... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
 
											Lewelboss napísal:Podobny problem som mal na mojom 100kw.
Skus zmerat ci studeny vobec zhavi. Malo by ist na zhavice 11V. Ak nie, tak zhaviaca skrinka, alebo co bol moj problem POISTKA - bola poriadne skryta. A zhavenie mi stale iba bliklo a nic.. Po vymene pekne ostane svietit a ,,na brnk"..
 Tak som premeral všetky fajky žhavičov na každej bolo napatie  .. Ale , neverím tomu či tam je prud ..  No čo som nameral .. Ked bolo vypnute zapalovanie tak tam bol 1 V ked som otočil klučikom tak do 7 V ( tak na meraku sa vybíjala bateria už , viem žhaviče su 5 V, preto či bolo aj meranie spravne neviem ..
 Tak som premeral všetky fajky žhavičov na každej bolo napatie  .. Ale , neverím tomu či tam je prud ..  No čo som nameral .. Ked bolo vypnute zapalovanie tak tam bol 1 V ked som otočil klučikom tak do 7 V ( tak na meraku sa vybíjala bateria už , viem žhaviče su 5 V, preto či bolo aj meranie spravne neviem ..   ) No ale tak nejde mi do hlavy to že auto mi žhaví tak cca 1-2 s .. proste len zasvieti ta kontrolka a zhasne .. to vyzerá na zlú jednotku , ale prečo by tam teda bolo napatie ? Nevie niekto nejakú radu ?
 ) No ale tak nejde mi do hlavy to že auto mi žhaví tak cca 1-2 s .. proste len zasvieti ta kontrolka a zhasne .. to vyzerá na zlú jednotku , ale prečo by tam teda bolo napatie ? Nevie niekto nejakú radu ?  
   som ju vybral , ostatne skusil ako su na tom a vyčistil .. musim objednať tie zaslepky...
 som ju vybral , ostatne skusil ako su na tom a vyčistil .. musim objednať tie zaslepky...