... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
kompre napísal:pristup v palace je na hovno, ja musim volat, ja sa musim doprosovat, ja musim zistovat, ja mujsim navrhovat riesenia atd.. neviem ci to prameni z toho ze maju po zruseni tempusu viacej roboty alebo to tam bolo bezne vzdy
s nechavanim odkazov tam mam kadejake skusenosti, povacsionou odkaz nenasiel adresata, alebo skor aj nasiel, ale adresat mal v pici. ta slecna tam hned vsetko dava dalej bol som svedkom par telefonatov.. a sedia meter a pol od seba takze myslim ze v prenechavani odkazov nebude problem :)
videl som na vlastne oci ako mechanik (postarsi pan) chodil s celou diagnostikou do kanclu lebo nemal paru co ta chyba je a lamanou hybridstinou :) mu to ten kolega v kancli prelozil moc profesionalne a este pred zakaznikmi mi to neprislo.
neviem, ozaj mam zle skusenosti za 2 roky aj s autorizakom (lamac, automotiv), aj s garazmajstrami, neviem neviem kam by som ak tak isiel riesit veci ... je to des a hruza u nas
Gorgi napísal:
No uz jedine si asi auto opravovat sam...

 
											
 
											 
											 Mám X6 i35 mal som problém z vanos ventilom tak som sa rozhodol nechať ho vymeniť v autorizovanom servise TOB Trenčín. Auto som priviezol technik ho prevzal a po cca. 7 dňoch mi volali že je vadný vanos ventil a nový stojí cca. 70,-eur či súhlasím s výmenou a cenou. Samozrejme vravím nebudem riešiť 70,-eur. Po cca ďalších 5 dňoch mi volal technik že je zakarbónovaná olejová časť motora a či budem chcieť spraviť kontrolu u ktorej je nutné vymeniť jednorazové tesnenie pod viečkom hlavy a to stojí tiež cca. 70,-eur. Samozrejme som súhlasil. Po cca 7dňoch mi volal technik opäť s tým že je to vážnejší problém a bude nutné : buď výmena celej hlavy, alebo nejaké mechanické odstránenie alebo ešte niečo už ani neviem. Všetky ceny do 5 000,-eur. Že vraj na tom aute jazdím len krátke vzdialenosti a na to nie je to auto stavané !!! (som zostal v šoku) .............. tak som povedal aby nič nerobili nechali to tak a ja si pre auto prídem. Po cca 5 dňoch mi volali že je auto spravené a môžem si preň prísť. No tak som teda prišiel a keď som videl tú cenu za opravu som myslel že ma s prepáčením "JEBNE" Páni 1 600,-eur za nič jeden vanos a jedno tesnenie ostatné nejaké výkonové jednotky mechanikov, ktoré sa počítajú po 5 min. práce a samozrejme 30,-eur za skúšobnú jazdu. Tak som to samozrejme zaplatil nasadol do auta. Auto bolo povysávané a umyté no za tie prachy sa ani nedivím a dal som sa na cestu domov. Ešte som ani nevyšiel zo servisu počul som pri ubraní plynu taký zvláštny zvuk. nepáčilo sa mi to ale išiel som ďalej, ešte som nebol na diaľnici smerom NMnV a ozvala sa poruch 4x4 a EPS tuším. Tak som za NMnV zastavil a vola do servisu aký mám problém. Vraj auto dlho stálo aby som vypol motor počkal 5min. a bude všetko v poriadku. OK vravím si. Tak som naštartoval a porucha ozaj zmizla no nie na dlho po cca. 3km znova to samé. Nasratý som bol ako pes ten divný zvuk som si natočil na MT aby som mal dôkaz a prišiel som domov. Druhý deň som sa zobral za kamarátom automechanikom aby sa mi diagnostikou pozrel čo tomu je. Mal len základnú diagnostiku ale zisti z nej že snímač polohy na volante nie je nakalibrovaný a je nutné použiť origo diagnostiku kde je to práca na pár sekúnd. Pozrel sa mi aj na ten divný zvuk a zistil že nebola pripojená hadice z pretlaku turba do sania motora. Ďalej sme zistili chýbajúce skrutky na plastovom vrchu motora, prasknutú hadicu na saní do vzduchového filtra, prasknutý samotný vrchný dekel motora, chýbajúce skrutky na hadiciach už neviem akých ale na dvoch miestach no jednoducho katastrofa. Tak sme čo sme vedeli dali do poriadku. Zavolal som opäť do TOB Trenčín povedal aké som zistil problémy a dohodli sme si stretnutie no na "štastie" išla aj moja manželka. Auto som išiel previesť s prímacím technikom aby som mu ukázal tú poruchu 4x4 a popísal som mu všetky závady na, ktoré sme bežnou obhliadkou prišli. Povedal mi aby sme počkali v showroome a auto odviezol technikovi do zadu. Po cca. 1hod čakania prišiel a povedal nám že za svojho technika ručí a dal by za ňho ruku do ohňa, ale on vykonal všetko čo mal nič nezanedbal a všetko dal do pôvodného stavu a tie poškodené diely už vraj boli poškodené keď sme auto priviezli. Tak mi to nedalo a pustil som mu záznam z MT aby počul čo auto robilo keď som z predajne vyšiel a vyjadril sa k tomu. A zasa ja dám ruku do ohňa za toho technika to on nemohol zabudnúť zapojiť späť ..... (asi som si to odpojil sám som si pomyslel) a porucha 4x4 vraj vznikla vadnou geometriou, ale ak chcem že mi tú geometriu spravia ! No to asi nemal vravieť moc nahlas nakoľko to počula manželka a taký výstup ten ich showroom ešte nezažil :-) 10 minútový monolog o amatéroch šuplikantoch atď atď s patričným dôrazom na intonáciu a výraznú hlasitosť aby aj ten technik v zadu v dielni počul že je reč priamo o ňom :-) Z celého srdca som im to prial. Zobrali sme auto a išli rýchlo od garážových amatérov v TOB Trenčín domov. Po ceste žiadna porucha nič. Tak som auto zobral zasa kamarátovi ten pripojil diagnostiku a snímač volantu bol zrazu v poriadku nakalibrovaný. Má aj 3D geometriu tak sme nahodili terče na kolesá a geometria v poriadku ako keď strelí bez jedinej výchylky a čuduj sa svete boli aj doplnené originálne chýbajúce skrutky. Plasty zostali síce poškodené ale už to neriešim. Takže na záver chcel len povedať že TOB Trenčín na veľa veľa veľa km obchádzať !!! amatéri amatéri amatéri za cenu top vyškolených profesionálnych odborníkov. NIKDY VIACEJ. Peter.
 Mám X6 i35 mal som problém z vanos ventilom tak som sa rozhodol nechať ho vymeniť v autorizovanom servise TOB Trenčín. Auto som priviezol technik ho prevzal a po cca. 7 dňoch mi volali že je vadný vanos ventil a nový stojí cca. 70,-eur či súhlasím s výmenou a cenou. Samozrejme vravím nebudem riešiť 70,-eur. Po cca ďalších 5 dňoch mi volal technik že je zakarbónovaná olejová časť motora a či budem chcieť spraviť kontrolu u ktorej je nutné vymeniť jednorazové tesnenie pod viečkom hlavy a to stojí tiež cca. 70,-eur. Samozrejme som súhlasil. Po cca 7dňoch mi volal technik opäť s tým že je to vážnejší problém a bude nutné : buď výmena celej hlavy, alebo nejaké mechanické odstránenie alebo ešte niečo už ani neviem. Všetky ceny do 5 000,-eur. Že vraj na tom aute jazdím len krátke vzdialenosti a na to nie je to auto stavané !!! (som zostal v šoku) .............. tak som povedal aby nič nerobili nechali to tak a ja si pre auto prídem. Po cca 5 dňoch mi volali že je auto spravené a môžem si preň prísť. No tak som teda prišiel a keď som videl tú cenu za opravu som myslel že ma s prepáčením "JEBNE" Páni 1 600,-eur za nič jeden vanos a jedno tesnenie ostatné nejaké výkonové jednotky mechanikov, ktoré sa počítajú po 5 min. práce a samozrejme 30,-eur za skúšobnú jazdu. Tak som to samozrejme zaplatil nasadol do auta. Auto bolo povysávané a umyté no za tie prachy sa ani nedivím a dal som sa na cestu domov. Ešte som ani nevyšiel zo servisu počul som pri ubraní plynu taký zvláštny zvuk. nepáčilo sa mi to ale išiel som ďalej, ešte som nebol na diaľnici smerom NMnV a ozvala sa poruch 4x4 a EPS tuším. Tak som za NMnV zastavil a vola do servisu aký mám problém. Vraj auto dlho stálo aby som vypol motor počkal 5min. a bude všetko v poriadku. OK vravím si. Tak som naštartoval a porucha ozaj zmizla no nie na dlho po cca. 3km znova to samé. Nasratý som bol ako pes ten divný zvuk som si natočil na MT aby som mal dôkaz a prišiel som domov. Druhý deň som sa zobral za kamarátom automechanikom aby sa mi diagnostikou pozrel čo tomu je. Mal len základnú diagnostiku ale zisti z nej že snímač polohy na volante nie je nakalibrovaný a je nutné použiť origo diagnostiku kde je to práca na pár sekúnd. Pozrel sa mi aj na ten divný zvuk a zistil že nebola pripojená hadice z pretlaku turba do sania motora. Ďalej sme zistili chýbajúce skrutky na plastovom vrchu motora, prasknutú hadicu na saní do vzduchového filtra, prasknutý samotný vrchný dekel motora, chýbajúce skrutky na hadiciach už neviem akých ale na dvoch miestach no jednoducho katastrofa. Tak sme čo sme vedeli dali do poriadku. Zavolal som opäť do TOB Trenčín povedal aké som zistil problémy a dohodli sme si stretnutie no na "štastie" išla aj moja manželka. Auto som išiel previesť s prímacím technikom aby som mu ukázal tú poruchu 4x4 a popísal som mu všetky závady na, ktoré sme bežnou obhliadkou prišli. Povedal mi aby sme počkali v showroome a auto odviezol technikovi do zadu. Po cca. 1hod čakania prišiel a povedal nám že za svojho technika ručí a dal by za ňho ruku do ohňa, ale on vykonal všetko čo mal nič nezanedbal a všetko dal do pôvodného stavu a tie poškodené diely už vraj boli poškodené keď sme auto priviezli. Tak mi to nedalo a pustil som mu záznam z MT aby počul čo auto robilo keď som z predajne vyšiel a vyjadril sa k tomu. A zasa ja dám ruku do ohňa za toho technika to on nemohol zabudnúť zapojiť späť ..... (asi som si to odpojil sám som si pomyslel) a porucha 4x4 vraj vznikla vadnou geometriou, ale ak chcem že mi tú geometriu spravia ! No to asi nemal vravieť moc nahlas nakoľko to počula manželka a taký výstup ten ich showroom ešte nezažil :-) 10 minútový monolog o amatéroch šuplikantoch atď atď s patričným dôrazom na intonáciu a výraznú hlasitosť aby aj ten technik v zadu v dielni počul že je reč priamo o ňom :-) Z celého srdca som im to prial. Zobrali sme auto a išli rýchlo od garážových amatérov v TOB Trenčín domov. Po ceste žiadna porucha nič. Tak som auto zobral zasa kamarátovi ten pripojil diagnostiku a snímač volantu bol zrazu v poriadku nakalibrovaný. Má aj 3D geometriu tak sme nahodili terče na kolesá a geometria v poriadku ako keď strelí bez jedinej výchylky a čuduj sa svete boli aj doplnené originálne chýbajúce skrutky. Plasty zostali síce poškodené ale už to neriešim. Takže na záver chcel len povedať že TOB Trenčín na veľa veľa veľa km obchádzať !!! amatéri amatéri amatéri za cenu top vyškolených profesionálnych odborníkov. NIKDY VIACEJ. Peter.