Rozdiel neviem posudiť... kedisy som mal 740i .. hladal som už tu s novšou prevodovkou.. a rozumnou vybavou..
Vtedy som daval na dojem a stav.. (ta prevodovka len dojem.. že to vyzera lepšie

)
nakoniec som našiel Longa.. vo fakt dobrej vybavičke...
Bol som uživatel.. čiže servis som riešil ako 80% ludi čo ma auto.. a to je jediny ukon.. pohyb penaženkou z kapsy von..
Jazdil som dlhe trasy... auto som odpisoval.. na firmu.. a spatne mi preplacali PHM+amortizaciu... čiže si samo na seba zarabalo..
Raz som našiel denik jazd ... a taka suma ako 26t. za mesačne tankovanie bolo rutinou..
Ako išiel čas začal som sa viacej zaujimat o auta po tech. stranke nielen uživatelskej..
A možem potvrdit.. že je to jedno z naj. BMW...
A dnes skorej na ceste stretnut E38 je rarita..
65 alebo 66 stretneš skorej ako fabiu sedan..
Takže nerieš nejaky chip tuning.. ono emocie su jedno.. ale druhe je zdravy rozum..
Vyber auto z chladnou hlavou.. a hlavne vediet čo od toho očakavaš..
A hlavne sa začni zaujimat o auta pod tech. stranke .. neni su to zanovne jazdenky.. čiže to čo maš v popise bola bud E34 520i alebo e36 320i..
Servis neni zas tak nakladny.. ak nerataš 18ky gumy čo sa minali zarovno benzinu v nadrži..
Ale v dnešnej dobe ta može vyjst drahšie na servis hocijaky passsat 2.0tdi...