... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jozko2828
Príspevky: 1059
Registrovaný: 22.3.2012
Auto: BMW E46 Coupe
Kraj: Bratislavský

Re: E 39 525i tuhší , hrubší stabilizátor

Sobota, 23. Augusta 2014, 14:31

Nie je to hlavny faktor na opotrebenie, len vzsy plati ze pri vymene novej suciastky sa vykonnost posuva aj na ostatne diely ktore sa tym padom opotebuju rychlejsie... cize mozes ist na test tlmicov co mas v kazdom meste v podstate ale os ja osobny by som rovno menil cely podvozok... proste je to financne narocnejsie ale ta vymena za to stoji... ako som uz hore uviedol mas viacero variant.. od pevneho sportoveho podvozku, cez pevny so stelovanim len tuhosti bez stelovania svetlej vysky auta az po komplet stelovak... ktory povoluje ist na seriu az po zem... potom si vies dalej zvolit ci riesit stabilizatory alebo nie...
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
 
ado06
Autor témy
Príspevky: 33
Registrovaný: 8.12.2013
Auto: e39 525i
Kraj: Bratislavský

Re: E 39 525i tuhší , hrubší stabilizátor

Sobota, 23. Augusta 2014, 17:51

jozko2828 napísal:
Nie je to hlavny faktor na opotrebenie, len vzsy plati ze pri vymene novej suciastky sa vykonnost posuva aj na ostatne diely ktore sa tym padom opotebuju rychlejsie... cize mozes ist na test tlmicov co mas v kazdom meste v podstate ale os ja osobny by som rovno menil cely podvozok... proste je to financne narocnejsie ale ta vymena za to stoji... ako som uz hore uviedol mas viacero variant.. od pevneho sportoveho podvozku, cez pevny so stelovanim len tuhosti bez stelovania svetlej vysky auta az po komplet stelovak... ktory povoluje ist na seriu az po zem... potom si vies dalej zvolit ci riesit stabilizatory alebo nie...

Ďakujem za info . No ako prvé to idem dať otestovať a potom sa uvidí . Hlavná prekážka sú ako vždy prašule ](*,) . Má zmysel to vymieňať postupne ako najprv pružiny potom tlmiče atď , alebo radšej našetriť na komplet ? A na značky ako Eibach a Bilstein čo hovoriš prípadne ak by si mohol poslať nejaký link s overeným obchodom :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
jozko2828
Príspevky: 1059
Registrovaný: 22.3.2012
Auto: BMW E46 Coupe
Kraj: Bratislavský

Re: E 39 525i tuhší , hrubší stabilizátor

Sobota, 23. Augusta 2014, 18:06

Vzdy je lepsie riesit setup... ako postupne pretoze ako som uz pisal skracujes zivotnost tych ostatnych dielov a nikdy nevies odhadnut potom zivotnost a moze ta to akurat neprijemne prekvapit... bilsteim ci eibach su kvalitne znavky kde ani jednou nic nepokazis... kazdopadne ja (je to moj nazor s ktorym nemusi kazdy suhlasit) si myslim ze idealne je nekombinovat viacerych vyrobcov kedze kazdy z nich si ten setup tzn. Tlmice, pruziny aj stabilizatory presne odladi a kombinacia je len na porovmatelnej urovni a nikdy nie lepsej... HR, Eibach aj KW ponukaju setup ak hladas pevny podvozok... pre HR vyraba tlmice zn. KONI ktory je v ponuke aj vo verzii so stelovanim tuhosti resp
Adaptabilny verzia FSD... HR ma aj twintube aj monotube stelovaky ale tie su uz na urovni okruhoviek ktore na nasis cestach absolutne mevyuzijes v celom rozsahu... ja osobne som siel do HR komplet a silentbloky som riesil strongflex... kazdopadne oproti akejkolvek serii je to tuhe ale nie uskakane a jazdne vlastnosti isli velmi hore... niekedy mam pocit ze ani nevyuzivam cely rozsah a popravde na hranu som sa stym este nedostal... ked som to porovnaval s TA technix tak to bolo 100 a 1... co sa jazdnych vlastnosti tyka.. ak ti nejde o dizajn tak ti staci aj pevny podvozok auto je troska nizsie ale nie o moc... neber to ako reklamu ale ak by som sa dnes rozhodoval tak by to bola asi rovnaka volba.. jedina vec co mi chyba su odklony ale tie budem riesit zvlast cez nastavitelne zadne ramena a camber plates... ako som uz vyssie spomenul sportovy podvozok nemoze byt nezmyselne tvrdy pretoze by nedostatocne kopiroval vozovku a stracala by sa potrebna adhezia ci pri zatacani, zrychleni a podobne a podobne ti ako pri sportovom ti auto stuhne aj pri normalnej serii kedze tlmice odchadzaju velmi pomaly....
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
 
Pežot

Re: E 39 525i tuhší , hrubší stabilizátor

Sobota, 23. Augusta 2014, 19:16

Môžeme dať stretnutie.
 
Užívateľov profilový obrázok
jozko2828
Príspevky: 1059
Registrovaný: 22.3.2012
Auto: BMW E46 Coupe
Kraj: Bratislavský

Re: E 39 525i tuhší , hrubší stabilizátor

Sobota, 23. Augusta 2014, 19:19

Rad sa pridam... Peta rad uvidim a budes moct si to porovnat.... :bmwball:
H&R Cup kit and sway bars / Strongflex red and Powerflex / ALPINA rims / Brakes Zimmermann Sport / Custom Strut Bars ALPINA / JaFer Exhaust System / ALPINA packet / Individual Wood Trim / Diff 3.73:1
 
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: E 39 525i tuhší , hrubší stabilizátor

Sobota, 23. Augusta 2014, 23:49

Eibach ma najhrubsie stabilizatory pre e39, hrubsie ako ma v8 alebo m5 a vyjde to lacnejsie

Bilatein som uz videl zlomene, i ked billstein plus eibach je slusna kombinacia
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 5 neregistrovaných