... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
TT-SIMIK napísal:Motory made in poland, ludia sa nepoučia nikdy....ja som dal na každy motor zaruku funkčnosti....
peterp320d napísal:od toho cloveka som bral viac veci a bolo to stale v pohode . teraz mi ide o to ci tie tlaky su v poriadku alebo nie? ci tie hodnoty ktore som napisal su pricinou toho startu alebo treba hladat inde .ci to mohli pokaslat mechanici ked nahadzovali motor atd atd
BrunoSoprano napísal:
určite to bude v niečom inom,ked chytá na sprej hladaj chybu v dodávke nafty, ako tlačí, aký je filter palivový, či podáva dobre čerpadlo podávacie, či žhaví. keď ho naštartujú,ako ide, vykonal si skúšobnú jazdu?
Ako sa ti vlastne mohol rosypať pôvodný motor? to som ešte nepočul,že 100kw sa rosype, však to ani kladky v saní nemá, reťaz to má na rozvodoch, čo sa ti stalo?
peterp320d napísal:Este ma napadla jedna vec a to ta ze v servise mi povedali ze auto preto nechytne lebo nema dostatocnu kompresiu a preto na naftu to nejde iba na start spray ... je to mozne alebo zase odrbavaju ?
alfi666 napísal:
Dost mozne... kedze ako vsetci vieme, diesel sa samovznieti len pri vysokom tlaku...
BrunoSoprano napísal:
no ja neviem, mne sa zadá podla popisu,že mu predali motor so zlým čerpadlom :-) Robí sa to normálne , oprava čerpadla je drahšia ako druhý motor z búračky.
peterp320d napísal:
cerpadlo je s povodneho motora :) kupoval sa iba holy motor bez vstrekov cerpadla .... ale zas tie cerpadla su ake su pred minutou slo a potom uz nejde .... staci vypnut motor a uz motor nenaskoci ... hold VP44 su proste postrach ...
BrunoSoprano napísal:
tak ale to čerpadlo z pôvodného motora nespáruješ s novým nijako, vedia to nejaký špecialisty a tí mažú nejakú históriu,alebo niečo menia v elektronike.Zato sa kupujú komplet druhé motory aj s čerpadlom, kedˇsa pokazí čerpadlo.V boschi sa ťa na to nepžtali,či máš pôvodné čerpadlo?