auto som zdvihol, zaradil 5ku a lestil som jeden disk... najprv: 120, 180, 400, 600, 800, 1000 a nakoniec 2000. potom som to "vylestil" s pastou (nejaka za 2eura) a ostalo to matné, ziadny lesk... co to ?
ja tiež práve teraz leštím límce na diskoch, zatiaľ som došiel len po 1000ku ale už sa to začína pekne zrkadliť preleštím ešte 1500 alebo 2000 -kou, nejakou pastou (počul som že langsol je dobrý na tieto veci) a dúfam že to bude vyzerať dobre, ale ja to robím ručne, možno že sa ti kolesá točili moc rýchlo tak si tú pastu pripálil či ako sa to hovorí
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
a pri tých jemnejších papieroch si brúsil bez vody alebo s vodou?
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
akože neleštíš pod vodou ale na sucho? ja som to neskúšal, od cca 400vky vyššie to robím s vodou
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
môžeš to robiť aj vodou ale pre výsledný efekt potrebuješ použiť pastu pre vysoký lesk ale aj z daným typom leštiaceho kotúča. Skúšal som použiť iný kotúč s rovnakou pastou a výsledok nebol porovnateľný. Na tomto obrázku vidno že aj keď nebol kryt prebrusovaný vodným brúsnym papierom nejak extra, pri použití správneho typu pasty a kotúča sa efekt dostaví rýchlo. Nesmú tam byť však hlboké ryhy,pasta ich síce vyleští do lesku a trocha zjemní ale ryha tam zostane a preto sa používa ten brúsny papier na odstránenie nerovnosti.
práve preto to robím pod vodou, lebo od hrubších papierov tam nejaké tie menšie ryhy ostanú a keď to robím s jemným papierom pod vodou tak viem dosiahnuť lepší povrch aby sa s pastou potom dosiahnol lepší efekt
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
a s papiermi s hrubšou zrnitosťou si nedoškrabal moc povrch? lebo potom s tými jemnejšími je o to väčšia drina, skús to ešte raz spraviť ale už len od takej 600vky vyššie pri správnom leštení už po 1000ke by sa to malo trochu zrkadliť ale zasa nie moc, dokonalé to bude po 2000ke a preleštení pastou
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
no ak nazbierani trochu trpezlivosti zase, tak sa pustim do toho, uz nemam co pokazit ja som to mal matné stale, ale akonahle som to prebehol s tou pastou (nechaja chujovina za 2eura) tak to vyzera uz totalne matne...
Chalani nechcel som otvárať novú temu , tak píšem sem... Mám kolesa s limcom a chcem ich leštiť..Novšak s najväčšou pravdepodobnosťou, limce su tak ako cele kolesa opieskovane - proste vidno na nich také mikrojamky v laku.. Chcem sa spýtať, je možné aj takúto povrchovu upravu odstraniť a vyleštiť do vysokého lesku?? Ďakujem
heh...Becko: pises, ze cele kolesa su opieskovane, ale zaroven pises, ze vidis nejake mikrojamky v laku?! Tak su opieskovane alebo nie? Kde je ten lak? Skus lepsie vysvetlit.