... všetko o BMW ...
MK111 napísal:Nazdar chlapi, viem, že to nie je bmw, ale. Vzásade tam je motor BMW a ine vecičky. Chcel by som počuť reálne názor od ľudí čo s tým jazdia alebo jazdili, vlastnia to. Strašne sa mi to auto páči a veľmi by som ho chcel. Momentálne mám e39 530dA touring.- čo je dobré auto, som s ním spokojný mám ho v absolútnom poriadku, všetko šlape, len by som strašne chcel toho Rangea. Mám troška obavy , že ten motor bude slabý na to auto. Chcem počuť názor od ľudí, čo to majú, mali. Rátam s tým, že to nebude pretekárske auto, to nie je ani e39, ale ta ide celkom slušne. Ide mi o to, aby som sa nebál s tým predbehnúť auto a tak. Proste aby to nebola zdochlina, pretože e39 ťahá super. Je mi jasné, že to nepôjde ako e39 , ale či sa s tým da v pohode jazdiť aj svižne a tak. A x5 nechcem, pretože to je úplne malé auto a je to to isté ako e39 tak to mi nenúkajte. Ďakujem za odpovede.
cptObvious napísal:
Pocuj, to auto je lenive jak svina. O bezpecnom predbiehani si nechaj iba zdat. Pohodlne, jachta na kolesach, ale lenive. Ani 4.4i nebola ziadna raketa; tych 135kW sa strasne trapi. Motory az tak vela nevydrzia.
A hlavne L322 z tych rokov su uz naozaj za zenitom a najst kus, do ktoreho nenalejes liter kazdy mesiac je nemozne.
MK111 napísal:
Ďakujem, za odpovede. Ale nemyslím si , že L322 je za zenitom, podľa mňa je to super auto a napr. x5 a ani q7 sa na to nechytá. Akurát ten 3,0d je asi slabší, ale možno na normálne jazdenie to stačí. Veď s takým autom sa ani nedá pretekať. Ale každopádne Vám ďakujem chlapi.
725TDS napísal:Ahoj, čo sa týka LR RR L322, tak sme na to podobne, tiež o tom aute už veľmi dlho sníval, dokonca by som našiel preň aj využitie, mám pár veľmi pekných kusov Vogue a jeden Autobiography vo výhľade, veľmi veľa som sa tomuto autu venoval a poznám aj majiteľov, spokojných aj napriek problémom, ktoré prídu a nenechajú na seba dlho čakať.
Ak si silne odhodlaný, že ho chceš, jednoznačne vyberaj len z kusov, ktoré sú v čo najlepšom technickom stave, samozrejme je nutné za to priplatiť a mať v zálohe: čas, nervy a samozrejme v neposlednom rade peniaze.
Pohodlie samozrejme nemusíme rozoberať, to je 90% a nový model L405 95%.
Na najazdené kilometre nepozerať, takisto ani na odlupujúcu sa farbu v interiéri, to je bežné, jedine auto, ktoré je po repase prevodovky (ktorá je snáď rovnako hrozivá, ako automat vo Ferrari 456 GTA), výmene vankúšov, výmene diferenciálu a podobných serepetičiek je rozumná voľba. To auto si človek zamiluje. Myslím si, že stačí sa v ňom previesť a chvíľku si v ňom zašoférovať a hlavne v teréne.
Dbal by som čo najviac po kúpe dobrého kusu, aby dostávalo načas všetko čo potrebuje, tým eliminuješ mieru problémov.
Negatíva: elektronika, prevodovka, vysoká hmotnosť, problémy so vzduchom, spotreba, drahé náhradné diely a drahý origo servis.
Ale inak, stojí to za to. Poprípade ešte dve autá sú trošku podobné Toyota LandCruiser 100, spoľahlivejšia, lepšie udržanie ceny, no pohodlie a charizma taká nebude a ani výbava a Mercedes G-classe, ten je snáď najlepší z každej stránky, no bude aj z jazdeniek bude najdrahší.
Svoju voľbu dobre zváž, veľa šťastia.
local napísal:
k tomu len 2 poznamky:
"chvíľku si v ňom zašoférovať a hlavne v teréne" - no na L322 urcite. to je to prave auto do terenu :)
"poprípade ešte dve autá sú trošku podobné" - no tak LC100 a G nie su podobne v nicom, to su auta na svetelne roky daleko od takejto odpornej chrochty. nechapem ako mozes napisat nieco take. L322 je pouzitelny na vyvazanie pipin mozno od roku 2010. na nic ine nie je pouzitelny, ok mozno ako dick extender.
Urcite je to individualne, ale ak by som ja mal poradit, LC V8. Spoza jeho volantu sa mozes na L322 akurat usmievat.