... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
local
Príspevky: 298
Registrovaný: 6.6.2009
Auto: nonBMW
Kraj: Bratislavský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Štvrtok, 7. Mája 2015, 21:34

cptObvious napísal:

Chlapce, kolko RR si vlastnil ze mas odvahu takto picovinu napisat? Ruku zo serbla von.
V terene su si RR , G, LCv8 absolutne rovne.
Komfortom na ceste sa RR pohodlim nevyrovna ani jeden. Ani z velkej dialky. To je ako porovnavat e36 a f01 ...

Vybavovo...svetelne roky mimo.
Si mi ty expert [-o<

Akurat ta udrzba..na to treba trosku iny budget :mrgreen:


Najskor, tie oslovenia si nechaj pre svojho syna. Husi sme spolu nepasli. Bav sa slusne. A potom. Pozri si rozdiel medzi kategoriou SUV a OFF ROAD. To je asi tak vsetko co cloveku Tvojho prejavu tu na klube k tejto veci mozem povedat. Za viac mi nestojis.
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Štvrtok, 7. Mája 2015, 21:36

Az na to ze RR sa v kategorii SUV nenachadza ale povacsinou v kategorii Off Road a ked si myslis ze to auto nevie co je off road tak sa celkom mylis ale to nevadi, aj taki ludia musia byt. A ked su ti auta ako LC100 a Gcko podobne k RR tak bud mas problem s ocami alebo s pocitovym vnimanim.....
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
local
Príspevky: 298
Registrovaný: 6.6.2009
Auto: nonBMW
Kraj: Bratislavský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Štvrtok, 7. Mája 2015, 21:54

Maco napísal:
Az na to ze RR sa v kategorii SUV nenachadza ale povacsinou v kategorii Off Road a ked si myslis ze to auto nevie co je off road tak sa celkom mylis ale to nevadi, aj taki ludia musia byt. A ked su ti auta ako LC100 a Gcko podobne k RR tak bud mas problem s ocami alebo s pocitovym vnimanim.....


Maco, ale bavime sa o modeli L322 Vogue? Alebo o com tocis?

http://www.rangerovers.net/modelspecs/L ... pment.html

S offroadmi, a aj s Defom (proti ktoremu nemam ziadne vyhrady) aj s RR som jazdil a nie iba v Europe ale to je jedno. Prosim ta vysvetli mi, ako moze auto, ktoreho sa chytilo BMW, ktore naozaj auta do terenu nikdy nerobilo, ani nerobi, byt oznacene ako Off Road? si sa zblaznil alebo co?
Ked si z BA, dojdi zajtra k Auparku, rad ta povozim na Patrole, teraz ho mam v BA a mozme kludne aj pokecat o autach, ale prosim ta, neblazni s oznacenim Vogue ako offroad.
 
725TDS
Príspevky: 30
Registrovaný: 29.4.2015
Auto: 4 e38 e66 w220 d2 gs
Kraj: Banskobystrický

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Štvrtok, 7. Mája 2015, 22:52

local napísal:

k tomu len 2 poznamky:
"chvíľku si v ňom zašoférovať a hlavne v teréne" - no na L322 urcite. to je to prave auto do terenu :)
"poprípade ešte dve autá sú trošku podobné" - no tak LC100 a G nie su podobne v nicom, to su auta na svetelne roky daleko od takejto odpornej chrochty. nechapem ako mozes napisat nieco take. L322 je pouzitelny na vyvazanie pipin mozno od roku 2010. na nic ine nie je pouzitelny, ok mozno ako dick extender.

Urcite je to individualne, ale ak by som ja mal poradit, LC V8. Spoza jeho volantu sa mozes na L322 akurat usmievat.


Buď prosím ťa nefetuj, alebo s tým svinstvom znova začni.
 
cptObvious

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Piatok, 8. Mája 2015, 12:00

local napísal:

Maco, ale bavime sa o modeli L322 Vogue? Alebo o com tocis?

http://www.rangerovers.net/modelspecs/L ... pment.html

S offroadmi, a aj s Defom (proti ktoremu nemam ziadne vyhrady) aj s RR som jazdil a nie iba v Europe ale to je jedno. Prosim ta vysvetli mi, ako moze auto, ktoreho sa chytilo BMW, ktore naozaj auta do terenu nikdy nerobilo, ani nerobi, byt oznacene ako Off Road? si sa zblaznil alebo co?
Ked si z BA, dojdi zajtra k Auparku, rad ta povozim na Patrole, teraz ho mam v BA a mozme kludne aj pokecat o autach, ale prosim ta, neblazni s oznacenim Vogue ako offroad.

Panko s obmedzenym pohladom.
Range Rover je do terenu rovnako schopny ako LC a G. Zmier sa s tym.

K tvojim sirokym znalostiam o offroade, vidim, ze si jeden z tych zaslepenych, pre ktorych offroadove skusenosti skoncili pri spanielovi a jeho nastupcovi, pretoze nema gule a peniaze novy off/SUV do terenu zobrat.
Aspon to priznaj a nestrapnuj sa tu prosim. Tie reci, ktore mas, su jasne obmedzene bez realnej dlhodobej skusenosti.
Range je kral medzi offroadmi a tym este dlho zostane.

PS: vogue je oznacenie vybavoveho stupna, pre tvoju info, nie model.
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Piatok, 8. Mája 2015, 13:39

Local ja tie celosvetove oznacenia aut nevymyslam, asi to len tak z riti predsa nedali do kategorie Off Road. Ci myslis ze motoristicky odbornici a novinari sa pomylili? Ano, tvoj Patrol je tiez dobre auto, poterenis s nim kruto ale s rangeom tiez, samozrejme ked tam nemas nizkoprofilove kolesa.... Ked to auto dalo dole Grand Cherokee v terenoch atd tak to asi nebude len pocit, ci? Hlavne range ma jednu velku vyhodu, prejdes snim teren, na ceste je extra pohodlny, zastavis sa na umyvarke a vecer s nim zajdes do opery, na banket alebo na keru rit, v oblekoch a sperkoch v hodnote auta. O tom je to auto. Najuniverzalnejsie auto na ceste.
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
local
Príspevky: 298
Registrovaný: 6.6.2009
Auto: nonBMW
Kraj: Bratislavský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Piatok, 8. Mája 2015, 14:20

Maco napísal:
Local ja tie celosvetove oznacenia aut nevymyslam, asi to len tak z riti predsa nedali do kategorie Off Road. Ci myslis ze motoristicky odbornici a novinari sa pomylili? Ano, tvoj Patrol je tiez dobre auto, poterenis s nim kruto ale s rangeom tiez, samozrejme ked tam nemas nizkoprofilove kolesa.... Ked to auto dalo dole Grand Cherokee v terenoch atd tak to asi nebude len pocit, ci? Hlavne range ma jednu velku vyhodu, prejdes snim teren, na ceste je extra pohodlny, zastavis sa na umyvarke a vecer s nim zajdes do opery, na banket alebo na keru rit, v oblekoch a sperkoch v hodnote auta. O tom je to auto. Najuniverzalnejsie auto na ceste.


Maco, ved ale som ti to pisal, L332 s 3.0D motorom a Vogue, to jest RR robene BMW. Daval som Ti k tomu aj link. Este aj http://en.wikipedia.org/wiki/Range_Rover_%28L322%29 pise ze je to SUV. Prosim Ta, kde je tento model zaradeny ako offroad? O Grand Cherokee mam svoj nazor, je zbytocne ho tu pisat, asi si nejazdil alebo nejazdis offroad.
O jazdnych vlastnostiach - ano, to co si napisal, je pravda, ale - to auto nema doplnky do terenu, s medzinapravovym diffom su problemy, zadne dif iba elektronicke, 3.0D motor je tragedia, 5,6 stupnove prevodovky su tragedia, mechy odchadzaju, jednoducho, to auto je univerzalny a luxusny SUV so schopnostami do terenu, na ceste je kvoli vzduchovemu podvozku pohodlne, ale to je aj C4. Porovnavat ho kvalitou a najma mimo cesty s G alebo inymi plnohodnotnymi off roadmi je scestne. Ako som ti napisal, mozeme porozpravat osobne ak mas blizko k offroadu, tu dalej sa nebudem vyjadrovat aj kvoli panom, ktori namiesto argumentov vedia iba infantilne ad hominem.
 
Joe666
Príspevky: 11
Registrovaný: 18.3.2014
Kraj: Prešovský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Piatok, 8. Mája 2015, 22:57

L322 je skor lestenka-stara na lahky teren a tak ako vacsina land rover alebo range rover -dost kazive auto -ci uz pouzite alebo nove :D majitelia by vedeli rozpravat :D a vobec sa to neda porovnavat s pohodlnou toyotou-kvalitnejsou-hoci novsie rocniky uz neovplyvaju takou kvalitou ako starsie alebo tvrdym nepohodlnym ale celkom spolahlivym g-ckom ktory si drzi cenu lebo ma charizmu-gule a spolahlivy podvozok a uz vobec nie s nepohodlnym plnohodnotym patrolom ktory je predurceny len do terenu a vela toho znesie+ lacne diely a najspolahlivejsie seriove napravy co znesu aj v serii 37kolesa-pre informaciu 94cm priemer :smile: bezne na patrole v terene skrabem auto alebo rozbijem okno-by som chcel vidiet ako sa deries krikami -skrabes karoseriu ohynas plechy a potom s tym autom ides napriklad do divadla alebo do roboty :mrgreen:to by bol drahy spas na tej L322 a diferencialy su slabina tych aut uz od nova-ze par jazdeni a je vymalovane -v servise stali aj nove auta co jazdili len cestu a predny dif mali v haji a bohuzial trpeli tymi slabymi difami aj novsie rocniky -ze pokladnicka na love :mrgreen:
 
cptObvious

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Sobota, 9. Mája 2015, 07:30

Joe666 napísal:
L322 je skor lestenka-stara na lahky teren a tak ako vacsina land rover alebo range rover -dost kazive auto -ci uz pouzite alebo nove :D majitelia by vedeli rozpravat :D a vobec sa to neda porovnavat s pohodlnou toyotou-kvalitnejsou-hoci novsie rocniky uz neovplyvaju takou kvalitou ako starsie alebo RRrdym nepohodlnym ale celkom spolahlivym g-ckom ktory si drzi cenu lebo ma charizmu-gule a spolahlivy podvozok a uz vobec nie s nepohodlnym plnohodnotym patrolom ktory je predurceny len do terenu a vela toho znesie+ lacne diely a najspolahlivejsie seriove napravy co znesu aj v serii 37kolesa-pre informaciu 94cm priemer :smile: bezne na patrole v terene skrabem auto alebo rozbijem okno-by som chcel vidiet ako sa deries krikami -skrabes karoseriu ohynas plechy a potom s tym autom ides napriklad do divadla alebo do roboty :mrgreen:to by bol drahy spas na tej L322 a diferencialy su slabina tych aut uz od nova-ze par jazdeni a je vymalovane -v servise stali aj nove auta co jazdili len cestu a predny dif mali v haji a bohuzial trpeli tymi slabymi difami aj novsie rocniky -ze pokladnicka na love :mrgreen:


Nazdar, RR je a bol kazivy, sposobuje mu skodu britsky pristup "that will do" dokazali fuserskou robotou zabit Jagy aj LR/RR.
Stale je RR najpohodlnejsie heavy SUV/Off na planete. Zaroven ako Maco povedal, je to najdokonalejsie vozidlo vobec, pretoze na ceste je to luxusna limo , ma obrovsky priestor aj na batozinu aj pre rodiny, zaroven v terene schopnostami doslova zotrie vacsinu beznej produkcie. Naozaj sa nebudem hrat na obrancu RR, ale toyo sa komfortom ani zdialky nechyta. G ako si povedal, je nepohodlna hajtra pre pseudokindermafianov. Gecko v luxus segmente nema co hladat.

Co si dobre nacrtol je fakt, ze ani jedno zo svatej trojice sa nechyti na naliftovaneho patrola. Ano...potom ale treba porovnat porovnatelne. Naliftuj RR a patrol pojde suchat nohami do rohu.
O spolahlivosti viem svoje. Kazde auto ma svoje chyby.
Ano prve rocniky mali diffy z masla , zaroven to RR vramci zvolavacky vyriesil a problem zmizol. On mal problem skor s elektronikou.
A co je lepsi Patrol, na ktorom si uvaril motor sviznou jazdou po dialnici?
Nic nie je dokonale a netreba mat iluzie.
Sam by si mal vediet a uznat ze v terene je najdolezitejsia guma a medzikus medzi sedackou a volantom.
 
Joe666
Príspevky: 11
Registrovaný: 18.3.2014
Kraj: Prešovský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Sobota, 9. Mája 2015, 14:37

Nazdar :D pisal som ,ze patrol ma napriklad najlepsi seriovy podvozok-myslim tym,ze das 37 kolesa T3 a tie dify to vydrzia bez zosilnenia-sam teraz chcem podvysit patrola z 37 az na 40 a potom uvidim ci bude potrebovat zosilnene poloosy a homokineticke klby silnejsie -ze na roveri by klakli pri takychto velkych pneu urcite tie diferaky seriove a co sa tyka komfortnosti to je jasne ,ze L322 je komfortnejsi ako toyota ale toyota je zase spolahlivejsia-a univerzalnejsia co sa tyka terenu . inak ked som sa viezol na novom rangie tak bol komfortnejsi ako novy s-kovy medved ked mozem trochu porovnat dojmy z jazdy a zastavam nazor,ze l322 je skor na lahky teren a skor na cestu ako ho kurvit v terene ale je to uz auto stare a bude do neho treba casto liat kopec penazi co sa urcite neoplati a inak patrola mam s 4,2 benzinovym motorom co 160 rychlost na ceste mu na seriovych at pneu nerobila problem -ze motor sa nevari :mrgreen: hoci radsej by som chcel zohnat s 4,8 motorom ale v terene je lepsi s 4,2 diezlovym oturbenym motorom-lebo voda sa s elektrikou nema rad :mrgreen: a neviem si ani predstavit ako by blbla elektronika na tej L322 po par brodeni ked uz aj tak casto blbne aj bez vody 8) ze s rangom len radsej do tesca+ do roboty+ po luke a neakej lahkej polnej ceste a to staci :D
 
Joe666
Príspevky: 11
Registrovaný: 18.3.2014
Kraj: Prešovský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Sobota, 9. Mája 2015, 16:17

 
local
Príspevky: 298
Registrovaný: 6.6.2009
Auto: nonBMW
Kraj: Bratislavský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Pondelok, 11. Mája 2015, 13:44

Naliftuj RR a patrol pojde suchat nohami do rohu.

Myslis takuto artikulaciu napriklad?
http://www.aulro.com/afvb/gclro-general ... -unis.html
Sam by si mal vediet a uznat ze v terene je najdolezitejsia guma a medzikus medzi sedackou a volantom.

Mas pravdu, aspon v niecom. A dakujem ze sa bavis slusne.
 
local
Príspevky: 298
Registrovaný: 6.6.2009
Auto: nonBMW
Kraj: Bratislavský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Pondelok, 11. Mája 2015, 15:13

Joe666 napísal:
Nazdar :D pisal som ,ze patrol ma napriklad najlepsi seriovy podvozok-myslim tym,ze das 37 kolesa T3 a tie dify to vydrzia bez zosilnenia-sam teraz chcem podvysit patrola z 37 az na 40 a potom uvidim ci bude potrebovat zosilnene poloosy a homokineticke klby silnejsie -ze na roveri by klakli pri takychto velkych pneu urcite tie diferaky seriove a co sa tyka komfortnosti to je jasne ,ze L322 je komfortnejsi ako toyota ale toyota je zase spolahlivejsia-a univerzalnejsia co sa tyka terenu . inak ked som sa viezol na novom rangie tak bol komfortnejsi ako novy s-kovy medved ked mozem trochu porovnat dojmy z jazdy a zastavam nazor,ze l322 je skor na lahky teren a skor na cestu ako ho kurvit v terene ale je to uz auto stare a bude do neho treba casto liat kopec penazi co sa urcite neoplati a inak patrola mam s 4,2 benzinovym motorom co 160 rychlost na ceste mu na seriovych at pneu nerobila problem -ze motor sa nevari :mrgreen: hoci radsej by som chcel zohnat s 4,8 motorom ale v terene je lepsi s 4,2 diezlovym oturbenym motorom-lebo voda sa s elektrikou nema rad :mrgreen: a neviem si ani predstavit ako by blbla elektronika na tej L322 po par brodeni ked uz aj tak casto blbne aj bez vody 8) ze s rangom len radsej do tesca+ do roboty+ po luke a neakej lahkej polnej ceste a to staci :D


Cau Joe666, dik ze napises k veci, L322 nejazdi nikto, bol som 2 mesiace dozadu v AU, od Perthu po pobrezi, vozili sme sa na LC 80, vela GR, Mitsu (co som bol prekvapeny), Disco MK3 sem tam, ale RR MK3/vogue som asi ani nevidel. Ako pises, ludia rychlo zistili na co je vhodny.

Tuto v Bratislave sused ma RR SS (5liter) 2014, previezol ma, je sice celkom rychly, ale na vozenie je to tazke auto, podvozkovo celkom pohodlny, ale maly vnutorny priestor a za tu cenu... a mne osobne sa nepaci ta kombinacia mini displeya a budikoveho displeya. Osobne by som si radsej vybral V8 alebo S klasse, ale to je iba teoreticka diskusia, kedze rocne najazdim tak mozno 30t km a luxusne auto mi je zbytocne. S klasse chodievam pravidelne (nie novym ale rv2013) a jedine co mi vadi je cakal by som mensi hluk na dialnici pri 150+

S P drzim palce, mas niekde aj foto alebo video z jazdenia? Ja som o gen mladsi, diesel, ale mam iba 33" gumy, je to sice malo ale mne zatial staci. 40 bude parada, potom posli foto... (p.s. na off.cz ta nevidavam...)
 
Joe666
Príspevky: 11
Registrovaný: 18.3.2014
Kraj: Prešovský

Re: Range rover l322 3,0 d - Vogue

Pondelok, 11. Mája 2015, 21:31

Nazdar :smile: Sem tam som na Slovenskom klube alebo nazorch .sk ale uz ani niet casu na pisanie ale fotecky po upgraide budu+ aj video len roboty sa neako zacina zbierat viacej ,ze malo casu jest na zabavu :smile:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných