... všetko o BMW ...
Pežot napísal:Náklony karosérie obmedzíš len keď znížiš pracovný priestor tlmiča, čiže športový nižší podvozok.
Ja som to trošku prehnal aj s nastavením tuhosti a momentálne mám skôr motokáru ako limuzínu. Ale zato v zákrutách to drží![]()
msakac33 napísal:pozdrav kolegu, ze ked tomu nerozumie, nech sa venuje nadalej tomu co ho bavi, len nie autam![]()
ale nie, vazne, ziadny hrubsi ani tuhsi stabilizator ti nepomôze, ani keby bol hruby ako kandelaber pri ceste a tuhy ako rosenbergova cicinajedinym riesenim je vymena podvozku za sportovy a to nielen pruzin ale aj tlmicov
mihalko1992 napísal:coze si daval za podvozok na auto ?
ado06 napísal:Takže koniec koncov stabilizátor absolútne nič nerieši ?
msakac33 napísal:
sam o sebe ako taky urcite nie! nechaj stabik pôvodny a radsej vymen podvozok
Bongoran napísal:
rada nad zlato, videt, ze si laik
ado06 napísal:... No na našich cestách si to neviem predstaviť tú kultúru jazdy ...
Dogg88 napísal:tak si to skus a nepredstavuj si zbytocne nepredstavitelne veci
jozko2828 napísal:Takto... mam 3ku a mam aj sways bars alebo anti roll bar proste stabilizator... v prvom rade ... pomoze lebo obmedzuje naklony karoserie a v pripade nastavenia ak to povoluje zvysujes alebo znizujes pretacavost alebo nedotacavost... ALE ak mas tlmice stare aj pruziny tak pories najprv tie... lebo ak tam das len stabik tak ti pojde do sraciek podvozok skor ako budes cakat... cize ak tak si pories pevny podvozok od HR a spolu aj stabiky... su nastavitelne ako vpredu tak aj vzadu... investicia v hodnote cca. BC racing... (ak ti nejde o znizenie)... potom mozes pouzit strongflex silentbloky... rozpery dopredu aj dozadu, pripadne aj na spodok a potom budes mat aj svoj komfort aj potlaceny naklon a tym rychlejsi prejazd zakrut... Kazdopadne ten clovek ma pravdu ze stabikom sa to ukoriguje... len zabudol dodat ze podvozok musis mat v dobrom stavea nie povodnom vyjazdenom... dalsie veci ako odklon kolies a geometria atd ani nema zmysel pisat kedze si este len na zaciatku... to co hovoris o komforte - ziadny sportovy podvozok nie je sportovy ak potlaca komfort a nezlepsuje jazdne vlastnosti..nikdy to neplatilo a ani neplati pravidlo: tvrdsi je sportovy... blbost... mnoho ludi tu TA technix povazuje za sportovy podvozok... to nie je ani podvozok a nie to este sportovy... Pozri si stranky a videa znaciek eibach, koni alebo kw a tam sa dozvies este viac ako som pisal... Ak mas 5er tak by som dosetril a riesil to BC racing a potom bynsi videl ci potrebujes aj sways bars...