Inštalácia chrómových krúžkovČo budeme potrebovať:
- kľúč na torxné skrutky T10
- kľúč na torxné skrutky T20
- kľúč na torxné skrutky T25
- račňu, krátky nástavec a orech 16
- guľatý alebo polguľatý pilník
- starú platobnú kartu
Pred začatím pre istotu odpojíme batériu. Najprv je potrebné vybrať airbag. Na volante je prichytený odzadu dvoma torxnými skrutkami T25. Sú trošku vyosené, ale po chvíľke sa podarí nájsť tú správnu polohu. Po odmontovaní skrutiek je potrebné odpojiť káble k airbagu. Jeden (hnedý) je pri hornej hrane airbagu, ďalšie dva (červený a biely) v oranžovom konektore idú do stredu airbagu. Stačí ich opatrne vytiahnuť. Airbag odložíme bokom.
Teraz treba dať dolu volant. Pomocou račne s krátkym nástavcom a orechom odmontujeme skrutku a volant odnímeme bokom. Treba byť opatrný, aby sme neodtrhli káble k airbagu.
Nasleduje jedna zo zábavnejších častí – vybratie prístrojovky. Odmontujeme dve viditeľné skrutky T20 pri hornej hrane. Potom pomocou starej platobnej karty odtiahneme prístrojovku od „kapličky“ palubovky. Prístrojovka by sa mala vyklopiť hornou hranou k nám. Ďalej treba odpojiť tri konektory zo zadnej strany prístrojovky. Všetky fungujú na rovnakom princípe. Treba na konektore z hornej strany zatlačiť jazýček a popri tom ťahať poistnú kolísku. Konektor sa pri tomto sám odpojí.

Prístrojovku máme vybratú, môžeme ju pomaličky rozobrať a osadiť krúžkami. Najprv pomocou kľúča na torxné skrutky T10 odmontujeme 5 skrutiek.

Prístroje odložíme a ostane nám len krycie sklo a pozadie prístrojov s ručičkami. Rukou jemne pootočíme tri istiace skrutky do polohy „AUF“.

Potom odložíme aj pozadie prístrojov s ručičkami. Zostane nám v rukách len krycie sklo s plastom, ktorý je nad prístrojmi. Vezmeme do ruky pilník a pilujeme, kým sa nestratí prelis, ktorý je okolo každého otvoru na prístroje.

Keď máme tento prelis zbrúsený, vezmeme krúžok a jemne ho štyrmi prstami nacvakneme na miesto. Po nacvaknutí všetkých štyroch krúžkov poskladáme prístrojovku, osadíme volant, airbag a zapojíme batériu.

Tento postup platí pre prístroje s logom MotoMeter. V prípade prístrojov VDO by malo odpadnúť brúsenie.