... všetko o BMW ...
dúfam že som tým nič nepo.... Kľuku som otočil tak aby 1 piest od chladiča bol v HU. Tak som zaaretoval zotrvačnik a dal nový remeň. Pretočil som kľukouviac x ale nič nebúchalo. Dal som aj dole kryt od ventilov a pretačal som ručne kľukov, všetky pekne pracovali (teda podľa mňa). Tak som všetko poskladal a šiel naštartovať. Max-Max napísal:ked tvrdis ze mas odpor (tzn vo valcoch je kompresia) skus zmerat ci je na vetkych 4... skus to tak, ze pocas jedneho cyklu davaj pozor ci odpor - plnenie (znak toho ze tam je kompresia) nastave 4x pocas jedneho cyklu. Jeden cyklus je jedno otocenie vacky.
Ked tam mas 4x plnenie, je mozne ze iskra nejde v spravny cas. Skontroluj este raz casovanie a davaj sakra pozor na znacky.
Po teste ked vyberies sviecky, su mokre?
Max-Max napísal:ak ide v rovnakych otackach cely cas, prirovnajme to napr k chodu elektromotora, ani ho uz nemusite otvarat.