... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Štvrtok, 15. Mája 2008, 19:42

Helldiver napísal:
Max-max: nutno povedat ze M106 ma ine creva hlavne kvoli nizssej kompresii a teda inym piestom, napriklad taky dinan (americky upravca BMW) robil z E34 535i turbo, kde sa do vnutornosti motora vobec nekafralo, povodne komponenty, daco cez 300ps a so spolahlivostou ziadne vyraznejsie problemy neboli... Pravda montovalo sa do do novucickych aut a nie do 400tkm herky poslednych 5-10 rokov zanedbavanej a prasenej... To bude asi najvacsi problem v tychto hadkach, ze pri montazi turbo do takychto aut uplne najviac zalezi na tom v akom stave je povodne zelezo, ked to niekto da do auta s nacatou klukou tak samozrejme ze sa mu to do 100tkm rozleti...


ved to, nie je problem to nalozit na motor.. no ale mozno niekomu staci aj tych par tis km, je to iba vec nazoru..

k M106: ono znizena kompresia je aj kvoli tomu, ze vykonovu hranicu stanovili na 250 PS max... ondra z e30 ked prekopaval M106 na vykonnejsiu plecku, menil vsetko prave kvoli tomu, ze origo furt volaco prdlo a to bol origo M106.. teraz mam jeden M30B32 a pohravam sa s jednou myslienkou do e24 :lol:
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní