... všetko o BMW ...

Moderátori: 100RM, BinKooL

reklamne predmety bmwklub.sk
 
wehr
Autor témy
Príspevky: 49
Registrovaný: 27.6.2010
Auto: BMW X3 3.0sd
Kraj: Zahraničie

BMW e38 740i problem otačkomer,ukazovatel okamžitej spotr...

Piatok, 16. Júla 2010, 10:50

Zdravím všetkých členov,trocha rozpíšem moj problem.Zatekala mi voda do interieru,lebo som mal upchatý kanalik na odtok vodu pod riadiacou jednotkou v motorovom priestore.Rozobral som to,odpojil celu riadiacu jednotku,vyčistil kanalik,pretesnil okolo kabloveho zvazku a poskladal celu riadiacu jednotku.Od tej chvile mi svieti červený výkričník,kocky ktore ukazuju olejovu inspekciu aj po naštartovaní a nefunguje otáčkomer,ukazovatel okamžitej spotreby a tempomat.V BMW na diagnostike mi nevedeli pomoct,lebo to diagnostika ukazala na chybu brzdných dosticiek,ale su ako nove,takže neviem.Elektrikar mi povedal že tam bude studený spoj v DME,vraj to treba prepajkovat.Prosím vás o radu,kde može byt chyba.dakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
juro750i
Príspevky: 292
Registrovaný: 16.7.2008
Auto: Nissan Patrol GR
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Svit

Re: BMW e38 740i problem otačkomer,ukazovatel okamžitej spot

Sobota, 17. Júla 2010, 12:38

Skusal si kyvat z kablami ci nahodov ked tiekla tam voda nezaoxidovalo piny v koncovke respektive skusal si ci vsetky piny prepustaju ci su prepojene ked zakozis konektor???


Skus zapojit konektor do rozobratej riadiacej a ohm metrom premeraj ci vsetky pini maju kontakt
ex BMW 750i 5,4 V12 , ex Mercedes Benz S320 CDI momentalne Nissan Patrol GR
 
wehr
Autor témy
Príspevky: 49
Registrovaný: 27.6.2010
Auto: BMW X3 3.0sd
Kraj: Zahraničie

Re: BMW e38 740i problem otačkomer,ukazovatel okamžitej spot

Sobota, 17. Júla 2010, 20:49

Istý čas po pretesnení riadiacej jednotky,ked som jazdil na ceste a sem tam som trafil nejaku dieru nahodou,tak ručičky naskočili,ale nasledne ked som trafil druhu dieru tak spadli.Myslel som si že to bude iba kontakt,rozobral som riadiacu zase,a od vtedy čo som začal hladat ten kontakt nefunguje vobec.Na diagnostike mi povedali iba ze su opotrebovane brzdy,ale su ako nové.Ide mi hlavne o to,že presne kde končia káblove zvazky od budíka otačkomera.Možno tam bude chyba kontaktu.Nevieš náhodou že kde sa priamo napája kablový zvazok od otáčkomera?dakujem

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní