... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

bmwtt.sk
 
peterp320d
Autor témy
Príspevky: 5
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: BMW 320D 136PS
Kraj: Prešovský

BMW 320 D 136 PS

Streda, 30. Novembra 2011, 11:26

Dobry den prajem.

Mam dost vazny problem a to ze povodny motor sa rozsypal a kupil som druhy z polska. Po nahodeni motora na kasnu a nastrojeni auto slo do bosch servisu na nastavenie cerpadla nastavili to ale auto nestartuje iba ked sa pridava START SPRAY ... vtedy ide ako tak bez neho nechytne ... testovali vstreky ze vraj v poriadku testovali cerpadlo ze vraj vporiadku . Urobili test MOTORA a povedali ze ma male tlaky valec1 25barov, valec2 17barov, valec3 19barov, valec4 20barov. je mozne ze su slabe tlaky a preto motor nenabehne ?

Diagnostika bez chyb...

Dakujem vam za kazdu jednu radu
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: BMW 320 D 136 PS

Streda, 30. Novembra 2011, 11:44

Motory made in poland, ludia sa nepoučia nikdy....ja som dal na každy motor zaruku funkčnosti....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
peterp320d
Autor témy
Príspevky: 5
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: BMW 320D 136PS
Kraj: Prešovský

Re: BMW 320 D 136 PS

Streda, 30. Novembra 2011, 11:47

TT-SIMIK napísal:
Motory made in poland, ludia sa nepoučia nikdy....ja som dal na každy motor zaruku funkčnosti....

od toho cloveka som bral viac veci a bolo to stale v pohode . teraz mi ide o to ci tie tlaky su v poriadku alebo nie? ci tie hodnoty ktore som napisal su pricinou toho startu alebo treba hladat inde .ci to mohli pokaslat mechanici ked nahadzovali motor atd atd
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: BMW 320 D 136 PS

Štvrtok, 1. Decembra 2011, 00:30

peterp320d napísal:
od toho cloveka som bral viac veci a bolo to stale v pohode . teraz mi ide o to ci tie tlaky su v poriadku alebo nie? ci tie hodnoty ktore som napisal su pricinou toho startu alebo treba hladat inde .ci to mohli pokaslat mechanici ked nahadzovali motor atd atd


určite to bude v niečom inom,ked chytá na sprej hladaj chybu v dodávke nafty, ako tlačí, aký je filter palivový, či podáva dobre čerpadlo podávacie, či žhaví. keď ho naštartujú,ako ide, vykonal si skúšobnú jazdu?
Ako sa ti vlastne mohol rosypať pôvodný motor? to som ešte nepočul,že 100kw sa rosype, však to ani kladky v saní nemá, reťaz to má na rozvodoch, čo sa ti stalo?
 
peterp320d
Autor témy
Príspevky: 5
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: BMW 320D 136PS
Kraj: Prešovský

Re: BMW 320 D 136 PS

Nedeľa, 4. Decembra 2011, 16:03

BrunoSoprano napísal:

určite to bude v niečom inom,ked chytá na sprej hladaj chybu v dodávke nafty, ako tlačí, aký je filter palivový, či podáva dobre čerpadlo podávacie, či žhaví. keď ho naštartujú,ako ide, vykonal si skúšobnú jazdu?
Ako sa ti vlastne mohol rosypať pôvodný motor? to som ešte nepočul,že 100kw sa rosype, však to ani kladky v saní nemá, reťaz to má na rozvodoch, čo sa ti stalo?


proste malo oleja zadrelo motor praskla kluka .... auto som neuzival ja ale polovicka ... palivovy a olejovy filter je novy olej novy ,ak chytne na spray tak ziadna odozva na plynovy pedal iba na davku zo spreja. auto bolo v bosch servise a povedali ze vstreky ok cerpadlo ok motor na pixu podla tych tlakov co namerali. poliak motor zaaretoval a ked dosiel k mechanikom tak chceli ho pretocit a neslo im to tak vzali velku golu ruru a snazili sa ho nasilu pretocit as potom som volal s poliakom a vravel ze na spodku resp. na boku su skrutky tusim 8 ks a tie su trochu dotiahnute . ked ich mechanici povolili tak motor sa dal krasne pretocit. ci nahodou tam nevznikol problem s celym motorom. ale za vysledok z BOSCH servisu by som nedal ruku do ohna pretoze tvrdili ze filter je Ok a pritom bol zabity takmer nepriepustny. este jedna vec ma napadla auto ked naskocilo prvy krat na start spray tak potom uz slo na volnobehu ale bol biely dym a asi po tretom starte vobec uz neslo na naftu len na samotny spray ...

Este ma napadla jedna vec a to ta ze v servise mi povedali ze auto preto nechytne lebo nema dostatocnu kompresiu a preto na naftu to nejde iba na start spray ... je to mozne alebo zase odrbavaju ?
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: BMW 320 D 136 PS

Nedeľa, 4. Decembra 2011, 21:55

peterp320d napísal:
Este ma napadla jedna vec a to ta ze v servise mi povedali ze auto preto nechytne lebo nema dostatocnu kompresiu a preto na naftu to nejde iba na start spray ... je to mozne alebo zase odrbavaju ?


Dost mozne... kedze ako vsetci vieme, diesel sa samovznieti len pri vysokom tlaku...
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: BMW 320 D 136 PS

Streda, 7. Decembra 2011, 13:56

alfi666 napísal:

Dost mozne... kedze ako vsetci vieme, diesel sa samovznieti len pri vysokom tlaku...


no ja neviem, mne sa zadá podla popisu,že mu predali motor so zlým čerpadlom :-) Robí sa to normálne , oprava čerpadla je drahšia ako druhý motor z búračky.
 
peterp320d
Autor témy
Príspevky: 5
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: BMW 320D 136PS
Kraj: Prešovský

Re: BMW 320 D 136 PS

Štvrtok, 8. Decembra 2011, 11:16

BrunoSoprano napísal:

no ja neviem, mne sa zadá podla popisu,že mu predali motor so zlým čerpadlom :-) Robí sa to normálne , oprava čerpadla je drahšia ako druhý motor z búračky.


cerpadlo je s povodneho motora :) kupoval sa iba holy motor bez vstrekov cerpadla .... ale zas tie cerpadla su ake su pred minutou slo a potom uz nejde .... staci vypnut motor a uz motor nenaskoci ... hold VP44 su proste postrach ...
 
bmw-dcc
Príspevky: 43
Registrovaný: 24.6.2008
Auto: BMW E65 740D
Kraj: Trnavský

Re: BMW 320 D 136 PS

Štvrtok, 8. Decembra 2011, 21:12

ak je kompresia motora nad 17 bar tak je to v poriadku... to je hranica... ak to robi tak je vadne cerpadlo alebo pilotna triska.
 
BrunoSoprano
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: BMW 320 D 136 PS

Piatok, 9. Decembra 2011, 00:41

peterp320d napísal:

cerpadlo je s povodneho motora :) kupoval sa iba holy motor bez vstrekov cerpadla .... ale zas tie cerpadla su ake su pred minutou slo a potom uz nejde .... staci vypnut motor a uz motor nenaskoci ... hold VP44 su proste postrach ...


tak ale to čerpadlo z pôvodného motora nespáruješ s novým nijako, vedia to nejaký špecialisty a tí mažú nejakú históriu,alebo niečo menia v elektronike.Zato sa kupujú komplet druhé motory aj s čerpadlom, kedˇsa pokazí čerpadlo.V boschi sa ťa na to nepžtali,či máš pôvodné čerpadlo?
 
peterp320d
Autor témy
Príspevky: 5
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: BMW 320D 136PS
Kraj: Prešovský

Re: BMW 320 D 136 PS

Nedeľa, 11. Decembra 2011, 10:38

BrunoSoprano napísal:

tak ale to čerpadlo z pôvodného motora nespáruješ s novým nijako, vedia to nejaký špecialisty a tí mažú nejakú históriu,alebo niečo menia v elektronike.Zato sa kupujú komplet druhé motory aj s čerpadlom, kedˇsa pokazí čerpadlo.V boschi sa ťa na to nepžtali,či máš pôvodné čerpadlo?


Ako si moze pametat KUS ZELEZA UDAJE? ked bol holy motor vstreky sli z povodneho motora cerpadlo z povodneho motora zhavice z povodneho motora. inje by bolo keby bola ina riadiaca jednotka a povodne cerpadlo teda aspon myslim .... Pripadne skus to presnejsie vysvetlit . Dakujem
 
Kamko32
Príspevky: 62
Registrovaný: 2.4.2012
Auto: BMW e46
Kraj: Prešovský
Bydlisko: kezmarok

Re: BMW 320 D 136 PS

Piatok, 5. Septembra 2014, 19:10

Ja mám presne takú istú chybu ... A neviem ako ďalej

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných