... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

obchodna sekcia
 
.fox.
Príspevky: 283
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: E46
Kraj: Žilinský

Štvrtok, 8. Mája 2008, 18:13

pokial ja viem, tak nie je absolutne ziaden rozdiel v konstrukcii medzi turbami pouzivanymi
na diesloch a benzinoch (teda aspon nebol, kym neprisli turba s variabilnou geometriou),
takze nevidim dovod, preco by to nemalo fungovat ak je v 100% stave...
 
Užívateľov profilový obrázok
m4x
Príspevky: 2228
Registrovaný: 15.12.2007
Auto: E60 545i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg - Long parts

Štvrtok, 8. Mája 2008, 19:36

hm co tak nejake linky na take pracicky ? :roll:
!!! Obrázok ???
 
Užívateľov profilový obrázok
skaldo55
Príspevky: 115
Registrovaný: 10.2.2007

Piatok, 9. Mája 2008, 07:29

no tak to ta sklamem... videl som ked to chalani pchali do 30, bol som o garage vedla ked to stelovali kolko to ma fukat... viem ako to chodilo a hlavne co to robilo v zakrutach so samosvorom... ale nikto nikdy k tomu nijaku dokumentaciu nerobil... vies ono to je skor pre zabavu majitela...
no a viem este o dvoch turbomotoroch, len tam uz je ten vykon z povodnych 150 daleko cez 400 koni... zialbohu tiez bez dokumentacie... ale pokial by si chcel nieco blizsie tak skus uzivatela menom semtex... on tiez riesil takuto srandu pri ktorej som osobne nebol, ale pokial viem na odjednavku by to spravil pokial by ste sa na financiach dohodli...
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Piatok, 9. Mája 2008, 10:07

hmmm a co tak kompresor, ten by sa lahsie pripojil na benzin motor...


a v podstate to nie je nic zlozite...ale bez prestavenia RJ ti auto s turbom pojde rovnako, musis nastavit RJ aby davala viac paliva(adekvatne mnozstvu nasateho vzduchu)
 
Užívateľov profilový obrázok
skaldo55
Príspevky: 115
Registrovaný: 10.2.2007

Piatok, 9. Mája 2008, 12:56

a prave preto e30 s2,5 12v a turbo s 524, nepotrebujes upravu riadiacej, staci natocit klaplu aby si riadiacka myslela ze je viac otvorena a podla toho dava aj viac paliva a turbo si spokojne fuka.... takze... len ta spotreba aj na volnobehu ide hore, ale to je cena za turbo... a kompresor je uz o niecom inom... lahsie ale drahsie... a zohna kompresor neni az tak easy ako zohnat turbo...
 
Užívateľov profilový obrázok
m4x
Príspevky: 2228
Registrovaný: 15.12.2007
Auto: E60 545i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg - Long parts

Nedeľa, 11. Mája 2008, 11:01

len co vsetko treba menit pri prerabani takeho motora na preplnovany.. este ako vyladit spravne turbo..
s turbom by som sa v buducnosti chcel mozno pohrat, ale prv by som si chcel o tom riadne poprecitat zo skusenosti popozerat nejake dokumentacie s vyrobou turba a celkovymi nazormy a potom uz len podla situacie (financie,cas,chut)
!!! Obrázok ???
 
Užívateľov profilový obrázok
skaldo55
Príspevky: 115
Registrovaný: 10.2.2007

Pondelok, 12. Mája 2008, 07:43

menit nic pokial sa stale bavime o 30, tam staci vyrobit prirubu na turbo do povodnych zvodov alebo pouzit z 2,4td ponatahovat vsetky podtlaky a aj to sa da zvacsa pouzit z motorov 2,4td zapojit vyfuk, tiez by som radil odrezat 2,4 a dovarit povodny no a ideme sa fukat...
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Pondelok, 12. Mája 2008, 08:32

vydrz kluky a povodnych piestov s ojnicami tipujem na 100km pri ponechani povodnych komponentov
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
m4x
Príspevky: 2228
Registrovaný: 15.12.2007
Auto: E60 545i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg - Long parts

Utorok, 13. Mája 2008, 15:57

Max-Max napísal:
vydrz kluky a povodnych piestov s ojnicami tipujem na 100km pri ponechani povodnych komponentov


ved prave :wink:

+ neviem si predstavit ako by tam fungovalo turbo, stale by tam tlacilo vzduch na plne ? ved ho treba taktiez nejako zregulovat :wink:
!!! Obrázok ???
 
Užívateľov profilový obrázok
Hyri
Príspevky: 465
Registrovaný: 3.8.2006
Bydlisko: Malacky Slovakia

Štvrtok, 15. Mája 2008, 10:03

tak mi zozen to turbo z 318 Ti ... a nejlepsie keby bolo z 323Ti ... to musi byt uz ine turbo ... :wink:
Bmw E39 530D ///Jebat Paket
Ex Bmw E39 540iAG ///Mrdka paket
Ex Bmw E39 530D ///M Paket
Ex Bmw E36 325i Nic paket drift king :D
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Štvrtok, 15. Mája 2008, 11:51

Toto musel byt asi zly vtip O:) Potom mam asi turbo v aute aj ja.. a ja o tom ani vobec nevedel... Ale ked ten moj motor sa chova tak mocno atmosfericky :D

318iS = Supercharged :twisted:
 
Užívateľov profilový obrázok
Hyri
Príspevky: 465
Registrovaný: 3.8.2006
Bydlisko: Malacky Slovakia

.

Štvrtok, 15. Mája 2008, 12:02

a co potom majitelia CSI .
Cosmic Supercharged Injection
Bmw E39 530D ///Jebat Paket
Ex Bmw E39 540iAG ///Mrdka paket
Ex Bmw E39 530D ///M Paket
Ex Bmw E36 325i Nic paket drift king :D
 
Užívateľov profilový obrázok
skaldo55
Príspevky: 115
Registrovaný: 10.2.2007

Štvrtok, 15. Mája 2008, 13:10

Max-Max napísal:
vydrz kluky a povodnych piestov s ojnicami tipujem na 100km pri ponechani povodnych komponentov



mylis a ale to necham na kazdeho osobny nazor, ja som sa v takych autach vozil a neboli nikdy problemi s povodnymi komponentami...

az v autach cez 400 koni v ktorych uz chalani pouzivali turba zo 6litrovych tahacov boli problemim ale radovo vydrzali bloky sezonu cize cca 10000km..


lamentovat je jedna vec ale skusit to naskladat a potom si vychutnaat tu jazdu druha... pri lametnovani to nemoze povodny blok vydrzat nikdy ani len nevyskusate ako malo pre radost staci.....
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Štvrtok, 15. Mája 2008, 16:48

skaldo55 napísal:
mylis a ale to necham na kazdeho osobny nazor, ja som sa v takych autach vozil a neboli nikdy problemi s povodnymi komponentami...

az v autach cez 400 koni v ktorych uz chalani pouzivali turba zo 6litrovych tahacov boli problemim ale radovo vydrzali bloky sezonu cize cca 10000km..


lamentovat je jedna vec ale skusit to naskladat a potom si vychutnaat tu jazdu druha... pri lametnovani to nemoze povodny blok vydrzat nikdy ani len nevyskusate ako malo pre radost staci.....


zopar 30 som uz mal, tak sa tu nenatahujme... napr u M30B35 oturbeny v 745i je z neho M106 ma uz ine creva, nic povodne okrem bloku...

mozno sa na to divam z pohladu vydrze, ale mna by nebavilo srat sa s motorom na to, aby vydrzal 500-1000 km...
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 15. Mája 2008, 18:07

Max-max: nutno povedat ze M106 ma ine creva hlavne kvoli nizssej kompresii a teda inym piestom, napriklad taky dinan (americky upravca BMW) robil z E34 535i turbo, kde sa do vnutornosti motora vobec nekafralo, povodne komponenty, daco cez 300ps a so spolahlivostou ziadne vyraznejsie problemy neboli... Pravda montovalo sa do do novucickych aut a nie do 400tkm herky poslednych 5-10 rokov zanedbavanej a prasenej... To bude asi najvacsi problem v tychto hadkach, ze pri montazi turbo do takychto aut uplne najviac zalezi na tom v akom stave je povodne zelezo, ked to niekto da do auta s nacatou klukou tak samozrejme ze sa mu to do 100tkm rozleti...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 3 neregistrovaní