Neviem ci to tu uz bolo ale ked som dnes pozeral na internete bmw g-power tak pozeram ze 7er a G-Power ...... a toto som nasiel na internete
Tuning a styling „nepatrí“ len športovým autám, ale v poslednej dobe sa čoraz viac úpravcov zameriava na luxusné limuzíny a vlajkové lode rôznych svetových automobiliek. Nie je to len z dôvodu exkluzivity, prestíže a kvality danej automobilky, ale je to taktiež preto, že takéto autá majú vo väčšine prípadov naozajstný uragán pod prednými, či zadnými kapotami. Ako príklad by sa dala uviesť vlajková loď značky BMW, model 760i, ktorý padol do rúk nemeckého úpravcu G-Power. Ten z neho spravil ozajstnú búrku - Storm.
BMW 760i je zatiaľ najnovším modelom z baworskej dielne a jedná sa o vlajkovú loď automobilky BMW. Svojim vzhľadom, množstvom technológií a celkovým dojmom prezentuje všetko to, vďaka čomu je táto automobilka tak vysoko. BMW 760i je limuzína so všetkým, čo k tomu patrí a existuje už len veľmi málo áut, ktoré by sa jej dokázali vyrovnať a prezentovať tak svoju osobnosť ešte dokonalejšie.
Pri predstavovaní sedmičkovej rady si mnohí kládli otázku, či na svetlo sveta príde aj ďalší zástupca M-kovej rady, M7. Radosť sa však nekonala, no inžinieri BMW prekvapili aj tak. Namiesto modelu M7 osadili do modelu 760i vrchol nemeckého inžinierstva – 6,0 litrový V12 TwinPower Turbo (dvojica turbodúchadiel) s produkciou ohromných 544 konských síl (400 kW) a 750 Nm. Jeho šprintérske a rýchlostné hodnoty hovoria za všetko – na stovku za 4,6 sekundy a maximálna rýchlosť (škoda, že elektronicky obmedzená

) na 250 km/h.
Úpravca G-Power má v rukáve už zopár triumfov so svetovými rekordmi na konte, akými sú G-Power M5 Hurricane RS a G-Power M6 Hurricane CS a do tejto skupiny sa teraz pridá aj G-Power Storm. Čo sa vlastne pod týmto slovným spojením skrýva, si predstavíme nižšie.
Azda najzaujímavejšou časťou tohto projektu je motorový priestor a úpravy, ktoré sa v ňom skrývajú. Nie je tajomstvom, že G-Power má už nejaký ten čas rozbehnutú spoluprácu s výrobcom kompresorov, firmou ASA a pri tomto BMW to patrične využil. Obidva továrenské turbodúchadlá boli za pomoci firmy ASA modifikované na vyšší výkon, konkrétne z 0,5 na 0,9 baru, čo je pomerne rapídny nárast. K novým „slimákom“ sa pridali výkonnejšie vstrekovače, preprogramovaná riadiaca jednotka, športový výfukový systém s ukončením v podobe štvorice koncoviek s priemerom 100 mm. A v neposlednom rade aj 8-stupňová BMW prevodovka musela prejsť istými zmenami. Výsledkom tohto snaženia je nárast výkonu o celých 181 koní! Na konečných 725 konských síl (533 kW) a 1000 Nm (+250 Nm). Tento enormný počet koní pod kapotou dokáže katapultovať upravenú „sedmičku“ na sto kilometrovú rýchlosť za 4,2 sekundy, ďalej z 0 na 200km/h za 11,9s a maximálka činí až 345 km/h.
Takúto silu je potrebné správne korigovať a k tomu pomáha športový podvozok so znížením 30mm a luxusné 22 palcové kolesá s mnoholúčovým dizajnom v čiernej farbe s lešteným hliníkovým límcom. Tieto trojdielne disky G-Power Silverstone RS majú rozmer 9,5x22 palcov na prednej náprave a 10,5x22 na náprave zadnej.
Úlohou úpravu G-Power nebolo len zvýšiť výkon auta, ale pohrať sa taktiež s jeho vzhľadom. Všetky diely bodykitu sú okrem iného testované vo veternom tuneli, čoho výsledok je zníženie odporu vzduchu až o 15 percent!
Bodykit pre Storm obsahuje vcelku agresívny karbónový predný nárazník s integrovaným LED denným svietením a zväčšenými otvormi na prívod vzduchu, výduchy prednej kevlarovej kapoty so špecifickými otvormi pre chladenie konkrétnych častí motora, ako sú napríklad zväčšené turbodúchadlá. Ďalším prvkom tohto nevšedného bodykitu sú prahové nástavce dokonale lícujúce s karosériou a karbónový zadný nárazník s dvojicou otvorov na odvod zohriateho vzduchu od zadných bŕzd s karbónovým difúzorom, zabezpečujúcim intenzívnejší prítlak.
Ani interiér neostal nepovšimnutý. Nový majiteľ tejto rakety sa môže tešiť z tvarovaného volantu, z budíkov s grafikou úpravcu a karbónových doplnkov na palubnej doske, stredovom paneli a dverách. Samozrejmosťou je potiahnutie interiéru luxusnou kožou podľa želania zákazníka.
Motto: Radšej žiť krátko a mať balhobyt, ako žiť dlho a splácať cudzí byt.
BMW e39 540i ///M
BMW e39 530da ///M -EX
BMW e38 740iL -EX
SUV (non BMW) -EX
Bmw e38 740ia -EX
Bmw e38 740iL - EX
Bmw e38 735iL-EX