... všetko o BMW ...
cptObvious napísal:
Chlapce, kolko RR si vlastnil ze mas odvahu takto picovinu napisat? Ruku zo serbla von.
V terene su si RR , G, LCv8 absolutne rovne.
Komfortom na ceste sa RR pohodlim nevyrovna ani jeden. Ani z velkej dialky. To je ako porovnavat e36 a f01 ...
Vybavovo...svetelne roky mimo.
Si mi ty expert
Akurat ta udrzba..na to treba trosku iny budget
Maco napísal:Az na to ze RR sa v kategorii SUV nenachadza ale povacsinou v kategorii Off Road a ked si myslis ze to auto nevie co je off road tak sa celkom mylis ale to nevadi, aj taki ludia musia byt. A ked su ti auta ako LC100 a Gcko podobne k RR tak bud mas problem s ocami alebo s pocitovym vnimanim.....
local napísal:
k tomu len 2 poznamky:
"chvíľku si v ňom zašoférovať a hlavne v teréne" - no na L322 urcite. to je to prave auto do terenu :)
"poprípade ešte dve autá sú trošku podobné" - no tak LC100 a G nie su podobne v nicom, to su auta na svetelne roky daleko od takejto odpornej chrochty. nechapem ako mozes napisat nieco take. L322 je pouzitelny na vyvazanie pipin mozno od roku 2010. na nic ine nie je pouzitelny, ok mozno ako dick extender.
Urcite je to individualne, ale ak by som ja mal poradit, LC V8. Spoza jeho volantu sa mozes na L322 akurat usmievat.
local napísal:
Maco, ale bavime sa o modeli L322 Vogue? Alebo o com tocis?
http://www.rangerovers.net/modelspecs/L ... pment.html
S offroadmi, a aj s Defom (proti ktoremu nemam ziadne vyhrady) aj s RR som jazdil a nie iba v Europe ale to je jedno. Prosim ta vysvetli mi, ako moze auto, ktoreho sa chytilo BMW, ktore naozaj auta do terenu nikdy nerobilo, ani nerobi, byt oznacene ako Off Road? si sa zblaznil alebo co?
Ked si z BA, dojdi zajtra k Auparku, rad ta povozim na Patrole, teraz ho mam v BA a mozme kludne aj pokecat o autach, ale prosim ta, neblazni s oznacenim Vogue ako offroad.
Maco napísal:Local ja tie celosvetove oznacenia aut nevymyslam, asi to len tak z riti predsa nedali do kategorie Off Road. Ci myslis ze motoristicky odbornici a novinari sa pomylili? Ano, tvoj Patrol je tiez dobre auto, poterenis s nim kruto ale s rangeom tiez, samozrejme ked tam nemas nizkoprofilove kolesa.... Ked to auto dalo dole Grand Cherokee v terenoch atd tak to asi nebude len pocit, ci? Hlavne range ma jednu velku vyhodu, prejdes snim teren, na ceste je extra pohodlny, zastavis sa na umyvarke a vecer s nim zajdes do opery, na banket alebo na keru rit, v oblekoch a sperkoch v hodnote auta. O tom je to auto. Najuniverzalnejsie auto na ceste.
Joe666 napísal:L322 je skor lestenka-stara na lahky teren a tak ako vacsina land rover alebo range rover -dost kazive auto -ci uz pouzite alebo novemajitelia by vedeli rozpravat
a vobec sa to neda porovnavat s pohodlnou toyotou-kvalitnejsou-hoci novsie rocniky uz neovplyvaju takou kvalitou ako starsie alebo RRrdym nepohodlnym ale celkom spolahlivym g-ckom ktory si drzi cenu lebo ma charizmu-gule a spolahlivy podvozok a uz vobec nie s nepohodlnym plnohodnotym patrolom ktory je predurceny len do terenu a vela toho znesie+ lacne diely a najspolahlivejsie seriove napravy co znesu aj v serii 37kolesa-pre informaciu 94cm priemer
bezne na patrole v terene skrabem auto alebo rozbijem okno-by som chcel vidiet ako sa deries krikami -skrabes karoseriu ohynas plechy a potom s tym autom ides napriklad do divadla alebo do roboty
to by bol drahy spas na tej L322 a diferencialy su slabina tych aut uz od nova-ze par jazdeni a je vymalovane -v servise stali aj nove auta co jazdili len cestu a predny dif mali v haji a bohuzial trpeli tymi slabymi difami aj novsie rocniky -ze pokladnicka na love
Naliftuj RR a patrol pojde suchat nohami do rohu.
Sam by si mal vediet a uznat ze v terene je najdolezitejsia guma a medzikus medzi sedackou a volantom.
Joe666 napísal:Nazdarpisal som ,ze patrol ma napriklad najlepsi seriovy podvozok-myslim tym,ze das 37 kolesa T3 a tie dify to vydrzia bez zosilnenia-sam teraz chcem podvysit patrola z 37 az na 40 a potom uvidim ci bude potrebovat zosilnene poloosy a homokineticke klby silnejsie -ze na roveri by klakli pri takychto velkych pneu urcite tie diferaky seriove a co sa tyka komfortnosti to je jasne ,ze L322 je komfortnejsi ako toyota ale toyota je zase spolahlivejsia-a univerzalnejsia co sa tyka terenu . inak ked som sa viezol na novom rangie tak bol komfortnejsi ako novy s-kovy medved ked mozem trochu porovnat dojmy z jazdy a zastavam nazor,ze l322 je skor na lahky teren a skor na cestu ako ho kurvit v terene ale je to uz auto stare a bude do neho treba casto liat kopec penazi co sa urcite neoplati a inak patrola mam s 4,2 benzinovym motorom co 160 rychlost na ceste mu na seriovych at pneu nerobila problem -ze motor sa nevari
hoci radsej by som chcel zohnat s 4,8 motorom ale v terene je lepsi s 4,2 diezlovym oturbenym motorom-lebo voda sa s elektrikou nema rad
a neviem si ani predstavit ako by blbla elektronika na tej L322 po par brodeni ked uz aj tak casto blbne aj bez vody
ze s rangom len radsej do tesca+ do roboty+ po luke a neakej lahkej polnej ceste a to staci