... všetko o BMW ...

Moderátori: 100RM, BinKooL

reklamne predmety bmwklub.sk
 
bmw750il
Autor témy
Príspevky: 46
Registrovaný: 3.1.2010
Auto: BMW 750IL
Kraj: Banskobystrický

e38 750iL - Nepravidelný chod motora po štarte

Sobota, 16. Januára 2010, 15:06

Pri nizkych teplotách motor pri naštartovaní ide nepravidelne na volnobeh trasie celym autom a motor nema vykon...Po 10 min ked sa motor vypne a znova nastartuje ide normalne ale dnes nesiel dobre ani po znovu nastartovani nemoze to byt sviečkami?Prosím viete mi poradiť ? :cry: :cry:
Prílohy
aaa.jpg
aaa.jpg (50.57 KiB) 1652 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
Valentino
Príspevky: 35
Registrovaný: 15.11.2009
Auto: BMW 740i E38
Kraj: Banskobystrický

Re: Mám problém BMW 750 IL E38

Sobota, 16. Januára 2010, 20:41

A keď sa zohreje tak je všetko OK, alebo aj potom ide nepravidelne? A naštartuje bez problémov, alebo musíš dlhšie štartovať? Uvažujem, že či to nebude snímač teploty, lebo momentálne je zima a ak snímač teploty motora dáva riadiačke zlú hodnotu, tak ti riadiačka neobohatí zmes a motor má chudobnú zmes a trhá, Ale keď sa motor zohreje malo by sa to ustáliť a všetko by malo byť OK. Samozrejme to môže byť ešte kopec iných vecí. Veď tam vo Zvolene máš šikovného mechanika Hanesa, tak skoč k nemu na diagnostiku a budeš vedieť čo je vo veci.
Keď štyri kolesá, tak BMW 740 E38.
 
E65DRIVER
Príspevky: 20
Registrovaný: 4.11.2009
Auto: E65 735
Kraj: Prešovský

Re: Mám problém BMW 750 IL E38

Pondelok, 18. Januára 2010, 18:17

mě tohle dělana pumpa vzduchu.... která je v nárazníku... pokud je KO .. dělá to hrozný věci..
 
piciko
Príspevky: 205
Registrovaný: 28.10.2008

Re: Mám problém BMW 750 IL E38

Utorok, 19. Januára 2010, 15:08

nemas niekde derave hadice na odvetranie ? neviem ako je to u 12 valca ale urcite to musi mat tiez ..ci nenasava falosny vzduch
 
Užívateľov profilový obrázok
veroli
Príspevky: 83
Registrovaný: 12.11.2008
Auto: e12
Kraj: Košický

Re: Mám problém BMW 750 IL E38

Pondelok, 25. Januára 2010, 21:31

mne dlho išla 3,5 na päť válcov a nevedel som zistiť prečo----nakoniec to bolo tesnenie sacieho potrubia,neviem ako je na tom V12 s tými tesneniami...
e12

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní