Riešiť vŕzganie v rámci záruky je u tohoto typu problému asi najkomplikovanejšia cesta. Predajca sa bude akurát vykrúcať že na to sa záruka nevzťahuje, a ak aj niečo podnikne, bude ťa to stáť kopec času a nervov. Namiesto toho si nájdi tak hodinu voľného času a podnikni prvé kroky vo forme svojpomocného riešenia problému. Konkrétne je zopár miest, ktoré sa dajú rozobrať a premazať. Síce to problém nevyrieši úplne ale aspoň ho zminimalizuje na akceptovateľnú úroveň.
Dajú sa riešiť interiérové lišty, panel klímy a konzola okolo ovládača idrive.
Nejaké videá s návodmi ako to rozobrať si môžeš pozrieť tu
https://www.youtube.com/watch?v=OkB82UXnntohttps://www.youtube.com/watch?v=QNlanprZaIAPanel klímy stačí trochu povytiahnuť a namazať niečim styčné plochy.
Pri lištách na palubovke namazanie styčných plôch pomôže iba čiastočne, keďže tie lišty vŕzgajú aj niekde vovnútri (konštrukcia ambientného podsvietenia), nie len v mieste kontaktu s palubovkou.
S lištami na dverách sa zmier, že ich dolu nedáš keďže sú tam prinitované a po ich odstránení by si musel riešiť problém ako ich tam nanovo prichytiť.
Konzola okolo ovládača idrive, to je tiež iba také čiastočné riešenie. Nejaké styčné plochy síce premazať vieš, ale ten veľký dielec pozostáva z viacerých malých, ktoré vŕzgajú pri vzájomnom dotyku. Možno sa dá nejakým spôsobom dostať mazivo aj tam, ale ja keď som to robil na mojom aute, tak som s tým nechcel moc času tráviť.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11
Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
