aj keď sa mi to naozaj páči. Treba tam meniť dosť vecí :-k

Jj olej v prevodovke sa menil hneď po kúpe auta. Aj keď to nebolo možno potrebné, pre moju spokojnosť nutná vec :)
IN - AUDI RS4 B7 4.2 V8 , BMW E92 330xi , VW GOLF V GTI
EX - BMW E90 325xi
EX - BMW E92 335xi - príbeh
Ex - VW GOLF VI GTI
Ex - BMW E92 330i - príbeh
Ex - BMW E90 330i - príbeh
Ex - Audi A3 8l 1.8T
 
starML
Príspevky: 772
Registrovaný: 26.7.2007
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Mariánské Lázně, dříve Liptov

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Piatok, 28. Augusta 2015, 15:19

To Kissiakos:
Můžeš mi napsat názor na použití přípravku http://www.obchod.top-oil.cz/detail3858 ... gr-3-sprej u motoru N53?
Audi A3 30 gtron automat CNG
Octavia 1,5 TSI automat CNG Ex
Octavia 1,4 TSI manual CNG Ex
E60 530iA Ex
E39 530dA Ex
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Piatok, 28. Augusta 2015, 15:49

Miloš_330i napísal:
Ano CCC má a podporuje USB ale mám aj AUX.

nad CIC už rozmýšlam dlho, len kvôli grafike a HDD sa mi zdá 1000 Eur a viac celkom vyhodený peniaz aj keď sa mi to naozaj páči. Treba tam meniť dosť vecí :-k

Jj olej v prevodovke sa menil hneď po kúpe auta. Aj keď to nebolo možno potrebné, pre moju spokojnosť nutná vec :)

da sa aj lacnejšie ako za 1000 :) + predáš CCC tak niečo sa ti vráti. CCC vs CIC je ako iPhone 3G vs iPhone 6 podľa mna to stoji za to. Uz len navigácia v CIC je oveľa lepšia od CCC, je to aj rýchlejšie ako CCC a mas tam viac možnosti ako v CCC. Celé je to krajšie aj vďaka tej grafike a neviem ci aj LCD nema večšie rozlíšenie pri CIC. Podľa mna to bude najciteľnejšia zmena v interiéry :)
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: [E92 335xi] strana 43 news a dekarbonizácia :)

Piatok, 28. Augusta 2015, 15:57

mal som obe, mozem porovnat a ta CIC ma krajsiu jemnejsiu grafiku ale funkcionalita ta ista, takze kludne ostan pri povodnej, aj tak tam max pozeras nazvy pesniciek, navigaciu a stav oleja ci sa mylim :lol:
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných