no uvidím čo sa podarí s tým šíbrom vyčarovať. Budem ho riešiť ale až nakoniec. Kolesá zatial neplánujem meniť, chcem to nechať na 16" nech je to pohodlné. Možno ešte siahnem po STYL 5 pavučinách. Uvidíme.
Chlapi taký problém, robil som servis vlastne skoro kompletný čo sa motora týka. Motor bol dosť zanesený a ol. filter až poskrčaný. Asi si majstri povedali v nemecku že šak načo meniť olej .. ach
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
.. o to ale nejde, dal som mu MOBIL 1 0W-40 ako ste poradili. Dalej som dával aj novú vodnú pumpu a termostat, tu ale nastal problém. Znovu tam experti naliali G12 a čo som čítal tak predpísaná je G11. Vypustil som maximum čo sa dalo a dolial to G11 zriedenou 1:1. Ovzdušnil prvý krát a šiel sa previesť. Po návrate domov som otvoril expanzku a bola na hladine chladiacej biela pena. Ako zo saponátu. Zopla sa aj viskospojka čo sa predtým nestávalo a motor bol dosť horúci. Spravil som asi 5km. Ale podla ručičky sa neprehrial, pekne držal v strede. Dnes som proces ovzdušnenia zopakoval a biela pena tam už nebola a ani po testovacej jazde tam nebola, spravil som asi 12km. Teplota pekne držala v strede a viskospojka sa zopla až doma pri bráne. Ako sa dá zistiť či je to ovzdušnené správne ? V utorok ma čaká cesta do brna, nerád by som bol keby ma to niekde nechalo
